Battle Damaged/Destroyed LAV III
+4
MiniStuff
T-34
Azgaron
tiking
8 posters
Sida 1 av 1
Battle Damaged/Destroyed LAV III
Jag trodde det skulle vara intressant att testa några av mina vittring tekniker.
Jag gick från en scratchbyggt LAV III till en förstörd och rostig LAV III. Jag hade sett många tankar som modelleras som skadats eller helt förstörts och var nyfiken att se hur en LAV III skulle se ut, eftersom jag inte har sett någon modell innan. Så här är några bilder på en repa byggd LAV III som jag byggt och nu har jag gjort det till en helt förstörda och ruttna ner fordon. Du kan se hur det såg ut före och efter.
Bara en liten notering. Flaskan på antennen togs bort efter bilderna togs. Det samma med Presenningen i korg på pansar torn.
Jag gick från en scratchbyggt LAV III till en förstörd och rostig LAV III. Jag hade sett många tankar som modelleras som skadats eller helt förstörts och var nyfiken att se hur en LAV III skulle se ut, eftersom jag inte har sett någon modell innan. Så här är några bilder på en repa byggd LAV III som jag byggt och nu har jag gjort det till en helt förstörda och ruttna ner fordon. Du kan se hur det såg ut före och efter.
Bara en liten notering. Flaskan på antennen togs bort efter bilderna togs. Det samma med Presenningen i korg på pansar torn.
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Sv: Battle Damaged/Destroyed LAV III
Japp, den vagnen ser definitivt ut att ha råkat illa ut!
Fantastiskt bygge!
Fantastiskt bygge!
Janne.S- Moderator
Tack. Glad att ni tycker om det.
tiking- De slitna lastbilarnas mästare
Jisses!
Stackars LAV III.
Urtjusigt!
//Christer
Stackars LAV III.
Urtjusigt!
//Christer
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Välkommen hit tiking Mycket fin modell.
Har du utgått från ett specifikt foto när du vädrat modellen eller har "freestylat" så att säga?
Har du utgått från ett specifikt foto när du vädrat modellen eller har "freestylat" så att säga?
Joppo
Joppo (tor dec 16 2010, 09:58) skrev:Välkommen hit tiking Mycket fin modell.
Tack Joppo. Det var både och. Jag fick idé från en bild men gjorde lite freestyle själv.
tiking- De slitna lastbilarnas mästare
Liknande ämnen
» Street Battle
» BBC Battle of Britain
» A6M5 1:32 100% Battle Mode.
» United Arab Emirate Leclerc S2-Gen 3 Main Battle tank (V2.0)
» Klingon Battle Cruiser, ca 1/800 AMT/ERTL
» BBC Battle of Britain
» A6M5 1:32 100% Battle Mode.
» United Arab Emirate Leclerc S2-Gen 3 Main Battle tank (V2.0)
» Klingon Battle Cruiser, ca 1/800 AMT/ERTL
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet
|
|