IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Rekrytering till Gruppbygge - Star Wars

+14
Delmar
Warlord
johan r
Claes
Jokkocze
denstore
Stefan E
Azgaron
Marlin
MiniStuff
Janne.S
cas
Matt_Public
Warsawpact
18 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Sida 2 av 8 Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Nästa

Gå ner

Rekrytering till Gruppbygge - Star Wars - Sida 2 Empty Sv: Rekrytering till Gruppbygge - Star Wars

Inlägg av Azgaron lör okt 02 2010, 12:53

Smile

Här är en bild på X-Wingen som den ser ut nu.

Rekrytering till Gruppbygge - Star Wars - Sida 2 X-wing_in_progress_640x480

Som sagt, ingen avancerad modell precis. Utöver detta finns ställ och modellstativ kvar i lådan. Sen ska den ju målas förstås.

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009

Till överst på sidan Gå ner

Rekrytering till Gruppbygge - Star Wars - Sida 2 Empty Sv: Rekrytering till Gruppbygge - Star Wars

Inlägg av Claes lör okt 02 2010, 14:06

delta i gruppbygget jag vill...

Claes

Inlägg av Warsawpact lör okt 02 2010, 14:55

Claes skrev:delta i gruppbygget jag vill...

.."and join us, you shall"
Wooohooo, skönt att se dig här på forumet igen Claes! Very Happy
Du är registrerad!
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous

Inlägg av Warsawpact lör okt 02 2010, 14:59

Azgaron skrev:Chrille,

Min Virago finns att hitta i byggtråd här och kan väl sägas ha kommit en bra bit på väg. Ska målas klart och slutmonteras.

Den hemska AMT/Ertl X-Wingen har jag gjort punkt 1-3 på beskrivningen, vilket i stort innebär att motorerna monterats på vingarna.
Det är ju ingen avancerad modell, men jag ta en bild och lägga in så kan du ju avgöra om den kan vara med.

Håkan

Vad jag kan se så är nog Viragon i slutstadiet, dessvärre. Jävligt fräckt bygge dock!

MiniStuff skrev:
Warsawpact skrev:
MiniStuff skrev:Rekrytering till Gruppbygge - Star Wars - Sida 2 Starwars_stormtrooping

Kan jag tolka detta som om du vill vara med eller att du bara vill dansa in i närmaste Air-lock?

Very Happy Yea baby! on both!

Du är registrerad!

Azgaron skrev:Smile

Här är en bild på X-Wingen som den ser ut nu.

Rekrytering till Gruppbygge - Star Wars - Sida 2 X-wing_in_progress_640x480

Som sagt, ingen avancerad modell precis. Utöver detta finns ställ och modellstativ kvar i lådan. Sen ska den ju målas förstås.

Håkan

X-wingen kan du ställa upp med, utan minsta tvekan!
Very Happy Very Happy
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous

Inlägg av Azgaron lör okt 02 2010, 20:07

Tack Chrille! Smile Kul att du gillade Viragon.

Då anmäler jag X-Wingen.

Håkan
Azgaron
Azgaron

Inlägg av olle fre okt 08 2010, 13:13

Jag anmäler mig oxå... Känns som om det behövs med tanke på att ingenting blir klart nån gång...
Återkommer med objektet.

/Olle

olle
Gäst

Inlägg av Warsawpact fre okt 08 2010, 13:56

olle skrev:Jag anmäler mig oxå... Känns som om det behövs med tanke på att ingenting blir klart nån gång...
Återkommer med objektet.

/Olle

Hej Olle!
Trevligt att även personer utanför forumet vill vara med! Och självfallet får du vara med i kampanjen.
Jag tar och registrerar dig till star wars kampanjen.

Men vad sägs om att registrera dig på forumet? Jag är ingen teknisk expert men jag undrar om det går att lägga upp bilder som "gäst"?
Kan också vara praktiskt om du har frågor eller om jag behöver nå kampanjdeltagarna via PM.

Hursom helst, Du är registrerad!
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous

Inlägg av Jokkocze fre okt 08 2010, 13:58

Välkommen olle! Ta och skapa dig ett konto så att du kommer in i den glada skaran lite mer!
Jokkocze
Jokkocze

Inlägg av johan r fre okt 08 2010, 14:11

Hej Olle och klart du skall hänga på!

Du behöver inte vara registrerad för att skriva inlägg på det här forumet. Du kan även lägga upp bilder som besökare men allt blir mycket enklare när man är registrerad.

Återigen välkommen Olle

// Johan
johan r
johan r

Inlägg av Warlord fre okt 08 2010, 14:14

Jag Är faktiskt registrerad på forumet....
Hade bara glömt mitt lösen när jag skrev...

Har tom en tråd här: https://ipmsgoteborg.swedishforum.se/militart-fordon-f28/mad-max-109a-t1002.htm
Warlord
Warlord

Inlägg av Jokkocze fre okt 08 2010, 14:21

Ah, den tråden har jag kikat på. Hur blev det med den lilla hybriden till slut?
Jokkocze
Jokkocze

Inlägg av Matt_Public fre okt 08 2010, 14:26

Ja! Hur blev det söta lilla helvetet? Very Happy
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF

Inlägg av Warlord fre okt 08 2010, 17:52

Jaa.de har stått stilla sen sist. Att ha hus o stor tomt gör att det finns många andra måsten, speciellt på sommaren. " st små illbattingar gör inte saken bättre den eller. Men med hösten kommer byggandet, hoppas jag. Så de kommer nog nån uppdatering på den tråden.
Warlord
Warlord

Inlägg av Warsawpact lör okt 09 2010, 00:00

Hoppas det går framåt i light speed med ditt Star Wars bygge när det väl beger sig Smile
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous

Inlägg av Warlord lör okt 09 2010, 00:03

Tack det behövs.... Man behöver lite pisk ibland
Warlord
Warlord

Inlägg av denstore sön okt 10 2010, 01:22

Jag har sett om Episode I till III i helgen. Fy bubblan vad kassa de är. Jag kollade dem för att få lite inspiration, men det blev motsatt effekt. Får balsamera mig med IV:an i morgon så att jag kan klara av gruppbygget....Sad
denstore
denstore

Inlägg av Jokkocze sön okt 10 2010, 01:29

Äsch, det är flera månader kvar tills det är dags för gruppbygget, jag kommer nog själv hinna se filmerna minst 2-3 gånger innan dess Razz

Liten kul grej som jag märkte för något år sen, Ep V's slutscen så har Lando på sig lite annorlunda kläder, man ser det men man tänker inte riktigt på det hela, vad är det för något han har på sig egentligen? Det ni Wink
Jokkocze
Jokkocze

Inlägg av Janne.S sön okt 10 2010, 02:00

Samma kläder som Han solo?
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator

Inlägg av Jokkocze sön okt 10 2010, 02:12

Ja precis. Det är den enda gången han har det i någon av filmerna. När man sen ser honom i sexan så har han återigen sina vanliga kläder Wink
Jokkocze
Jokkocze

Inlägg av Warlord sön okt 10 2010, 13:35

Inspiration finns det mycket av, Försöker just nu på mig med att plöja igenom alla böcker, kvaliten varierar ju lite kan man säga. Vill man ha verklig inspiration kan man läsa igenom den den här tråden:

http://www.resinilluminati.com/showthread.php?t=6363

Olle
Warlord
Warlord

Inlägg av MiniStuff sön okt 10 2010, 16:35

Mycket coolt bygge! Very Happy tack för länken

Inlägg av Janne.S sön okt 10 2010, 18:06

Fetsnygg B-vinge!! Hoppas finemold släpper en sådan snart!
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator

Inlägg av Warlord sön okt 10 2010, 19:02

Klicka runt o kolla de andra bygget han har! Heter Moldy crow oxå riktigt cool.
Warlord
Warlord

Inlägg av Matt_Public mån okt 11 2010, 10:39

Är det bara jag som gillar de tidiga Episoderna?

Borde ändra profilbild till Jar-Jar Binks bara för att tyna er lite...
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF

Inlägg av denstore mån okt 11 2010, 10:49

Jag säger bara 'midichlorians'. George Lucas hade verkligen hjärnblödning där, och sabbade i ett snabbt slag hela mystiken. Klumpigt, och troligen helt och hållet för att tillfredställa en publikgrupp som antagligen inte borde gått och sett filmerna i alla fall....
Vi ska inte ens gå in på Jar-jar....
Överhuvudtaget är Phantom Menace en kass film med överlag kassa skådespelarinsatser. Attack of the Clones är tråkig, och man tröttnar på lightsabre-viftandet i mass-scenerna på studs. Dessutom känns Yodas svärdsviftningar bara fjantigt. Han kan knappt gå, men så fort svärdet hamnar i handen, så springer hoppar och studsar han som om han alla ledproblemen tog semester. Varför överhuvudtaget?
denstore
denstore

Inlägg av Sponsored content

Sponsored content

Sida 2 av 8 Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Nästa

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet