normandie 1944
+9
ErikM
JOooCKE
Warsawpact
Janne.S
Stefan E
Azgaron
johan r
bjork_larsson
Gigabyte
13 posters
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: In The Works :: Diorama
Sida 2 av 4
Sida 2 av 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: normandie 1944
Nu e det så här, jag har ju tjötat över att få se en fortsättning, som du säkert har märkt! Och jag måste säga att jag blev verkligen inte besviken, HELT UNDERBART! Det blir kanon bra! Imponerad... harkel... som du säkert förstår så kommer detta gedigna arbete också att följas upp av ÄNNU MERA TJÖT OM BILDER! Nu har du satt dig redigt i klistret, så att säga! =)
Keep up the good work!
Terje
Keep up the good work!
Terje
bjork_larsson
he he jag är bara mer än glad om det är någon som vill se mina byggen Terje , Och Tack för alla vänliga kommentarer , stugan är lite" murrig" i stenen, lite för mörk ,, men lite vildvinsrankor o andra grönsaker gör nog susen , lite mossa mellan skiften , skulle inte vara så dumt ..................
Gigabyte
Ja, jag måste säga att jag verkligen gillar dina byggen!
Och alla andras med givetvis (så ingen blir arg och skickar lynchmoben efter mig)!
Terje
Och alla andras med givetvis (så ingen blir arg och skickar lynchmoben efter mig)!
Terje
bjork_larsson
Riktigt läckert bygge!
Kul att se vilka tekniker du använder och härligt att se dina idéer förverkligas.
Kan man hoppas att få se denna i verkligheten på julmötet i Göteborg kanske?
Keep up the good work.
Johan
Kul att se vilka tekniker du använder och härligt att se dina idéer förverkligas.
Kan man hoppas att få se denna i verkligheten på julmötet i Göteborg kanske?
Keep up the good work.
Johan
johan r
Jag skull kunna säga att jag inte har tid och så vidare ,men det är så här att jag har ett handikapp , har social fobi som gör att det är svårt för mig att lämna hemmet , jag jobba på att få bort detta irriterande handikapp , och hoppas att kunna komma ut ur mitt själv påtaga fängelse med tiden ,var en dubbel arbetande kille,,,, o,,, social "duktig "på alla sätt innan, sa aldrig nej till någon ,då blir det som det blir ,,,,men,, men ,,,,allt har sin tid även detta ,,,,
Gigabyte
Tråkigt att höra men bra att veta.
Jag hoppas att du tar dig tid att fota mycket och skriva om hur du går tillväga.
Jag är mycket imponerad av dina konstverk.
mvh
Johan
Jag hoppas att du tar dig tid att fota mycket och skriva om hur du går tillväga.
Jag är mycket imponerad av dina konstverk.
mvh
Johan
johan r
Trist, sådant där är jobbigt
Jag håller med Johan, mycket bilder å text här e jätte bra Och du är en duktig byggare med många fina alster!
Limma lugnt!
Jag håller med Johan, mycket bilder å text här e jätte bra Och du är en duktig byggare med många fina alster!
Limma lugnt!
Janne.S- Moderator
Hejsan!
Har inte kommenteras så värst mycket eftersom det inte är riktigt mitt område!
Men du bygger grymt snyggt och jag följer hur ditt dio växer fram med största intresse.
Tråkigt att höra om ditt handikapp, men att du jobbar på det och "umgås" på nätet är en bra början!
Jag tjötar som alla andra, mera bilder!
Limma Lungt!
Stefan
Har inte kommenteras så värst mycket eftersom det inte är riktigt mitt område!
Men du bygger grymt snyggt och jag följer hur ditt dio växer fram med största intresse.
Tråkigt att höra om ditt handikapp, men att du jobbar på det och "umgås" på nätet är en bra början!
Jag tjötar som alla andra, mera bilder!
Limma Lungt!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Tråkigt att höra! Jag hoppas att du finner den väg som passar dig bäst i framtiden!
Ang. ditt arbete så håller jag med samtliga här på forumet, jag djupt imponerad! det blir kanon... jag hoppas att vi får se flera bilder här så fort som möjligt!
Jag blir faktikst lite sugen på att försöka mig på ett dia... satt igår och funderade hur bara.... och på vad! Hmm... det tål att tänkas på!
En flyg hangar kanske...=D Wohooo... den idén kläckte jag nu! Så får det nog bli... en gammal flyghangar! =)
Terje
Ang. ditt arbete så håller jag med samtliga här på forumet, jag djupt imponerad! det blir kanon... jag hoppas att vi får se flera bilder här så fort som möjligt!
Jag blir faktikst lite sugen på att försöka mig på ett dia... satt igår och funderade hur bara.... och på vad! Hmm... det tål att tänkas på!
En flyg hangar kanske...=D Wohooo... den idén kläckte jag nu! Så får det nog bli... en gammal flyghangar! =)
Terje
bjork_larsson
man tackar o bugar , kul att ni gillar mina byggen En gammal hangar med gröna stålportar välvda tak med gräs o sand på o lite buskar med , inte utan att man blir sugen på ett dylikt diorama , ser fram mot fina byggbilder !!!
Gigabyte
har fått en långsida grundad , skall lägga tegel läckt med takpannor ,på dom två takstolarna , som slutar mot den delvis ner rasade gavlen , skall hänga ner till golvet i stora brand skadade stycken , få se hur det blir ,,,,,,,
Gigabyte
Attans, det blir bara bättre och bättre! Tjusit Giga!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Janne.S skrev:Det ser härligt brunnet ut
Håller med föregående talare
Lyckats få fram ett extremt verklighetstrogen bränn effekt. Kriminellt bra!
Kanske en Amerikan som gått lös med en eldkastare, eller var är planerat?
Warsawpact- Starwarsviritous
så har fått byggt lite , lite brandskadat plåttak o lite annat pyssel , får väl sätta upp några vindskivor på framsidan och göra en stenlagd gårdsplan ,,,,
Gigabyte
Jag älskar det! Det ser underbart ut... Jag gillar verkligen hur du har fått till plåttaket! det ser riktigt bra ut!
Terje
Terje
bjork_larsson
Å jä'rans va' snyggt! Ser riktigt bra ut Giga!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Imponerande
Vore riktigt kul att se mer hur du går tillväga när du skapar något så tufft.
Ser ut som om du använt wellpapp till takplåtar eller.....?
Grymt bygge
mvh
Johan
Vore riktigt kul att se mer hur du går tillväga när du skapar något så tufft.
Ser ut som om du använt wellpapp till takplåtar eller.....?
Grymt bygge
mvh
Johan
johan r
Tack alla!! kul att ni gillar mitt kråkslott , jag har som någon skrev använt vanlig wellpapp , drog av ett skikt av pappen så den blev "vecken "kvar ,sen grön vattenbaserad färg , sen diverse Mig pulver som sot , rost det är bara att blaska på till man är nöjd .
Men "skalamässing" är den inte ,,,men får väl bättre mig på den punkten vid nästa bygge .
Men "skalamässing" är den inte ,,,men får väl bättre mig på den punkten vid nästa bygge .
Gigabyte
Sida 2 av 4 • 1, 2, 3, 4
Liknande ämnen
» Aoshima 1:700 HIJMS Fuso 1944 & HIJMS Yamashiro 1944
» Diorama 1944
» Centaur CS i Normandie
» Polen hösten 1944
» En eftermiddag i Polen nån gång 1944
» Diorama 1944
» Centaur CS i Normandie
» Polen hösten 1944
» En eftermiddag i Polen nån gång 1944