Allmänt om Star Wars
+33
Matilda_J
TommyKillander
frznlogic
Annika_B
Timo P
glimturen
Tobhol
Exelon
linusorn
Per K
Moggy
Cacahuate
Tobias
SkelettetS
Mal
denstore
Caverö
Marlin
Gigabyte
Kent
Stefan E
Viggen
wolcker
Jörgen.E
Azgaron
Obed
MiniStuff
cas
Janne.S
Warlord
Matt_Public
Jokkocze
Warsawpact
37 posters
Sida 3 av 19
Sida 3 av 19 • 1, 2, 3, 4 ... 11 ... 19
Sv: Allmänt om Star Wars
Jag är helt med Janne i detta!
Prequeltrilogins enda mervärde är podracing för att testa sina högtalare!
cas- Vicesheriff
Alltid en tröst.wolcker skrev: Men jag får säga att jag gillar Ep I-III lite bättre ju mer jag ser dem.
Jag hade nog inget emot dem ens till att börja med.
Matt_Public- Master of DNF
Matt_Public skrev:Alltid en tröst.wolcker skrev: Men jag får säga att jag gillar Ep I-III lite bättre ju mer jag ser dem.
Jag hade nog inget emot dem ens till att börja med.
Jag tycker att filmerna är gjorde i en för snygg miljö... Jag blev så grymt fascinerad av tex battle of hoth i Ep V, och samma sak är det med de andra originaltrilogifilmerna ser det ut som om det är använt och använt igen, sedan lagat lite men orkar ju inte måla om skeppen för än det måste. Men de nya filmerna Ep I-III är allt så glansigt och nytt, vilket är grymt irriterande, det var ju inte så att galaxen inte sätt krig innan. Mer skit på sakerna i Star Wars för att det skall bli trovärdigare =)
wolcker
Enbart för din skull så ska jag vädra dagsljuset ur en Naboo N-1 Starfighter i en byggtråd.wolcker skrev: Mer skit på sakerna i Star Wars för att det skall bli trovärdigare. =)
Matt_Public skrev:Enbart för din skull så ska jag vädra dagsljuset ur en Naboo N-1 Starfighter i en byggtråd.wolcker skrev: Mer skit på sakerna i Star Wars för att det skall bli trovärdigare. =)
haha!
Om man bygger skeppet efter hur det skall se ut så gör det inget, eller om man gör någon snygg variant när skeppet kraschat typ är det också okej. Men den blänker så mycket, samma sak med Naboo royal starship, så man får nästan ont i ögonen =)
wolcker
Jag skulle gissa på att problemet är att de inte direkt är så bra när det gäller CGI. Allt animerat sticker ut som fan och inget är smutsigt någonstans.
Jämför CGI'n i Jurassic Park från 93 med den i de tre nya sw-filmerna från 99, 02 samt 05. Det är skrattretande att de inte ens kunde komma i närheten av samma kvalitet, särskilt med tanke på att de hade dubbla budgeten..
Jämför CGI'n i Jurassic Park från 93 med den i de tre nya sw-filmerna från 99, 02 samt 05. Det är skrattretande att de inte ens kunde komma i närheten av samma kvalitet, särskilt med tanke på att de hade dubbla budgeten..
Jokkocze
Jag fick en sida skickad till mig på facebook om någon som gillar star wars mycket, ni kan kolla in bilden =)
wolcker
Här har vi något av ett mindf*ck för den som har åldern inne:
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
För att vara death star var hon ju söt!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009