Necromunda
+2
Azgaron
Tobias
6 posters
Sida 3 av 7
Sida 3 av 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sv: Necromunda
Ja, jag tror jag skall testa alla och sen mixa. Den översta är GWs Bugmans Glow, Cadian Fleshtone och kislev-nånting med en Reikland Flesh Wash över Bugmans.
Den ljusa är en AK - Basic Skin Tone - Rekland och sen Basic igen följt av Luminous Flesh. Men blaskigare så tar fler lager.. brushade, torrborstade nästan highlightsen..
De andra två är andra AK..
Den ljusa är en AK - Basic Skin Tone - Rekland och sen Basic igen följt av Luminous Flesh. Men blaskigare så tar fler lager.. brushade, torrborstade nästan highlightsen..
De andra två är andra AK..
Tobias
Azgaron likes this post
Nu har mamma laddat bössan (alternativt: HR på krigsstigen).
Matt_Public- Master of DNF
Tobias likes this post
Snyggt målat så långt, Tobbe!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Tobias likes this post
Matt_Public skrev:Nu har mamma laddat bössan (alternativt: HR på krigsstigen).
Haha, tror jag vet vad du menar men oroa dig itne! De är inte fula, gapiga - skräniga och irriterande leftards.. De bara delar hårfärg med vissa.. Midnre charmiga, in-real-life-individer... Som gärna söker sig till HR - om de jobbar..
Bättrat på lite. Får se om det går att ta kort...
Tobias
Gjorde om min ena Death Maiden.. Ingen stor mask och ställning.. Bara kroppen från den officiella Death Maiden-figuren. Sen min favvo-frilla (samma som Bossen men annat ansikte). Med bandana och två Stiletto Swords.. Kan ta Combay Virtuoso så kan hon nå sin styrka i inch, och hugga i närstrid det avståndet (hon kastar dem!). Ganska brutalt med Toxin...
Tobias
Azgaron and Matt_Public like this post
Klassisk dickpic-kommentar.Tobias skrev:Jag är fortfarande dålig på att ta bilder; det ser faktiskt bättre ut i verkligheten!
Också: Rejäla brevsprättar, det där. Huga, huga med råge!
Matt_Public- Master of DNF
Tobias likes this post
Läckra och mycket snyggt målade figgar!
Stefan
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Tobias likes this post
Matt_Public skrev:Klassisk dickpic-kommentar.Tobias skrev:Jag är fortfarande dålig på att ta bilder; det ser faktiskt bättre ut i verkligheten!
Också: Rejäla brevsprättar, det där. Huga, huga med råge!
Hahahaha! Du har erfarenhet?
Jag har så dålig koll på reglerna. brukar faktsikt kolla lite mer. Hyfsat bra att ha koll så man inte gör bort sig. Men nu kikade jag på en video och fick idén här. Det är både ganska effektivt men kändes jävligt coolt att hon kan kasta svärden (samma som hennes styrka, 3, 3 tum). Hon slåss i princip i närstrid tre tum ifrån - utan att den andra kan slå tillbaka. Ganska elakt på en så extremt läskig fighter..
Lite os'ker på all inspiration men jag ser henne typ som The Crow -
Tobias
Stefan E skrev:Läckra och mycket snyggt målade figgar!
Stefan
Tack Stefan! Ah, jag är knappt medelmåttig men har blivit liite bättre. Dessa är så små.. Borde ha bättre penslar förstoring men blir det så här är jag ändå nöjd. sex-sju stycken till och jag kan spela. Denna senaste är mycket enklare att måla an alternativ-modellen med en massa långa flätor och grejor med. Skall måla den senare..
Får klura ut ett sätt att få bättre bilder med. La på en liite ljusare gul och det blev bra men svårt att visa på bilder. Den mellan-gula i bakgrunden typ. Den smutsgula är "Base". Men den ser bra ut på svart och sen washad med brunt.
Tobias
Får ta lite bättre bilder ihop en dag.. Men hon har en hår-tes om det var oklar. Inte rött ansikte.
Blir nog en hagelbrakare till, en annan modell av bössa och damen springer.. (Samma kropps som jag använt redan men annat huvud och orange hår..)
Men hon ingår itne i starter-gänget så.. Lite "onödigt" då de som skall vara med inte är målade.. Men men..
Blir nog en hagelbrakare till, en annan modell av bössa och damen springer.. (Samma kropps som jag använt redan men annat huvud och orange hår..)
Men hon ingår itne i starter-gänget så.. Lite "onödigt" då de som skall vara med inte är målade.. Men men..
Tobias
Azgaron likes this post
Såg en uppsättning på Kinateatern någon gång.. Glöömt det mesta av storyn dock!
Tobias
Matt_Public likes this post
Haha, ja de har ganska tighta stjärtar..
Tre Sisters med lasgun på G, sen en Wyld Runner a la Rambina, med båge.. Och Bossen.. Måste nog skaffa en färg för hennes hår, tänkte försöka en grå-blond..
Tre Sisters med lasgun på G, sen en Wyld Runner a la Rambina, med båge.. Och Bossen.. Måste nog skaffa en färg för hennes hår, tänkte försöka en grå-blond..
Tobias
Matt_Public likes this post
Läckra donnor!
Ditt figurmålande blir allt bättre, det är helt klart, snyggt gjort/målat!
Bossen ska väl vara vithårig?
Stefan
Ditt figurmålande blir allt bättre, det är helt klart, snyggt gjort/målat!
Bossen ska väl vara vithårig?
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Tobias likes this post
Tack Stefan! Skall se om jag kan ta lite bilder som ger dem rättvisa med..
Jag kör lite en stil som jag lärde mig av en kompis, en äldre kille när jag gick i gymnasiet.. Svart primer, måla lite.. "kladdigt", grisiga övergånger med lämnad skuggning. Gilalr det. Här är inge mycket highlights 8men lite).
Jag vill gärna få en.. Som Sisters of battle (har inget med mina Escher att göra men jag gillar färgen!)
De är ju itne gamla men hon sticker ut bra om hon är ensam med en nästan platinablond frisyr. Har ett bra recept för det, med färger. Saknar bara en..
Det bästa är nog att gå från en grå bas och sen "Pallid Wych Flesh" och med fina highlights av vitt (en Agrax Wash med)
Jag kör lite en stil som jag lärde mig av en kompis, en äldre kille när jag gick i gymnasiet.. Svart primer, måla lite.. "kladdigt", grisiga övergånger med lämnad skuggning. Gilalr det. Här är inge mycket highlights 8men lite).
Jag vill gärna få en.. Som Sisters of battle (har inget med mina Escher att göra men jag gillar färgen!)
De är ju itne gamla men hon sticker ut bra om hon är ensam med en nästan platinablond frisyr. Har ett bra recept för det, med färger. Saknar bara en..
Det bästa är nog att gå från en grå bas och sen "Pallid Wych Flesh" och med fina highlights av vitt (en Agrax Wash med)
Tobias
Azgaron and Matt_Public like this post
Sida 3 av 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sida 3 av 7
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet