Allmänt om Star Wars
+33
Matilda_J
TommyKillander
frznlogic
Annika_B
Timo P
glimturen
Tobhol
Exelon
linusorn
Per K
Moggy
Cacahuate
Tobias
SkelettetS
Mal
denstore
Caverö
Marlin
Gigabyte
Kent
Stefan E
Viggen
wolcker
Jörgen.E
Azgaron
Obed
MiniStuff
cas
Janne.S
Warlord
Matt_Public
Jokkocze
Warsawpact
37 posters
Sida 17 av 19
Sida 17 av 19 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19
Sv: Allmänt om Star Wars
glimturen skrev:Om ni vill för evigt förstöra er upplevelse av Star Wars så se denna.
Om ni orkar härda ut så är kraften mycket stark hos er.
https://www.youtube.com/watch?v=ZX0x-I06Fpc
Warsawpact- Starwarsviritous
He he, det sägs att den gode George försökte köpa upp alla kopior av detta för att bränna dom....
glimturen
Hahaha...Chewies fru med förkläde är så hysteriskt , bara för mycket
Janne.S- Moderator
OK, rejält Off-Topic, men hur många kommer att gå och titta på den kommande Star Trek-filmen? Surfade precis lite, och kände ett kusligt sug, trots att jag egentligen varit ganska irriterad över reboot:en. Märkte dessutom att det ska komma en ny TV-serie i januari, som inte ska ha något med reboot-filmerna att göra.
denstore
Kommer den nya serien att sättas i den nya tidslinjen eller den gamla? Om den gamla, Awesome! Om den nya... Meh. Jag håller totalt med om att den nya tidslinjen suger. 😉
frznlogic
Jag kommer nog att se den vart det lider. Bara för att jag gillar SW så innebär det inte att jag inte gillar ST. Jag tycker det är rätt kul med de nya filmerna, oaktatat tidslinjer och annat. Filmskaparna har ju svårt ändå att komma på något nytt. Det blir ju 1,2,3, 4, pre-sequel, after sequel och del 38 1/2 i alla fall.
glimturen
Ifall ni tänker tjôta om Star Trek i SW-tråden så kan jag lätt dra in Ghostbusters i smeten och ändå vara avsevärt mer on topic.
Kolla bara:
Kolla bara:
Matt_Public- Master of DNF
Äkta nörderi är så vackert på ett sjukt och ohälsosamt sätt.
Senast ändrad av denstore den tis jul 12 2016, 00:14, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : Rättade till lite ordföljd m.m. Hata iPhone.....)
denstore
Wow, Nörderi och recycling i ett! Jag vet inte om jag skall skratta eller gråta?
glimturen
Skulle vara fascinerande att besöka samtliga platser där star wars spelades in på.
Speciellt Del Norte/Californien där Endos scenerna spelades in och glaciären i Norge för Hoth scenerna.
Speciellt Del Norte/Californien där Endos scenerna spelades in och glaciären i Norge för Hoth scenerna.
Warsawpact skrev:Skulle vara fascinerande att besöka samtliga platser där star wars spelades in på.
Haha, jag var tvungen att kolla upp det. Vi var där 2011, visste inte att det var där de spelade in dom filmerna... vi är fortfarande lika fascinerade av det stället, man kände sig som en dvärg i en jätteskog. ALLT var verkligen förvuxet. Ganska otäckt men häftigt
frznlogic
Revell ger ut Fine Molds
Vet inte om det här har uppmärksammats, och det är ju egentligen ingen färsk nyhet, men nu är det bekräftat och specificerat.
Vet inte om det här har uppmärksammats, och det är ju egentligen ingen färsk nyhet, men nu är det bekräftat och specificerat.
denstore
denstore skrev:Revell ger ut Fine Molds
Jodu...
Men priset.... 800:- för en TIE-fighter, 1000:- för en X-vinge (båda 1/48) och 3500:- (!!!!!) för Millenium Falcon i 1/72!
Helt sanslöst....
Bäst att hålla hårt i de (alltför få...) FM jag har kvar, för de här fantasipriserna ger jag bara inte!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
denstore skrev:Fast är det priser som gäller för Sverige, eller även Tyskland?
Trodde att länken var till Revells hemsida, men tydligen inte.
Jag kollade Revell Germanys sida och modellerna fanns listade där, men inga priser, så låt oss hoppas att de blir betydligt billigare.
OM detta är Revells officiella riktpris i Europa på de här modellerna så kan man nog förutsätta att de inte blir billigare när de kommer ut till handlarna i Sverige.
Hoppet är som bekant det sista som överger människan....
Stefan
Finemolds X-vinge i 1/48 gick på 650 sek senast jag såg den.....1000 spänn låter hysteriskt!
Janne.S- Moderator
Janne.S skrev:Finemolds X-vinge i 1/48 gick på 650 sek senast jag såg den.....1000 spänn låter hysteriskt!
Jag gav runt 300:- för både X-vinge o TIE från HLJ när dom kom, och Falken kostade nästan tusenlappen då, men jag tyckte den var för dyr, SUCK!
Skulle köpt ett helt gäng!
Stefan
Jo, hlj hade bra priser.....jag pyntade 1200 spänn för min Falken.....plus tull, moms och fraktStefan E skrev:Janne.S skrev:Finemolds X-vinge i 1/48 gick på 650 sek senast jag såg den.....1000 spänn låter hysteriskt!
Jag gav runt 300:- för både X-vinge o TIE från HLJ när dom kom, och Falken kostade nästan tusenlappen då, men jag tyckte den var för dyr, SUCK!
Skulle köpt ett helt gäng!
Stefan
Janne.S- Moderator
Brutaldyra priser!
Ryktas att Revell stoppade bandai från att sälja sina star wars grejer i EU genom att åberopa masa luddiga klausuler i licensing agreement...bra sätt att sopa bort den betydligt bättre o billigare konkurenten från japan.
Det vore toppen om Bandai kunde fått sälja direkt till åf i EU.
Ryktas att Revell stoppade bandai från att sälja sina star wars grejer i EU genom att åberopa masa luddiga klausuler i licensing agreement...bra sätt att sopa bort den betydligt bättre o billigare konkurenten från japan.
Det vore toppen om Bandai kunde fått sälja direkt till åf i EU.
Helt annat men ändå Star Wars
Idag när jag spelade TFA:s soundtrack märkte jag en rolig detalj, loadbaren för låtarna i botten på spelaren är inte som vanligt, utan det är Lukes lightsabre.
Vet inte om någon annan observerat detta, jag gillar det oavsett pekar men med muspeken på bladet så flimrar det så vackert
Idag när jag spelade TFA:s soundtrack märkte jag en rolig detalj, loadbaren för låtarna i botten på spelaren är inte som vanligt, utan det är Lukes lightsabre.
Vet inte om någon annan observerat detta, jag gillar det oavsett pekar men med muspeken på bladet så flimrar det så vackert
Caverö
Någon som vart o sett på Rogue One?
(Va försiktiga med Spoilers)
Gillade hela filmen rakt igenom...bokstavligen ljusår bättre än episode 7.
I backspegeln så tycker jag att Ep7 nu framstår som fruktansvärt tafflig, intetsägande och flummigt gjord.
(Va försiktiga med Spoilers)
Gillade hela filmen rakt igenom...bokstavligen ljusår bättre än episode 7.
I backspegeln så tycker jag att Ep7 nu framstår som fruktansvärt tafflig, intetsägande och flummigt gjord.
Sett den två ggr och älskar den, mycket välgjord och intensiv med med mycket StarWars godis
Caverö
Sida 17 av 19 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19
Liknande ämnen
» Allmänt om Star Trek
» Star Wars-trailern...
» Star Wars fan film.....
» Star Wars - The Old Republic MMO
» Star Wars filmerna
» Star Wars-trailern...
» Star Wars fan film.....
» Star Wars - The Old Republic MMO
» Star Wars filmerna