Boeing 737-100 Air France
+2
Gigabyte
bjork_larsson
6 posters
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: In The Works :: Civilt
Sida 1 av 1
Boeing 737-100 Air France
Jag håller ju på med ett litet sidoprojekt nu till 380n, tänkte att ni skulle få se lite bilder på detta med... Tror inte att jag lagt upp några bilder på det innan iaf...
Här har jag målat en hel del och försöker nu reparera en lite smältolycka på cockpit!
Nu är glaset ipassat men jag vill vara på den säkra sidan, och eftersom det nu inte skall gå att se in i flyget så spacklar jag för att sedan slipa ner allt så att det blir helt tätt, jämt och fint!
Fortsättning följer...
Terje
Här har jag målat en hel del och försöker nu reparera en lite smältolycka på cockpit!
Nu är glaset ipassat men jag vill vara på den säkra sidan, och eftersom det nu inte skall gå att se in i flyget så spacklar jag för att sedan slipa ner allt så att det blir helt tätt, jämt och fint!
Fortsättning följer...
Terje
bjork_larsson
Sv: Boeing 737-100 Air France
snyggt målade vingpar , ser fram mot mera bilder från Terjs airliner fabrik
Gigabyte
En trafikkärra sitter fint i alla väder!
Som vanligt trevligt beskrivet!
Ser ut som om du skaffat dig en del slipningsarbete framöver. Hoppas att det blir bra!
// Johan
Som vanligt trevligt beskrivet!
Ser ut som om du skaffat dig en del slipningsarbete framöver. Hoppas att det blir bra!
// Johan
johan r
Snyggt Terje!
Heh, måste vara första gången jag sett en civilkärra ha dörrarna öppna i den skalan.....slängde airfix med inredning?
Heh, måste vara första gången jag sett en civilkärra ha dörrarna öppna i den skalan.....slängde airfix med inredning?
Janne.S- Moderator
Tjusigt Terje !
Är det den här du har pratat om att du ska ha klar till jul som med 380n ?
Jocke
Är det den här du har pratat om att du ska ha klar till jul som med 380n ?
Jocke
JOooCKE
Tackar gubbar för alla värmande kommentarer!
Nej det fanns inte med någon inredning, inte vad jag sett iaf. Men det är likadant med min Airfixmodell av Boeing 747-200. Den har också öppna dörrar. Jo Jocke, det va denna jag menade. Det blir nog så att jag gör klart denna och 380n för att sedan börja på nästa storprojekt. Och det kommer ju att ta sin tid så det skall bli roligt! Under tiden som jag är klar med denna och 380n så kommer jag inte att kunna bygga mellan dessa och det stora projektet. Eftersom flytten blir av då så har jag ingen plats förren mitt nya hobbyrum blir klart...
Terje
Nej det fanns inte med någon inredning, inte vad jag sett iaf. Men det är likadant med min Airfixmodell av Boeing 747-200. Den har också öppna dörrar. Jo Jocke, det va denna jag menade. Det blir nog så att jag gör klart denna och 380n för att sedan börja på nästa storprojekt. Och det kommer ju att ta sin tid så det skall bli roligt! Under tiden som jag är klar med denna och 380n så kommer jag inte att kunna bygga mellan dessa och det stora projektet. Eftersom flytten blir av då så har jag ingen plats förren mitt nya hobbyrum blir klart...
Terje
bjork_larsson
Liknande ämnen
» Boeing 727-235 Pan am 1/144
» Boeing 707 USF VC-137C Air force one
» Boeing 727-235 N4734 Pan am 1/144
» Boeing B-17G, Monogram 1/48
» Air Baltic Boeing 737-500
» Boeing 707 USF VC-137C Air force one
» Boeing 727-235 N4734 Pan am 1/144
» Boeing B-17G, Monogram 1/48
» Air Baltic Boeing 737-500