J35B "Viggen" Drake, 1/48 Hasegawa med gotta.
+11
cas
T-34
wolcker
Caverö
MiniStuff
Björn Eriksson
Jörgen.E
Marlin
Matt_Public
Azgaron
Janne.S
15 posters
Sida 4 av 4
Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: J35B "Viggen" Drake, 1/48 Hasegawa med gotta.
Jag får det till att du började den 14:e (Den förra var klar den 13:e) och sen var du klar den 21:a.
Det är för snabbt människa, lugna ner dig! Ge dig på utmanings-temabygget och scratcha eller kitbasha skiten ur något. Fortsätter du såhär kommer du snart fylla hela lägenheten med modeller..
Det är för snabbt människa, lugna ner dig! Ge dig på utmanings-temabygget och scratcha eller kitbasha skiten ur något. Fortsätter du såhär kommer du snart fylla hela lägenheten med modeller..
Jokkocze
Nåja, en lägenhet fyll av byggda modeller torde ju i alla fall göra honom till ett unikum i branschen.Jokkocze skrev: Fortsätter du såhär kommer du snart fylla hela lägenheten med modeller.
Jag prövade för övrigt att bygga ett fort av mina kartonger häromdan. Det var helkul!
Matt_Public- Master of DNF
LOL
Är det antalet dagar som är för få eller? Jag brukar räkna byggtimmar och byggtimmarna ligger ju normalt till.
Int som att jag stressar fram byggena heller utan jag bygger i min egna takt....
Är det antalet dagar som är för få eller? Jag brukar räkna byggtimmar och byggtimmarna ligger ju normalt till.
Int som att jag stressar fram byggena heller utan jag bygger i min egna takt....
Janne.S- Moderator
Du är ju som jag förstått "ledig" ett tag till, och att ha disciplinen att sätta sig i stort varje dag är nåt jag önskar jag hade. Jag har ju bättrat mig på den punkten och det har ju gett resultat.
Tyvärr så har jag alltför lätt för att starta nya byggen, vilket resulterat i alldeles för många halvfärdiga byggen på hyllorna.
Detta är ju visserligen nåt jag försökt åtgärda den senaste tiden genom att återuppta och faktiskt avsluta gamla byggen.
Fortsätt du att bygga dina byggen i din takt och låt oss andra inspireras av dina fina byggen!
Håkan
Tyvärr så har jag alltför lätt för att starta nya byggen, vilket resulterat i alldeles för många halvfärdiga byggen på hyllorna.
Detta är ju visserligen nåt jag försökt åtgärda den senaste tiden genom att återuppta och faktiskt avsluta gamla byggen.
Fortsätt du att bygga dina byggen i din takt och låt oss andra inspireras av dina fina byggen!
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Azgaron skrev:Du är ju som jag förstått "ledig" ett tag till, och att ha disciplinen att sätta sig i stort varje dag är nåt jag önskar jag hade. Jag har ju bättrat mig på den punkten och det har ju gett resultat.
Håkan
Janne.S- Moderator
Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Liknande ämnen
» J35B "Viggen" Drake, 1/48 Hasegawa med gotta.
» Ännu en drake från västkusten... Hasegawa J35J 1/48
» AJS 37 Viggen.
» JA 37 VIGGEN
» EDF Viggen
» Ännu en drake från västkusten... Hasegawa J35J 1/48
» AJS 37 Viggen.
» JA 37 VIGGEN
» EDF Viggen
Sida 4 av 4
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet