Necromunda
+2
Azgaron
Tobias
6 posters
Sida 6 av 7
Sida 6 av 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sv: Necromunda
Snyggt jobbat Tobbe! Blev ju fina konverteringar!
Furiosa blev ju najs!
Håkan
Furiosa blev ju najs!
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Tobias likes this post
Tack Håkan. Prajmat nu. Börjar nog med Furiosa med..
Ser ut som om mina två resin-damer redan är i Tyskland så snabbare leverans nu. Inte omöjligt tors-fredag...
Ser ut som om mina två resin-damer redan är i Tyskland så snabbare leverans nu. Inte omöjligt tors-fredag...
Tobias
Azgaron likes this post
Let's fist again, like we did last summer...Tobias skrev:Börjat lite på Junkbottom.
Matt_Public- Master of DNF
Tobias likes this post
Sett Furiosa förresten, Matte? Drog på det länge men gillade den som fan..
Tobias
Matt_Public likes this post
Inte än. Inga spoilers, tack.Tobias skrev:Sett Furiosa förresten, Matte?
Tobias likes this post
Matt_Public skrev:Inte än. Inga spoilers, tack.Tobias skrev:Sett Furiosa förresten, Matte?
Det är betjänten som gjorde det, på toaletten med en dildo..
Vänta, det var en annan film.
Se den, gillade Du Fury Road kommer du gilla den!
Tobias
Matt_Public likes this post
Ja, den har jag redan sett ett par gånger.Tobias skrev:Vänta, det var en annan film.
Azgaron and Tobias like this post
Bättre bild. Gav henne extra granater i bältet till hennes granattillsats, i form av en granat-revolver - som tydligen MGL och liknande kallas på svenska
MGL 'r en sådan som Försvarsmakten har provat. (såsom Junkbottoms vapen)
Tror aldrig jag sett en riktigt granattillsats med revolvermagasin dock? Kanske finns..
men kändes nice med extra ammo på figurer hur som:
MGL 'r en sådan som Försvarsmakten har provat. (såsom Junkbottoms vapen)
Tror aldrig jag sett en riktigt granattillsats med revolvermagasin dock? Kanske finns..
men kändes nice med extra ammo på figurer hur som:
Tobias
Azgaron and Matt_Public like this post
Och sen.. Plasma Cannon.. Jag använder ju inte den plastfigurer som vapnet är till för (Magasinet eller reaktorn (?) har gjutning för bältet på den figuren)
Så lite krångligare att få det snyggt. Liite glapp i kablaget men får nog tyvärr bli så..
baksidan, syns inte mycket. Får se hur länge det går tills jag slår av kablaget förresten..
Så lite krångligare att få det snyggt. Liite glapp i kablaget men får nog tyvärr bli så..
baksidan, syns inte mycket. Får se hur länge det går tills jag slår av kablaget förresten..
Tobias
Rejäl stjärtvärmare, det där plasmakastar-magasinet, om något skulle skita sig.
Också: Fräsigt värre!
Också: Fräsigt värre!
Tobias likes this post
Down-town Fjollträsk, så att även Matte förstår..
Förvånansvärt enkelt att cykla där. Denna gatan, Vasagatan, går i princip raka vägen hem till mig med. Med namnbyte två gånger? Torsgatam och senare Solnavägen.
GW liigger framme till vänster två kvarter? inte bilden med den ondksefulla borgen utan den andra.
Förvånansvärt enkelt att cykla där. Denna gatan, Vasagatan, går i princip raka vägen hem till mig med. Med namnbyte två gånger? Torsgatam och senare Solnavägen.
GW liigger framme till vänster två kvarter? inte bilden med den ondksefulla borgen utan den andra.
Tobias
Denna figuren har jag strippat.. Två eller tre ggr nu, från primer.. Hade sist en autogun, den andra med det. En vanlig "Sister". Men hade ju resin kvar.. Så strippade och ändrade huvudet, vart hon kikade. Rätt över sin bolter-plasma gun istället. En power axe har hon med, men kan itne köpa det från blrjan.. Så antingen Trading post senare eller räkna den som en chain axe? Fan vet. Men gillar hur den blev.
Dyr i poäng, eller credits, men riktigt bra vapen. Nu en Queen eller kanske matriarch..
Dyr i poäng, eller credits, men riktigt bra vapen. Nu en Queen eller kanske matriarch..
Tobias
Azgaron likes this post
Sida 6 av 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sida 6 av 7
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet