P-47M
+8
cas
Stefan E
glimturen
Azgaron
Matt_Public
Gigabyte
rsm.gbg
Tobias
12 posters
Sida 9 av 9
Sida 9 av 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: P-47M
Haha! Men jag såg några ´bolts för inte så länge sedan, en liten bit under trehundringen.. Och både MJHobby och autopartner har dem för runt 300 - med 29kr frakt! Ett kap! Eller tre..
Horda P-47:or är nog ingen sjukdom utan ett tecken på god hälsa och ett sunt lynne..?
Horda P-47:or är nog ingen sjukdom utan ett tecken på god hälsa och ett sunt lynne..?
Tobias
Matt_Public likes this post
Ja, vi säger så för tillfället. Det är ju snart jul.Tobias skrev:[...] är nog ingen sjukdom utan ett tecken på god hälsa och ett sunt lynne?
Matt_Public- Master of DNF
Tobias likes this post
Blir också sugen på att bygga en till!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Tobias likes this post
Kollade lite på Alfa....
De har den vanliga Tamiya P-47D och Razorback för 299:-, ett rimligt pris.
MEN för Tamiyas P-47M tar de 649:-!!!!!
Helt sanslöst, är den så eftersökt???
Stefan
De har den vanliga Tamiya P-47D och Razorback för 299:-, ett rimligt pris.
MEN för Tamiyas P-47M tar de 649:-!!!!!
Helt sanslöst, är den så eftersökt???
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Tobias likes this post
Klart du skall Håkan!
Hehe, jag köpte alla de hade.. Men autopartner har med och som Stefan sa..
Ja sett det med, fattar nada! De måste gjort något fel, blandat ihop den? Eller så är de bara.. Skumma.
Nä tror inte den är så eftersökt. Men de kanske tror det? :/ Det är bara en extra liten sprue. MJ tar 25kr mer, helt ok.
299kr är bra, trodde de tog mer. Den brukar ligga mellan 300-400 (fick ge 350 på Hobbybokhandeln).
Hehe, jag köpte alla de hade.. Men autopartner har med och som Stefan sa..
Ja sett det med, fattar nada! De måste gjort något fel, blandat ihop den? Eller så är de bara.. Skumma.
Nä tror inte den är så eftersökt. Men de kanske tror det? :/ Det är bara en extra liten sprue. MJ tar 25kr mer, helt ok.
299kr är bra, trodde de tog mer. Den brukar ligga mellan 300-400 (fick ge 350 på Hobbybokhandeln).
Tobias
Azgaron likes this post
Saker kostar väl vad de är värda, rent marknadsmässigt?
I annat fall återstår ju bara att vänta på rean.
I annat fall återstår ju bara att vänta på rean.
Jo, men kollar folk runt kommer ingen köpa den där.
Det ser bättre ut med propellern på. Skall lacka och washa den lite, limma dit klarplasten för positionsljusen, två små "stag" i hjulhusen och luckorna till arslehjulet.. Sen är man nästan redo för Julstrul! Nervös för det..
[url=https://www.flickr.com/gp/184822879@N02/8y28b4]
Det ser bättre ut med propellern på. Skall lacka och washa den lite, limma dit klarplasten för positionsljusen, två små "stag" i hjulhusen och luckorna till arslehjulet.. Sen är man nästan redo för Julstrul! Nervös för det..
[url=https://www.flickr.com/gp/184822879@N02/8y28b4]
Tobias
Azgaron, Matt_Public, cas, Marlin and Sadolf like this post
Exakt min poäng, då får den rea-pris så småningom.Tobias skrev:Jo, men kollar folk runt kommer ingen köpa den där.
— Hela 50 procents rabatt, älskling! Det vore synd att inte passa på, vet du.
Marlin and Tobias like this post
Undrar om de ens har koll? Någon lite obskyr variant, ingen köper den så den får ligga där?
Eller så har de koll?
De andra lådorna är fina med. M har bara andra dekaler och sin lilla sprue med motor, dykbromsar, fenorna och vad det nu är.. Ah, cockpit som är lite annotlunda (en del delar behövs för D-30 eller om det är D-40 och senare).
Eller så har de koll?
De andra lådorna är fina med. M har bara andra dekaler och sin lilla sprue med motor, dykbromsar, fenorna och vad det nu är.. Ah, cockpit som är lite annotlunda (en del delar behövs för D-30 eller om det är D-40 och senare).
Tobias
Tack Linus.
Måste låta bli andra grejor så jag är redo för Julstrulet..
Men lite på hasse-Mussen och kanske lite på Revell P-47N..?
Måste låta bli andra grejor så jag är redo för Julstrulet..
Men lite på hasse-Mussen och kanske lite på Revell P-47N..?
Tobias
Ballt!
Jag kör imorgon till Blekinge Det blir spännande om jag hittar några gamla modell prylar i min mors källare...
Jag kör imorgon till Blekinge Det blir spännande om jag hittar några gamla modell prylar i min mors källare...
Sadolf
Tobias likes this post
Jodå, det är allt en stabil dunderbult!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Sida 9 av 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sida 9 av 9
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet