B-17G Mals Way, klar, nåja nästan se det som kapitel 1 avslutat
+5
glimturen
Gigabyte
Stefan E
Azgaron
Mal
9 posters
Sida 1 av 1
B-17G Mals Way, klar, nåja nästan se det som kapitel 1 avslutat
Japp, den är klar, tog lite bilder idag.
De som följt tråden vet hur denna modell vairit och kommer inte skriva mer om detta i Bildrutan.
så enjoy.
Är min värsta kritiker, den värtsa sorten fasiken, den får nu mogna i vitrinskpåpet, man ösnkar man kunde bättre men man får se sina egna begränsningar i det hela och ta det på nästa modell.
De som följt tråden vet hur denna modell vairit och kommer inte skriva mer om detta i Bildrutan.
så enjoy.
Är min värsta kritiker, den värtsa sorten fasiken, den får nu mogna i vitrinskpåpet, man ösnkar man kunde bättre men man får se sina egna begränsningar i det hela och ta det på nästa modell.
Mal
Azgaron and Gigabyte like this post
Sv: B-17G Mals Way, klar, nåja nästan se det som kapitel 1 avslutat
Mycket snyggt bygge Mal! Den ser väldigt läcker ut!
Man kunde tro att den är i en större skala än den är!
Håkan
Man kunde tro att den är i en större skala än den är!
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Ett riktigt supersnyggt bygge, Mal!
Fina färger, måttfull vädring, det finns inget att anmärka på!
Stefan
Fina färger, måttfull vädring, det finns inget att anmärka på!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Mycket vackert bygge i 72 skalan !!!!!
Hatten Av
Hatten Av
Gigabyte
Tackar verkligen, det värmer verkligen, generad blir jag.
som skrev innan är hemsk på mig själv. ush.
Det jag däremot kan säga, detta bygge har varit helsikes kul, som bara den, då man lixom haft ideer och en bild på vad som kan göras med den och testa, även en hel del i ny vädring (och nej ingenYoutube kopiera), nej uta tersta på skräb bitar och se om det ger den effekt nman vill uppnå, och tro mig, testade många ......lär mig fort kan jag lova på vad inte göra, det som funkar det sitter direkt.
som skrev innan är hemsk på mig själv. ush.
Det jag däremot kan säga, detta bygge har varit helsikes kul, som bara den, då man lixom haft ideer och en bild på vad som kan göras med den och testa, även en hel del i ny vädring (och nej ingenYoutube kopiera), nej uta tersta på skräb bitar och se om det ger den effekt nman vill uppnå, och tro mig, testade många ......lär mig fort kan jag lova på vad inte göra, det som funkar det sitter direkt.
Mal
Azgaron likes this post
Särdeles urtjusig smällkaramellutdelare!
Riktigt riktigt läcker Fortress
- Roland
- Roland
rsm.gbg
Mal likes this post
Tackar för de fina orden verkligen, det värmer.
Mal
Just så, framåt och uppåt!Mal skrev:[...] men man får se sina egna begränsningar i det hela och ta igen det på nästa modell.
Förbenat bra insats, dock, särskilt med tanke på allt ditt fixande av både små och stora brister i grundmodellen. Heja dig!
Matt_Public- Master of DNF
Matt_Public skrev:
Förbenat bra insats, dock, särskilt med tanke på allt ditt fixande av både små och stora brister i grundmodellen. Heja dig!
Tackar Matt.
Detta ex var det japp, som skrivit innan, fick den billigt, förstod det rätt fort när man började bygga och sen syna den den som köppte den först konstaterade det rätt fort säkert haha.
Men vad fasen det är imo såna här byggen som bygger skills, ge sig fan på scratcha o korrigera, på ett effektivt och relativt enkelt sätt med effektivt resultat, samt scratch ger en friheter och man räds inte byggen, tar bara lite längre tid, flåt menar njuta mer av bygget, som detta faktiskt var, ett galet kul bygge för mig.
Har ju byggt såna strul modeller förut, kommer du ihåg min Wurger, där nå med tungt arsle hade suttit på paketet, lol motorkåpan var lixom tillplattad med sprickor och stressmärken på, fick den i ordning och utan anmärkning när man vart klar. så går göra mycket, det är den grå massan som sätter begränsingarna. det är utmaningen, ett ingeniörs tänk många gånger verkligen, , se lösningarna istället för att se felen hela tiden.
Mal
Matt_Public and Noobson like this post
Riktigt fin Mal! 🥳 Ett gediget bygge i mål.
Noobson
Mal likes this post
Kalassnygg B-17, kan du fasen vara stolt över.
linusorn
Mal likes this post
Tackar alla för de fina orden, mitt första 1:72 bygge nånsin (ok som grabb då men räknas inte), först nu börjar jag bli tillfreds med modellen med tänket...har jag byggt den där ojj, med morgon kaffet så japp den passerar Mals Way Quality Check då LoL
Mal
Azgaron likes this post
Liknande ämnen
» FW190A8 Mals Way, klar, nåja nästan se det som kapitel 2 avslutat
» Mals Way B-17G Kapitel 1 avslutat, Fw190A8 kapitel 2 avsutat, kapitel 3 fortsättning följer på sidan 21 en oob BF109G6 Mals Way, eller hur det sket sig direkt med OOB, igen.
» SR-71 Blackbird, Italeri 1/72 , Nåja, klar då
» An adventure into modeling Hades – building Modelcrafts Sea Vixen
» Mals Madness, Klar, BF109G2 R2
» Mals Way B-17G Kapitel 1 avslutat, Fw190A8 kapitel 2 avsutat, kapitel 3 fortsättning följer på sidan 21 en oob BF109G6 Mals Way, eller hur det sket sig direkt med OOB, igen.
» SR-71 Blackbird, Italeri 1/72 , Nåja, klar då
» An adventure into modeling Hades – building Modelcrafts Sea Vixen
» Mals Madness, Klar, BF109G2 R2
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet