IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

+39
Pyret
TommyKillander
joopet
LudvigN
Franky
Timo P
Tobhol
Martin Bo
Galdrin
Patrik K
Gigabyte
flarpen
Björn Eriksson
Caverö
Stråhatt
MiniStuff
Tobiasr
Hayabusa
Brage
Janne.S
Jojje
David
SAU
Exelon
linusorn
Warsawpact
Tobias
Stefan E
ernie87
Fisken35
frznlogic
Henrik Bergman
Mal
andersb80
cas
Matt_Public
Marlin
denstore
Azgaron
43 posters
Skapa nytt ämne   Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det.

Sida 39 av 40 Föregående  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Nästa

Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av cas fre okt 23 2015, 05:03

Mmm, Aussie eight!
Säkra källor mumlar nåt om julklapp Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 1789409509

Var det Sabre som var det nya gruppbygget? Trodde det var Sptifire VIII, eller P-40 scratch

_________________
På byggbordet just nu:
2x P-38J Lightning 1/72, P-47M 1/72, Shackleton MR3 1/72, F-14A Tomcat 1/48

I skämslådan:
Fairey Gannet 1/48, Tornado IDS 1/48, P-61A Black Widow 1/48, Harrier GR9 1/72, Harrier GR3 1/72,  F-100F Wild Weasel 1/72, Sea Vixen 1/48,  F-4C 1/48, Seamew 1/72,Mirage IIIC 1/48,  Messerschmitt BF110C 1/48, mfl
cas
cas
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Stefan E fre okt 23 2015, 13:02

Till den lådan (AE) kommer du att BEHÖVA dom overtrees du köpt (...och kanske några till)! 

Den är väl värd priset!

Taifun är ett litet skönt flygplan som man alltför sällan ser byggt (jag har tre i stashen Embarassed ).

Goa´ inköp!

Stefan  sunny
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av frznlogic fre okt 23 2015, 14:03

Haha jag kollade in dekalerna och det är nog helt rätt 
... Oj vad dekaler 😀😀


Taifun ska bli riktigt kul, det är ett fint plan och jag har lite idéer där också... Diorama. 

Men! Nu ärär min stash knökfull 😊

frznlogic


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Stefan E ons nov 04 2015, 20:36

Hejsan!
 
Ett litet paket, dock utan röda snören, dök upp här idag!
 
Inuti var lite nyttiga pryttlar från Barracudacast.
 
Nya utblås till min B-1A, som skall bli en B-1B (versionen som flyger idag)!
 
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 IMG_8945_zpsxdopsgdx
 
Nya luftintag, en omgång nya hjul och ett uppgraderingsset från byggsatsens –A version till den nuvarande –B varianten.
 
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 IMG_8946_zpsi73htchx
 
Nu återstår bara att lösa ett ”litet” problem; var gör man av det här åbäket när den är färdig?
 

Stefan
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av cas ons nov 04 2015, 20:53

Det låter som ett angenämt problem att gömma en Bone!

_________________
På byggbordet just nu:
2x P-38J Lightning 1/72, P-47M 1/72, Shackleton MR3 1/72, F-14A Tomcat 1/48

I skämslådan:
Fairey Gannet 1/48, Tornado IDS 1/48, P-61A Black Widow 1/48, Harrier GR9 1/72, Harrier GR3 1/72,  F-100F Wild Weasel 1/72, Sea Vixen 1/48,  F-4C 1/48, Seamew 1/72,Mirage IIIC 1/48,  Messerschmitt BF110C 1/48, mfl
cas
cas
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Stefan E sön nov 15 2015, 09:33

Hejsan!
 
Lite ”nödiga” saker har dykt upp från Hannants….
 
Dekaler till Spitfire, jag har för mig att jag ville ha dekaler till ett par Mk.XVI (Mk.16 / Merlin), men det dekalark jag fick hem var till Mk.XIV (Mk.14 / Griffon)!
 
Nåja, fina dekaler är det och de kommer att gå åt!
 
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 IMG_8966_zpsm3nujddx
 
Ett par brass-detaljer blev det, Landställ i Mässing från G-Factor till min 1/32 P-40 och Brownings till min 1/48 Wellington.
 
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 IMG_8969_zpsyi7cpjec
 
Men anledningen till beställningen var den här skönheten;
 
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 IMG_8970_zpsa23corez
 
Zvzda´s absolut pinfärska ”Peshka”, som Ryssarna kallade sin Pe-2!
 
En mycket välfylld låda med, håll i er nu, över 400delar!
Min första reaktion var att halva lådan är fylld med vapen, men det som finns i vapenväg är fyra (4!) bomber á 3 delar, resten är till flygplanet!
 
Kroppen är fullt detaljerad, från nos till stjärtspets, bombrummet och hjulhusen, men det mesta går till två otroligt detaljerade motorer, med all kringutrustning!
 
Jag har en Special Hobby som jag tänkte börja på som nästa projekt, men nu kommer den här att ta dess plats!
Direkt upp på byggbordet, alltså!
 
Lite nytt att läsa inför pågående och kommande byggen;
 
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 IMG_8964%202_zpsbsmeq5vp
 
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 IMG_8965%202_zpsv6v0crtv
 

Stefan
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Marlin sön nov 15 2015, 09:47

Fina inköp Stefan. Very Happy
Pe-2:an har jag också sneglat på. 

/Bosse
Marlin
Marlin


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av cas sön nov 15 2015, 10:47

MMM, Sea Hornet I love you
Men Peshka är inte dumt det heller.
Spitfire XIV och XVIII är ju en såna där ganska vanliga varianter som inte har några bra modeller. Frågan är vem som hinner dit först, Airfix eller Eduard?

_________________
På byggbordet just nu:
2x P-38J Lightning 1/72, P-47M 1/72, Shackleton MR3 1/72, F-14A Tomcat 1/48

I skämslådan:
Fairey Gannet 1/48, Tornado IDS 1/48, P-61A Black Widow 1/48, Harrier GR9 1/72, Harrier GR3 1/72,  F-100F Wild Weasel 1/72, Sea Vixen 1/48,  F-4C 1/48, Seamew 1/72,Mirage IIIC 1/48,  Messerschmitt BF110C 1/48, mfl
cas
cas
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Stefan E sön nov 15 2015, 12:00

cas skrev:MMM, Sea Hornet I love you
Men Peshka är inte dumt det heller.
Spitfire XIV och XVIII är ju en såna där ganska vanliga varianter som inte har några bra modeller. Frågan är vem som hinner dit först, Airfix eller Eduard?

Ja, Pe-2an är verkligen fin, och inte kostade den särskilt mycket heller, ca 300:- (£25) från Hannants.

Väl värd pengarna!
Kommer att bli spännande att bygga den, jag har aldrig byggt något från Zvezda förut.

Spitfire Mk. XVI finns det faktiskt en riktigt bra modell av!
Det är ICM som gjort den, jag köpte "low-back" versionen i en Revell-låda för ett bra tag sen, visste inte att det var ICM´s men jag blev inte besviken.

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 IMG_6919_zps24992a8b
För priset jag gav, skulle jag köpt flera.....

Griffon-versionerna Mk. XIV och XVIII saknas fortfarande, jag hoppas på Eduard....  ...eller Airfix...   bounce



Stefan  sunny
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Azgaron sön nov 15 2015, 13:48

Trevliga inköp Stefan! Pe-2an ser ju spännande ut!

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Matt_Public sön nov 15 2015, 14:44

Ooh, Pucará-porr? Mums! Very Happy

Har alltid haft en soft spot för den lilla konstifikationen.
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Stefan E sön nov 15 2015, 18:02

Matt_Public skrev:Ooh, Pucará-porr? Mums! Very Happy

Har alltid haft en soft spot för den lilla konstifikationen.

Ja, jag har gillat Pucarán ända sen jag fick syn på den första gången och ännu mera sen jag såg en riktig på Cosford för några år sedan!

Tyvärr finns det ingen vettig byggsats ännu i 1/48, jag hoppas på antingen Kitty Hawk eller Kinetic, den ligger så att säga i deras linje med "oddballs".

Kan KH släppa en "Flapjack" så kan väl en Pucará inte vara långt borta!

Jag tror det bara är en tidsfråga...   men för säkerhets skull har jag Aeroclubs resinbyggsats, men den är inte särskilt kul.
Dessutom är det dekaler till en jubileumsmaskin som jag inte är särskilt intresserad av, jag vill bygga en Falklandsveteran.

I boken jag precis köpt såg jag en Sydafrikansk "what-if" i det läckra "cheetah"-cammot, DET var snyggt!  Shocked I love you

Stefan   sunny
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av cas sön nov 15 2015, 19:46

[quote="Stefan E"
Spitfire Mk. XVI finns det faktiskt en riktigt bra modell av!
Det är ICM som gjort den, jag köpte "low-back" versionen i en Revell-låda för ett bra tag sen, visste inte att det var ICM´s men jag blev inte besviken.

Griffon-versionerna Mk. XIV och XVIII saknas fortfarande, jag hoppas på Eduard....  ...eller Airfix...   bounce

Stefan  sunny[/quote]

Eduard har ju gett ut en XVI i både high och low-back versioner, så den lär ju spöa ut ICM ganska hårt.
Men den har ndå inte sammma härliga tungnos-häng som (mkXII), XIV, XVII, XIX, 22, 24! Airfix har ju fixat 4 av dom så de är nog bästa hoppet för Griffon-spittar ett tag frmöver!
Eduard skulle ju ge sig på de kortnosta Merlin-varianterna härnäst, dvs MkV och I/II.
cas
cas
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Stefan E sön nov 15 2015, 21:11

Ja, jäklar, jag glömde bort Eduards, den är ju helt outstanding.

Det börjar bli rätt många Spittar som gjorts nu,och som du sa, Eduard skall ge sig på de tidiga härnäst.

Airfix har lovat att de skall göra alla versioner av Spitfiren, vi får väl se i sinom tid.

Stefan  Very Happy
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av PAX mån nov 16 2015, 12:59

Senaste tillskottet blev en SU-27B vilken jag fick hem i förra veckan. Troligen blir det den jag påbörjar efter MIG-29 jag bygger nu. Tanken är att bygga en SU-35. Vad jag läst mig till så skiljer det yttre inte speciellt mycket mellan 27:an och 35:an. Återstår att se och läsa in sig mer i ämnet framöver. Färgsättningen blir även den lite speciell. Dock inget svenskt som jag nu gör på MIG-29:an.

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 Kartong%2BSU-27B


Trevlig kartonginredning. Kitty Hawk borde verkligen ta efter med tanke på deras överfyllda kartonger och prisbild.

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 Lock%25C3%25B6ppning


Stacken så här långt.

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 Stacken%2B20151116
PAX
PAX


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av cas mån nov 16 2015, 13:43

Bara gobitar hela bunten!

_________________
På byggbordet just nu:
2x P-38J Lightning 1/72, P-47M 1/72, Shackleton MR3 1/72, F-14A Tomcat 1/48

I skämslådan:
Fairey Gannet 1/48, Tornado IDS 1/48, P-61A Black Widow 1/48, Harrier GR9 1/72, Harrier GR3 1/72,  F-100F Wild Weasel 1/72, Sea Vixen 1/48,  F-4C 1/48, Seamew 1/72,Mirage IIIC 1/48,  Messerschmitt BF110C 1/48, mfl
cas
cas
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av PAX mån nov 16 2015, 13:54

cas skrev:Bara gobitar hela bunten!

Japp! Vintern är räddad.
PAX
PAX


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Matt_Public mån nov 16 2015, 18:04

Bearcat för bövelen! Bearcat! pirat
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Stefan E fre dec 11 2015, 10:31

Hejsan!
 
Mitt ”byte” från Airfix ”Black Friday” – rea har äntligen anlänt!
 
….och VILKET KAP, över 60% rabatt!
 
Först blev det en Merlin-Helikopter, 260:-, billigare än så kan man nog inte komma undan!
 
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 IMG_9091_zpsxz429agy
 
Den här har jag gått o varit nyfiken på, nu var det dags att slå till!
 
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 IMG_9092_zps3n6lkaba
 
Mycket fin modell!
 
Ännu en Helikopter, Lynx AH-7, tillsammans med en figursats (plus lim, penslar o färg), detta är min tredje Airfix Lynx (just den här varianten/märkningen finns bara i denna presentsats)!
 
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 IMG_9093_zpsjphguthv
 
Detta är en av de finaste helikoptermodeller som finns!
 
Detta var ett kap, £20 (TJUGO pund, 260:-), HMS Illustrious.
Egentligen en aningen för modernt fartyg för mig, men till detta priset var det en ”no-brainer”!
 
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 IMG_9096_zpsf6hpvnrp
 
….mera lim färger o penslar!
 
Lite Land Rovers….
 
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 IMG_9097_zpsysddz28e

.....ÄNNU mera lim, färg och penslar!
 
Ett par Spittar för 5pund (65:-) styck….
 
 
 
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 IMG_9100_zpsktvypckg
 
Ett gäng 72or blev det också, Magistern kostade 5pund, de andra två, Swift och Sabre, var rena impulsköp till ordinarie pris!
 
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 IMG_9101_zpsdqmeomai
 
Detta var vad jag kallar en REA!
 
Samtliga modeller utom Magistern är nya gjutformar och högst ett par år gamla!
 

Stefan  drunken drunken drunken drunken drunken
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Marlin fre dec 11 2015, 10:59

Tomten santa  kom tidigt till Linköping. Very Happy
Det var verkligen fina kap Stefan.

/Bosse
Marlin
Marlin


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av frznlogic fre dec 11 2015, 12:14

Vojne 😁. Jag satt länge och väl och tittade på den där rean men jag kunde verkligen inte med. Det har blivit för stor stash helt enkelt 😢

frznlogic


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av cas fre dec 11 2015, 12:34

Jo, jag slog mig hårt i ryggen att jag hade köpstopp, annars hade det blivit nån/några Vb, Lancaster och Javelin för min del.
Mycket trevliga inköp Stefan!

_________________
På byggbordet just nu:
2x P-38J Lightning 1/72, P-47M 1/72, Shackleton MR3 1/72, F-14A Tomcat 1/48

I skämslådan:
Fairey Gannet 1/48, Tornado IDS 1/48, P-61A Black Widow 1/48, Harrier GR9 1/72, Harrier GR3 1/72,  F-100F Wild Weasel 1/72, Sea Vixen 1/48,  F-4C 1/48, Seamew 1/72,Mirage IIIC 1/48,  Messerschmitt BF110C 1/48, mfl
cas
cas
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Matt_Public fre dec 11 2015, 12:52

cas skrev:Jo, jag slog mig hårt i ryggen att jag hade köpstopp […]
Även jag fick tillfälle att betvivla min inköpsinskränkning. What a Face
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Stefan E fre dec 11 2015, 14:45

Så här låga priser övertrumfar vilket köpstopp som helst!  Laughing

Egentligen borde inte jag heller handla mer....
Jag tyckte jag varit riktigt duktig med inköpen i år, så jag kunde "belöna" mig själv....   Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 121011601 What a Face

Eller....
Jag är svag, lättlurad o dum, går på alla reklamtrick....   drunken  Rolling Eyes

...jag snubblade på målsnöret.... Jag har dålig karaktär helt enkelt!

Ni får välja det som passar bäst....   

Stefan  sunny
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Matt_Public fre dec 11 2015, 19:13

Stefan E skrev:Ni får välja det som passar bäst..:
Min röst går till "näsa för affärer" (med en lätt touch av hoarder). Very Happy

Enormt dregelframkallande inköp, alltså. drunken
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 39 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 39 av 40 Föregående  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Nästa

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det.
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet