IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Det är nog dags ändå.. Braziliansk P-47

+4
Azgaron
cas
Stefan E
Tobias
8 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

Det är nog dags ändå.. Braziliansk P-47 - Sida 2 Empty Sv: Det är nog dags ändå.. Braziliansk P-47

Inlägg av Matt_Public sön aug 14 2022, 16:21

Fräsig liten såg! Är det en RB-pryl? cyclops
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF

Till överst på sidan Gå ner

Det är nog dags ändå.. Braziliansk P-47 - Sida 2 Empty Sv: Det är nog dags ändå.. Braziliansk P-47

Inlägg av Tobias sön aug 14 2022, 17:24

Ja precis! Radus! Har två st, den andra har nog större tänder. Juha tipsade någon gång så köpte dem och ltie rescribers där.  Bra skit. Smile
Haft en ganska stor, billig, bågsåg men gjorde mig av med den någon gång.. Denna funakr tilld et mesta jag gör!

Motorn hamnade tillsammans med kåpan mycket fint nu. Smile

Lirade lite Shitbag Thunder medans jag byggde... Inte spelat på länge.. Och det är fortfarande obalanserat och fyllt med efterblivna idioter.. Rolling Eyes
Här 6 vs 6, tyskarna hade ett gäng Ju-288:or.. Tre teammates jagade dem tilld eras flygbas, en blev plockad av luftvärnet och denna K-4 tog två... De flög rakt bakom bombplanen, sket i honom...  WT-spelare...
En rysss i en Bf 109 K-4.. Dök ganska fort så ganska sluggish, men det funkade att hålla nere avtryckaren och låta ena vingen fortsätta jobbet.. Wink
Skadade en Aradao 234 senare som Spitfiren man ser "snodde". Fram tills dess var han bara intresserad av AI-planen.. men en crippled kan man tydligen ge sig på.. Jag är iten bitter.. Wink

Tobias
Tobias

Matt_Public likes this post

Inlägg av Tobias sön aug 14 2022, 19:28

Matt_Public skrev:Fräsig liten såg! Är det en RB-pryl? cyclops

ja du såg den förresten..?

Man måste spinna vidare på dåliga skämt.. Tror jag..

What a Face clown

Men du sågar det med kanske..? Nej - där gick nog gränsen även för mig..!
Jag skall liksom inte hamra in dem.. Det blir för skruvat? Borrar fast sig liksom då..

Embarassed

Ganska "cinematic" kill med.. Han försökte jaga mig men gav upp och tror han blev träffad i kylningen av SPAA.. Men han var den sista så jagade.. Kunde gått illa men ser ganska dramatiskt ut. Smile
Camot, D-Dags-rädnerr och omålat, laddade inte av någon anledning..

Lite rysk skit nedskjuten tidigare.. Ryssar, britter och vad fan det var ihop.. :/
Tobias
Tobias

Matt_Public likes this post

Inlägg av Azgaron mån aug 15 2022, 08:32

Snyggt jobbat med cockpit och motor! Ser snyggt ut! Smile

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009

Inlägg av Sadolf mån aug 15 2022, 16:00

Tobias skrev:Ja precis! Radus! Har två st, den andra har nog större tänder. Juha tipsade någon gång så köpte dem och ltie rescribers där.  Bra skit. Smile
Haft en ganska stor, billig, bågsåg men gjorde mig av med den någon gång.. Denna funakr tilld et mesta jag gör!

Motorn hamnade tillsammans med kåpan mycket fint nu. Smile

Lirade lite Shitbag Thunder medans jag byggde... Inte spelat på länge.. Och det är fortfarande obalanserat och fyllt med efterblivna idioter.. Rolling Eyes
Här 6 vs 6, tyskarna hade ett gäng Ju-288:or.. Tre teammates jagade dem tilld eras flygbas, en blev plockad av luftvärnet och denna K-4 tog två... De flög rakt bakom bombplanen, sket i honom...  WT-spelare...
En rysss i en Bf 109 K-4.. Dök ganska fort så ganska sluggish, men det funkade att hålla nere avtryckaren och låta ena vingen fortsätta jobbet.. Wink
Skadade en Aradao 234 senare som Spitfiren man ser "snodde". Fram tills dess var han bara intresserad av AI-planen.. men en crippled kan man tydligen ge sig på.. Jag är iten bitter.. Wink

Är det Bostwicks  premium? De har också släppt Lanowskis som "polack" eller hur...
Om jag minns så går den fantastisk på höga höjd som 6k meter och mer...
Turbolladdning funkar där som bäst....Det har de iaf lyckats med att behålla en del av originalets flygegenskaper...
Sadolf
Sadolf

Inlägg av Tobias mån aug 15 2022, 17:40

app. ag skippade den alla gånger.. Var ganska utbränd på skiten varje gång och de är identiska. Men gillar Lanowskis.. Det är nog att spela med värdelösa människor med en av dem.. Wink

Tja.. Teoretiskt.. Men det där med att de funkar bättre på högre höjd kallar jag bullshit i Twat Thunder... Du ser Yak-3:or och andra ryska skitplan utan preoblem fara runt som UFOn på 5-60000m eller mer.. Sällan, om ens någon gång jag märker något sånt. Är det ens modellerat?? Vet att folk säger det, men jag ser det inte..

Jag kompenserar med mera höjd och hastighet ofta.
Dykbromsarna kan vara användbara dock och motorn ger den mera styrka, den kan klättra ganska bra. Jag brukar börja på 17.5 grader och kan ligga där (med WEP) på 300km/h..  Jag kör dock manuell motorinställning, ganska enkelt på P-47:or. Du kan mixtra med propellern men det behövs itne.

Det är inget större fel på planet. Men du möter en massa påhittad skit och har efterblivna team. Mongoloider som flyger usla bombplan, attackplan elelr värst - de hänger skit på sina jaktplan och är totalt jävla värdelösa. Däri ligger störta problemet.  Ryska skitplan som har flight models rätt ur Arcade kan vara trixiga med som sagt. Det gå¨r ju inte att göra så mycket mot.
Men flyger/spelar man med kompetenta spelare/squadmates och har disciplin att inte ge sig in i dumheter kan man hantera allt. Hitta de team mates´en är dock ett problem. De existerar inte om du inte fixar squadrons.. och de flesta spelar tyskar och ryssbögar ändå - det är ju enklare, du behöver ingen taktik, ingen skill. Bara "head ons" och allt är ju gjort för ryska homo-plan att vara bäst på de tramsiga skitbanorna där allt handlar om att flyga runt som ett mongo på låg höjd...

Om jag låter bitter så.. Ja.. ;)hade jag träffat mongona bakom spelet på riktigt så.. Mhm.. Skulle jag utbilda datornördar i mera fysisk verksamhet.
Tobias
Tobias

Inlägg av Sadolf mån aug 15 2022, 18:04

Det Du säger låter så fränt, låter WT!
Så pass jag har fått lust att ladda ner spelet och se vad de hunnit förstöra mer medans jag var inte med....

Taktochno Tovarisch...Theyryez no sujch thingj as russian bias , njet njet, aaaall realistik....
Sadolf
Sadolf

Inlägg av Tobias mån aug 15 2022, 18:26

Alltid skönt att få en reality-check och se hur förbannad man blir över skitspelet? Wink Och hur totalt jävla usla 99% av spelarna är.. Och hur egoistiskt och kortsiktigt de tänker. Wink Som människor i samhället? Wink
Spelade.. Elelr laddade en match innan.. Ett gäng Israeliska Spitfire IX - med små fjuttiga bomber och kassa rokkitz.. De flög in och sköt ut något som inte spelar en roll.. innan de dog utan att göra någon nytta.. Hurra. Någon kines i en P-47a jagade AI-plan innnan den idioten också sköts bort till ingen nytta.. Klättra?I höghöjdsjaktplan?? Men herrugude, det tar ju ett par minuter!! 
De är hopplösa, idioterna.

Nej nej, absolut inte... Yak-3p? Ingen data - lugnt, vi hittar på det vi känenr för?? Så som det flyger skulle jag tro att Apollo-raketerna blir avundsjuka!
Tobias
Tobias

Inlägg av Tobias mån aug 15 2022, 19:29

Eagleston´s skin är ganska fränt. Jag gillar det svart-gula iaf. Hans är ju byggd en del men hade gärna byggt en annan. Haft Dahlbergs har jag för mig, en annan iaf.. Men tyvärr gjort mig av med..

Torrpassat vingar o grejor.. Fenan på..

Gör lite som Instagram-brudarna (har jag hört, kollar aldrig spnt What a Face ) - visar det jag vill skall synas.. Wink

Det är nog dags ändå.. Braziliansk P-47 - Sida 2 52287883033_b427ebe22f_h

Det krävs att jag löser tksp´na nu De är alla lika långa och jag måste borra lite.. Men min borr är liite för liten.. Hmm.. Och blir itne så mycket mer byggande i augusti.. Skall ner till Varberg någon vecka efter besök några dagar.. Så det kanske får vänta. Men en stoor fågel väntar när jag är tillbaka! Very Happy
Tobias
Tobias

Inlägg av Matt_Public mån aug 15 2022, 19:39

Stiligt, ju!

Lite "insta"-poserande i badbrallor med den där, så. Laughing
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF

Tobias likes this post

Inlägg av Tobias mån aug 15 2022, 20:04

Ah! Lite olja som i Top Gun, en halvbyggd Hasse-´bolt och för små badbrallor?

Wink
Tobias
Tobias

Inlägg av Sadolf mån aug 15 2022, 20:26

Jeeezuz den är större än tangentbordet!!!
Fränt men inget för mig där jag försöker klämma 5 modeller på en hylla som rymmer fyra...
1:32 kräver möbler... Jag låter min aircobra ligga i stashen...
Sadolf
Sadolf

Inlägg av Tobias mån aug 15 2022, 20:37

Hehe, men Airacobran är en lite weedy sak i still med Germaner, t´-drickares och andra förkrympta prylar så den är nog lugn.. Wink

Den tar sin plats minsann, manligt! Bra att ha om det kommer inbrottstjuvar? Kan troligen minst slå folk medvetslösa, men kräver båda händerna..?

Vad är det som gör att folk rollar i en typ rak linje och tror att det hjälper?

Tobias
Tobias

Inlägg av glimturen ons aug 17 2022, 19:49

Skaplig best!Shocked

Fin rova och tjusigt kontor! cyclops

cheers

Inlägg av cas sön aug 21 2022, 17:12

Näsjobb med fin-såg?
Jo jag tackar jag!

Motorn och tupphålet blev ju alla tiders det Cool

I skämslådan:
sådär en 30 olika..
cas
cas
Vicesheriff

Inlägg av Sponsored content

Sponsored content

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet