JA 37 till War Thunder
3 posters
Sida 1 av 1
JA 37 till War Thunder
Jag har lite svårt att ha kul i de högre "tiererna".. Men ändå kul att se modellen.. Hoppas AJ och/eller AJS kommer med.
Men DCS är väl kanske mera för mig nu förtiden.. Skall bara skaffa en bra joystick..
Men DCS är väl kanske mera för mig nu förtiden.. Skall bara skaffa en bra joystick..
Tobias
Gigabyte and Järven like this post
Sv: JA 37 till War Thunder
AWar Thunder ser alltid så himla fräsigt ut, men varje gång man kör det så hamnar man i det eviga trälandet i Tier 2 och får spö av alla som "flyger" med mus och tangentbord.
Men det klart, hade man köpt det som ett fristående spel så hade det kanske varit nåt annat?
Men det klart, hade man köpt det som ett fristående spel så hade det kanske varit nåt annat?
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
cas skrev:AWar Thunder ser alltid så himla fräsigt ut, men varje gång man kör det så hamnar man i det eviga trälandet i Tier 2 och får spö av alla som "flyger" med mus och tangentbord.
ja precis.. Men i lägre tierer kan man ha(lite) kul).. haft kul med Pbv 301 iaf. :9
Tobias
Jag är ju helt okunnig om datorer.. Kan spela spelet på nästan max grafik i 4k - men det hackar lite när jag spelar in i Bandicam, free.. Ledsen, är helt uselt på sånt.. Men iaf - två korta videor med SAAB 105Ö och A 32A (i fictional camo)..
Tobias
Liknande ämnen
» Någon som har bit D212 (Lyftkran) till Revell Tirpitz 1/350 till övers
» Svenskt flyg i War Thunder
» War thunder
» JF-17 Thunder, Trumpeter 1/48
» Svenskt flyg i War Thunder
» War thunder
Sida 1 av 1