Vilka butiker har reor?
5 posters
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 1 av 1
Vilka butiker har reor?
Tjena!
Nu när black friday (black week på vissa ställen) närmar sig undrar jag vilka butiker som brukar ha reor att uppmärksamma?
Nu när black friday (black week på vissa ställen) närmar sig undrar jag vilka butiker som brukar ha reor att uppmärksamma?
LudvigN
Sv: Vilka butiker har reor?
Heppåre!
Vad är du på jakt efter? För den flygintresserade har exempelvis webb-butiken the48ers.com en realisation på 20–50 % så långt som lagret räcker.
Vad är du på jakt efter? För den flygintresserade har exempelvis webb-butiken the48ers.com en realisation på 20–50 % så långt som lagret räcker.
Matt_Public- Master of DNF
Azgaron, Gigabyte, cas, Marlin and LudvigN like this post
Synd bara att the48ers inte har nåt i andra skalor....
Alfa Hobby brukar hänga på reatrenden, men just nu är det tyst.
Vi kan ju uppdatera den här tråden i takat med att erbjudanena dyker upp?
Alfa Hobby brukar hänga på reatrenden, men just nu är det tyst.
Vi kan ju uppdatera den här tråden i takat med att erbjudanena dyker upp?
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Gigabyte likes this post
Kan pytsa in då att modellbau-koenig.de har black week nu då. Men man får lasta på så att frakten på 20€ inte svider för mycket!
Edit: Nu har även super-hobby Black friday-reor
Edit: Nu har även super-hobby Black friday-reor
LudvigN
Där kom Alfas Black Friday igång. 25% på en hel del och 10% på allt det andra som inte täcks av det. Utmärkt tillfälle för julshopping!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Azgaron likes this post
Sen hakar Rebell på, och kör 10% dom med
Nu är det väl bara Hobbybokhandeln som sitter still i båten?
Nu är det väl bara Hobbybokhandeln som sitter still i båten?
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Undertecknad kan ha gjort en lite större beställning på der sockelshop.de under rean idag…
LudvigN
Matt_Public likes this post
Så det kan gå...
Eduard drar till med 20% rabatt på hela sitt sortiment dom med, ifall det är problem att hitta nåt som behövs
Eduard drar till med 20% rabatt på hela sitt sortiment dom med, ifall det är problem att hitta nåt som behövs
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Mal tipsar.
Kolla på begagnade modeller, obyggda obrutna förpackningar....
av alla modeller jag köpt är sådana...nåja handen på hjärtat kanske max 2-3st...så ärligt svar.
har hänt men överraskande få där det saknats (kannibaliserat nån del sen sålt fult..jäkligt fult gjort)...men sällsynt, kan påpeka dem gångerna har bara varit från Sverige personer..och en butik (inga namn)
Ebay, USA, never been an issue halva priset om man söker och då har jag köpt Tamiya 1:32...
engång tog det flera månader på ett köp från Hong Kong (Tamiya A6M5 1:32)...kom alldrig..jag klagade på säljaren...vips pengar tillbaka....2 dagar senare en avi på posten...kollade post stämpeln han hade skickat den dagen efter....jäklar den hade fastnat i posthanteringen i Hong Kong....kontaktade säljaren o sa som det var o betalade tillbaka, rätt ska vara rätt..
men annars rekomenderar varmt beggade obrutna modeller lätt..sparar en peng.
Kolla på begagnade modeller, obyggda obrutna förpackningar....
av alla modeller jag köpt är sådana...nåja handen på hjärtat kanske max 2-3st...så ärligt svar.
har hänt men överraskande få där det saknats (kannibaliserat nån del sen sålt fult..jäkligt fult gjort)...men sällsynt, kan påpeka dem gångerna har bara varit från Sverige personer..och en butik (inga namn)
Ebay, USA, never been an issue halva priset om man söker och då har jag köpt Tamiya 1:32...
engång tog det flera månader på ett köp från Hong Kong (Tamiya A6M5 1:32)...kom alldrig..jag klagade på säljaren...vips pengar tillbaka....2 dagar senare en avi på posten...kollade post stämpeln han hade skickat den dagen efter....jäklar den hade fastnat i posthanteringen i Hong Kong....kontaktade säljaren o sa som det var o betalade tillbaka, rätt ska vara rätt..
men annars rekomenderar varmt beggade obrutna modeller lätt..sparar en peng.
Mal
Azgaron likes this post
Liknande ämnen
» Ibland kan man undra om det inte finns en högre makt iallafall...
» ÖPpna butiker i götet på en måndag?!
» Nils Hobby och andra butiker som inte finns längre
» Vilka onlinebutiker rekomenderar ni?
» Vilka mer än Rebellen säger Gunze?
» ÖPpna butiker i götet på en måndag?!
» Nils Hobby och andra butiker som inte finns längre
» Vilka onlinebutiker rekomenderar ni?
» Vilka mer än Rebellen säger Gunze?
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet