Eftersom jag fått den på hjärnan....
4 posters
Sida 1 av 1
Sv: Eftersom jag fått den på hjärnan....
Den var fin!
Ser precis ut som hemma i Blekinge skärgård, vet du var det är fotat?
Kanske i Bergkvara, men det var länge sedan jag var där!
Stefan
Ser precis ut som hemma i Blekinge skärgård, vet du var det är fotat?
Kanske i Bergkvara, men det var länge sedan jag var där!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Har inte tänkt så mycket på bilderna faktiskt...mera låten som har satt sig på hjärnan.
Janne.S- Moderator
Boeves psalm är en rätt fin låt, tycker jag.
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
En av de vackraste svenska visorna ever!
Geniet bakom låten dogde dock för bara ett par år sedan... hann inte träffa han men har iaf blivit upplärd av ljudteknikern/producenten bakom inspelningen.
edit* .... eller föresten jag tar tillbaka! Jag träffade honom visst en gång, hade helt glömt bort det. Ointressant info eg men men ... har även varit med och spelat in Kents första platta .... och en Svenne Rubins ... och en del andra ...
Geniet bakom låten dogde dock för bara ett par år sedan... hann inte träffa han men har iaf blivit upplärd av ljudteknikern/producenten bakom inspelningen.
edit* .... eller föresten jag tar tillbaka! Jag träffade honom visst en gång, hade helt glömt bort det. Ointressant info eg men men ... har även varit med och spelat in Kents första platta .... och en Svenne Rubins ... och en del andra ...
MiniStuff- Vicesheriff
Jasså du har en historia inom musik branchen
Koolt!
Koolt!
Janne.S- Moderator
Jodå! Det har man...
... har en del historier på lager... en del bör nog inte hitta ut, kan bli rätt pinsamt för en del.
Gick som lärling på Silence Records studio i Koppom hos en av musiksveriges mest okända kändisar, Anders Lind, är utbildad till ljudtekniker.
... har en del historier på lager... en del bör nog inte hitta ut, kan bli rätt pinsamt för en del.
Gick som lärling på Silence Records studio i Koppom hos en av musiksveriges mest okända kändisar, Anders Lind, är utbildad till ljudtekniker.
MiniStuff- Vicesheriff
Liknande ämnen
» YGBSM, eller vesslor på hjärnan
» Cessna Skymaster O-2 in duty...
» Har ni varit snälla så att ni har fått något kul av tomten ?
» Cessna Skymaster O-2 in duty...
» Har ni varit snälla så att ni har fått något kul av tomten ?
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet