Mals Way B-17G Kapitel 1 avslutat, Fw190A8 kapitel 2 avsutat, kapitel 3 fortsättning följer på sidan 21 en oob BF109G6 Mals Way, eller hur det sket sig direkt med OOB, igen.
+12
rsm.gbg
linusorn
LudvigN
LasseThid
glimturen
Gigabyte
Marlin
Matt_Public
Stefan E
cas
Azgaron
Mal
16 posters
Sida 21 av 21
Sida 21 av 21 • 1 ... 12 ... 19, 20, 21
Sv: Mals Way B-17G Kapitel 1 avslutat, Fw190A8 kapitel 2 avsutat, kapitel 3 fortsättning följer på sidan 21 en oob BF109G6 Mals Way, eller hur det sket sig direkt med OOB, igen.
Snyggt jobbat och vädrat! Blir en tjusig liten kärra!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Mal likes this post
Sv: Mals Way B-17G Kapitel 1 avslutat, Fw190A8 kapitel 2 avsutat, kapitel 3 fortsättning följer på sidan 21 en oob BF109G6 Mals Way, eller hur det sket sig direkt med OOB, igen.
Tack Håkan, Man försöker, man lär sig, oljefärger is the shit, man kan inte låta bli blicka tillbaka när man återupptog byggandet 2013-2016 nånting, sen uppehåll igen, sen återupptog byggandet igen förra året...så förbaskat kul.
Måste säga jag är mkt nöjd med mixningen av färger, samt en del säkert noterat så använder jag ingen matt eller satin lack, gillar behålla det skarpa krispet lite överdrivet kan tyckas men thats the way i like it, Mals Way, ipm kör mkt utspätt så även klarlacken är så utspädd o tunn så blir det mer en naturlig satin finnish (då kör med Tamiyas XF färger), så när supertunn gloss lägges på så blir det mer satin.
Måste säga jag är mkt nöjd med mixningen av färger, samt en del säkert noterat så använder jag ingen matt eller satin lack, gillar behålla det skarpa krispet lite överdrivet kan tyckas men thats the way i like it, Mals Way, ipm kör mkt utspätt så även klarlacken är så utspädd o tunn så blir det mer en naturlig satin finnish (då kör med Tamiyas XF färger), så när supertunn gloss lägges på så blir det mer satin.
Mal
Azgaron and Noobson like this post
Senast ändrad av Mal den tor jun 06 2024, 18:33, ändrad totalt 1 gång
Mal
Azgaron, Tobias, glimturen and Noobson like this post
Mal
Azgaron, Matt_Public and Noobson like this post
Snyggt!!! Älskar din vädring. Ser verkligen fram emot att se din häxkonst göra underverk på 109an
Noobson
Mal likes this post
Tjusigt bygge Mal! Ser väldigt fin ut!
Håkan
Håkan
Tackar, kul att ni gillar vädringen Mals Way.
Ska bli jäkligt kul med Eduards BF109G6 1:72.
Hyllplanet med b-17G och FW190A8 ser nu nästa ut som ett WW2 museum i miniatyr skala
Ska bli jäkligt kul med Eduards BF109G6 1:72.
Hyllplanet med b-17G och FW190A8 ser nu nästa ut som ett WW2 museum i miniatyr skala
Mal
Azgaron likes this post
En söt pippi minsann! Väl utfört!
Sen kastar han sig in i två Gusatv!
Sen kastar han sig in i två Gusatv!
Underbart vackert som vanligt, bara i mindre skala? Riktigt nice Mal!
Tobias
Mal likes this post
Mal
Azgaron, Gigabyte and Tobias like this post
Matt_Public- Master of DNF
Mal likes this post
Så liten en.. Snyggt innanmäte dock!
Tobias
Mal likes this post
Tackar Matt och Tobias
Haha Japp.
är helt såld på Eduards 1:72 redan..de är fasiken sjukt kul quickies, FW190 överasskade mig, denna är helt klart ingen besvikelse, passform, krisp detaljer gösses...bara måla o vädra lätt eller hardcore, oavsett så galet fin.
om man kör standard (dekaler) så är det sjukt mkt pang för pengen modeller altså, då de är ruskigt fina.
kommer helt klart bygga fler av dessa småttingar mellan varven
Haha Japp.
är helt såld på Eduards 1:72 redan..de är fasiken sjukt kul quickies, FW190 överasskade mig, denna är helt klart ingen besvikelse, passform, krisp detaljer gösses...bara måla o vädra lätt eller hardcore, oavsett så galet fin.
om man kör standard (dekaler) så är det sjukt mkt pang för pengen modeller altså, då de är ruskigt fina.
kommer helt klart bygga fler av dessa småttingar mellan varven
Mal
Eduards "småttingar" har ju blivit mycket väl mottagna och hyllade av i stort sett alla som byggt dem!
De ser ruggigt fina ut, trots att de är så små.
Din Wurger blev kalasbra, jag ser fram emot ditt bygge av 109an.
Ska du inte bygga bägge när du ändå håller på?
Stefan
De ser ruggigt fina ut, trots att de är så små.
Din Wurger blev kalasbra, jag ser fram emot ditt bygge av 109an.
Ska du inte bygga bägge när du ändå håller på?
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Mal likes this post
Fint knåpat Mal! Ser snyggt ut så långt!
Håkan
Håkan
Mal likes this post
Tackar Håkan.
Nu blir det inga direkta uppdateringar på ett tag, har mer eller mindre flyttat ut på landet o pendlar härifrån till jobbet.
så blir annat ett par månader, samt kommer plugga av o till på min lediga tid, sk skeppar examen som numer kallas för fartygsbefäl klass VIII....se det som.ett körkort för liite större båt.
oja samt sauna och lite fiske såklart 🥰.
och japp...oja kommer o följa andras byggen i hängmattan 🥰
Mal
Azgaron and Tobias like this post
Olutta!
Ha det så bra i hängmattan.
Ha det så bra i hängmattan.
Matt_Public- Master of DNF
Mal likes this post
Ha det gott på semestern! Bastu och hängmatta låter inte fel!
Håkan
Håkan
Mal likes this post
Söt 109:a.
Semestern ser ut att innehålla väsentligheterna!
Semestern ser ut att innehålla väsentligheterna!
Sida 21 av 21 • 1 ... 12 ... 19, 20, 21
Liknande ämnen
» FW190A8 Mals Way, klar, nåja nästan se det som kapitel 2 avslutat
» Mals Adventure FW190A8 continues.....
» Jannes Airbrush ABC , Kapitel #1 Vilken spruta ska jag ha?
» Mals Way Fw190A8 R2 (R8?) Sturmbock. Part: I. The End, It Is Done......
» Mals Way...FW190A8 R2 (R8) Part: I. Stürmbock.
» Mals Adventure FW190A8 continues.....
» Jannes Airbrush ABC , Kapitel #1 Vilken spruta ska jag ha?
» Mals Way Fw190A8 R2 (R8?) Sturmbock. Part: I. The End, It Is Done......
» Mals Way...FW190A8 R2 (R8) Part: I. Stürmbock.
Sida 21 av 21
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet