UAE Desert Falcon F-16E Block 60 - 1/48 Kinetic
+8
MiniStuff
Jokkocze
Janne.S
Obed
cas
Azgaron
Marlin
Warsawpact
12 posters
Sida 5 av 5
Sida 5 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: UAE Desert Falcon F-16E Block 60 - 1/48 Kinetic
Fel sorts islam....... Iran är Shiamuslimskt medan resten av arabvärlden är sunni Det är skillnad på islam och islam vet ni.
Tamyia clear green är suvve på HUDar
Skarven, börja med att skrapa bort den med en kniv sedan tar du 1000 Grit wet´n dry och slipar, sedan tar du 2000 grit och polerar lätt sedan är det bara att köra på med polerdukar, jeanstyg eller tandkräm
Skarven, börja med att skrapa bort den med en kniv sedan tar du 1000 Grit wet´n dry och slipar, sedan tar du 2000 grit och polerar lätt sedan är det bara att köra på med polerdukar, jeanstyg eller tandkräm
Janne.S- Moderator
Janne.S skrev:Fel sorts islam....... Iran är Shiamuslimskt medan resten av arabvärlden är sunni Det är skillnad på islam och islam vet ni.
Hehe, har aldrig riktigt greppat vad skillnaden mellan Shia och Sunni är. Men det kan nog wikipedia förtälja.
Tamiya Clear Green, går det lika bra att pensla som airbrusha på, på clear parts?
Tack för tipset. Kan jag doppa huven i johnsson istället för att polera?
(Angående tandkrämen, är det vit tandkräm eller gel som gäller? Brukar polera mina kopparljusstakar med "vit" tandkräm. Gel-tandkräm funkar inte alls lika bra men det kanske inte spelar någon roll på clear plastic? )
Warsawpact- Starwarsviritous
Kan kan du men det blir bättre om du polerar först..... bra att ha milt polerande tandkräm som denivit eller rökartandkräm som Clinomyn
Jag brukar lägga Tamyian som en droppe ena sidan HUDen
Janne.S- Moderator
Janne.S skrev:Kan kan du men det blir bättre om du polerar först..... bra att ha milt polerande tandkräm som denivit eller rökartandkräm som Clinomyn
Det skall jag lägga på minnet.
Blir till att göra en skarpt test med Tamiya Clear Green på min Academy Ra'Am, myyycket clear delar till de två cockpitsen.
Nu skall jag ta och glo på Escape from New York och spåna på vad nästa bygge kan bli.
Femton spänn på att det inte är orsak nog till att inte kunna samsas som vuxet folk. Herregud... *pun intended*Warsawpact skrev: Hehe, har aldrig riktigt greppat vad skillnaden mellan Shia och Sunni är.
Matt_Public- Master of DNF
Matt_Public skrev:Femton spänn på att det inte är orsak nog till att inte kunna samsas som vuxet folk. Herregud... *pun intended*Warsawpact skrev: Hehe, har aldrig riktigt greppat vad skillnaden mellan Shia och Sunni är.
LOL
Janne.S- Moderator
Det här bygget blir ruskigt bra!!
Ser verkligen fram emot slut resultatet!
/ Jocke
/ Jocke
JOooCKE
JOooCKE skrev:Det här bygget blir ruskigt bra!!
/ Jocke
Tack Jocke!
Slutet är inte långt borta för bygget...pre-shaden har lagt sig tillrätta i alla fall.
Warsawpact skrev:JOooCKE skrev:Det här bygget blir ruskigt bra!!
/ Jocke
Tack Jocke!
Slutet är inte långt borta för bygget...pre-shaden har lagt sig tillrätta i alla fall.
Bild på detta?
Janne.S- Moderator
Sida 5 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Liknande ämnen
» F-16F Desert Falcon, 1/48 Kinetic
» F-16C Fighting Falcon Block 32
» Desert meeting
» En liten Millenium Falcon
» F-16A Block 1 (Hasegawa, 1/48)
» F-16C Fighting Falcon Block 32
» Desert meeting
» En liten Millenium Falcon