Sherman MkIII
+8
T-34
Caverö
MagnusE
Azgaron
MiniStuff
JOooCKE
Janne.S
Gigabyte
12 posters
Sida 3 av 5
Sida 3 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Sherman MkIII
så nu är fronten snyggare o lite dekaler har jag fått på men fasen vad det blå gåra blänker en matt klarlack skall väl fixa det
Gigabyte
riktigt snyggt Giga! Lite washes och annan vädring brukar matta till det också.
/M
/M
MiniStuff- Vicesheriff
Tack så mycket ,kul att ni gillar min vagn så en sak som även Dragon missat balken med hållare som löper längs vangen sidan skall sitta med distanser ett par mm från sidan o inte dikt an stålet ,, men va faderrullan,, är glad att jag har kommigt så lång utan att sabba hela limmpedegen ,, nu börjad det som jag tycker är roligaste ,, nämligen GIPS , och eft som det är ett öken dio lite sand med , har dragons öken råttor o lämplig sand på ingång från ministuff
Gigabyte
Tack Caverö
har börjat på öken diot med en klippa,, få se om det kan bli något av detta
har börjat på öken diot med en klippa,, få se om det kan bli något av detta
Gigabyte
Snyggt giga! får man fråga hur du gjort berget? stor klump med gips och sen skulpterat fram den? eller har du haft formar att gjuta ifrån?
/M
/M
MiniStuff- Vicesheriff
Jag använt en engångsförpackning till frukt likadan som ligger i bild , det var bara att knöla ihop den lite så man fick lite skarpare veck sedan så får man karva ut så som man vill att det skall se ut (förhoppingsvis så blir det så som man vill ,, har inte hänt än )
Gigabyte
MiniStuff- Vicesheriff
har börjat på plattan lite sand lite sandsten berg har pusslats fram få se hur det blir med lite färg på
eller så kan man ha vagnen i denna positionen ,, kan inte bestämma mig ,,
eller så kan man ha vagnen i denna positionen ,, kan inte bestämma mig ,,
Gigabyte
He he tack jo får se hur det blir ,, jag får hacka på i gipsen und plantera lite grönt i form av ja någonting grönt är det som växer där om man tittar på referensbilder ...
Gigabyte
Väldigt snyggt formad mark. Trevligt med annan färg på sherman än gamla vanliga mörkgröna. Kan inte bli något annat än succé.
Obed
är för liten skall skära bort toppen av höjden o lägga ett tyskt skyttenäste med sandsäckar så kan det gå man får då in skalan på ett annart sätt ,hoppas jag
Gigabyte
Sida 3 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Liknande ämnen
» MiniArt - Dingo MKIII
» M4A3 Sherman
» Sherman Mk. III , Dragon 1:35
» M4A2 Sherman PTO
» Dragon 1/35 Sherman M4A3
» M4A3 Sherman
» Sherman Mk. III , Dragon 1:35
» M4A2 Sherman PTO
» Dragon 1/35 Sherman M4A3