Behöver hjälp med slangkoppling
2 posters
Sida 1 av 1
Behöver hjälp med slangkoppling
Jag köpte en fin vävslang med snabbkoppling och allt. Döm av min förvåning när det var fel storlek på kopplingen. Min Badger har en liten jänga som jag hela tiden trott vara en 1/8", efter lite fulmätning med tumstock så är den ca5-6mm.
Kopplingen som syns på bilden är markant större (närmare 1cm) men påstås vara 1/8 på kvittot. Kan detta verkligen stämma?
Vad är det jag har egentligen? ingenting framgår i ritningar på Sprutan
Kopplingen som syns på bilden är markant större (närmare 1cm) men påstås vara 1/8 på kvittot. Kan detta verkligen stämma?
Vad är det jag har egentligen? ingenting framgår i ritningar på Sprutan
Delmar
Sv: Behöver hjälp med slangkoppling
Tror du behöver en adapter.......
Du behöver en sådan här:
Du behöver en sådan här:
Janne.S- Moderator
har badger ett unikt mått eller vad är det fråga om?, och varför är 1/8" INTE en åttondels tum stor?
Känner inte direkt för att behöva beställa från utlandet för en sån liten pryl.
Känner inte direkt för att behöva beställa från utlandet för en sån liten pryl.
Delmar
nejdå det finns adaptrar här med...kolla på lackman eller In-ex, ja inex säljer ju badger dessutom
Janne.S- Moderator
jo, ska kolla runt lite i stan. Får plocka med mig sprutan för säkerhets skull.
Tror inte inex har, dem ska eller har lagt av med airbrush. Sålde för dåligt tydligen.
Synd att lackmans hemsida är helt kaiko, hade gärna velat vara säker innan jag tar mig ända dit.
Tror inte inex har, dem ska eller har lagt av med airbrush. Sålde för dåligt tydligen.
Synd att lackmans hemsida är helt kaiko, hade gärna velat vara säker innan jag tar mig ända dit.
Delmar
Liknande ämnen
» Buccen - behöver lite hjälp
» Pansarbyggare behöver hjälp med målningstips av Svenska krigs/stridsflygplan :)
» Skillnaden mellan Bf 110 C och G, behöver hjälp!
» Behöver lite hjälp med delar till min B-17
» Behöver Hjälp med taket av händiga hemma byggare....
» Pansarbyggare behöver hjälp med målningstips av Svenska krigs/stridsflygplan :)
» Skillnaden mellan Bf 110 C och G, behöver hjälp!
» Behöver lite hjälp med delar till min B-17
» Behöver Hjälp med taket av händiga hemma byggare....
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet
|
|