Don efter person?
+9
Mal
rsm.gbg
Gigabyte
Sadolf
cas
Stefan E
LudvigN
Azgaron
LasseThid
13 posters
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Temabyggen :: Julstrul :: Julstrul 2023
Sida 4 av 4
Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Don efter person?
Ja, jag tänkte att det kunde vara passande med ett hangarfartygsdäck till planet och gubbsen. Därav att jag valde det flygplan som var stationerat på Junyo, ett hangarfartyg.
LasseThid
Snyggt! Ska bli kul att se den på flygdäcket, när det kommer!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Tack ska ni ha.
Det blev tyvärr lite silvring på några av dekalerna, men vad f*n, jag kan ju inte vara felfri jämt, även om det hade varit kul att vara det någon gång...
Det blev tyvärr lite silvring på några av dekalerna, men vad f*n, jag kan ju inte vara felfri jämt, även om det hade varit kul att vara det någon gång...
LasseThid
Mal likes this post
Snygg Zero!
LasseThid skrev:men vad f*n, jag kan ju inte vara felfri jämt, även om det hade varit kul att vara det någon gång...
Vem fasen är felfri.... .
im full of errors på mina byggen och även privat och som person. fasen är ju människa .
felfri är booring
Mal
Stefan E skrev:Mal skrev:
felfri är booring
+10 på den!
Stefan
Instämmer! "konstnärlig frihet" och att signera sitt värk med ett fingeravtryck är legio!
jappo, fasen därav signerar ofta mina byggen själv m Mals Way. går fan min egen väg. rätt o fel där, jag menar modellbygge är tolkning, många har sneglat o "fel yadi yada yada" men fasen its only a model som Matt public sa way back, detta. säger en hel del. och yess. "if it looks cool" och även utryck "if it looks right then it is right"...
IPMS götet har gjort sjukt mkt för mig m mina alster m hjälp från forum rävarna här.
är långt ifrån expert på kärrorna
osv och specs, men lär mig historia och mkt spännande på feedback....sen tolka allt. och JA, får PMs om galet fel nånstans ..oftast i god rid m referens material...sen upplyst med "ofan".
Modell bygge är vad man gör den till, terapi, avkoppling, nivåer är olika, gemensamt, "have a helluva time".
mig personligen, vill ha en skitball modell i vitrinskåpet
IPMS götet har gjort sjukt mkt för mig m mina alster m hjälp från forum rävarna här.
är långt ifrån expert på kärrorna
osv och specs, men lär mig historia och mkt spännande på feedback....sen tolka allt. och JA, får PMs om galet fel nånstans ..oftast i god rid m referens material...sen upplyst med "ofan".
Modell bygge är vad man gör den till, terapi, avkoppling, nivåer är olika, gemensamt, "have a helluva time".
mig personligen, vill ha en skitball modell i vitrinskåpet
Mal
Azgaron, Matt_Public and glimturen like this post
Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Liknande ämnen
» First Person View Of An Aircraft Carrier Flight Deck
» Letar efter en nos!
» Letar efter de här...
» Utrensing efter plastkollot
» Jag letar efter instruktioner
» Letar efter en nos!
» Letar efter de här...