Panther D....
+6
Azgaron
Linus
Janne.S
T-34
JOooCKE
Gigabyte
10 posters
Sida 3 av 4
Sida 3 av 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Panther D....
Jag tror att suget kommer tillbaka när du ser vilken utsökt snygg vagn panthern är. Var inte så hård mot dig själv
Linus
så lite färg har jag fått på nu väntar all utrustnings o som skall på och lite bättring av länkar o dylikt
Gigabyte
Ser ruggigt bra ut Giga! Snyggt sprayat kammo. Blir ju inte lite sugen att påbörja min Panther G, men den får vänta... en skulle ha minst ett par kloner av sig själv så hann man med fler modeller och annat.
/MArkus
/MArkus
MiniStuff- Vicesheriff
Riktigt snyggt Gigabyte, ska bli kul att se den färdig. Den ser lagom använd ut.
Magnus
Magnus
T-34
Håller med kören! Riktigt snyggt..... och likt andra så har man ju en i stashen som glor p då och då lite sugen blir man...
Janne.S- Moderator
Vajert, riktigt trevligt mönster på camot.
Nu får jag nog försöka färdigställa bergepantern.
Nu får jag nog försöka färdigställa bergepantern.
Caverö
Tack alla för era positiva kommentarer skall bli kul att plocka på lite verktyg o mera Foto-E och att vädra lite mer
Gigabyte
Verkligen läckert camo, Giga! Blir det dioplatta med gubbar, eller...?
merlin1953packard
merlin1953packard skrev:Verkligen läckert camo, Giga! Blir det dioplatta med gubbar, eller...?
Tack merlin nej ingen platta eller dio är planerat. Man kan ju göra en enkel platta med en stenmur ,, men blir ju bara så stort och svårplacerad i denna skalan
Gigabyte
Men Gigabyte, skaffa en fotoram som går precis utanför banden, ös i lite gips eller nåt på med lite sand och gräs, spruta lite brunt och grönt, färdigt. Det gör massor till helhetsintrycket och tar inte mer plats än själva modellen. Det är denna vagnen värd.
Magnus
Magnus
T-34
T-34 skrev:Men Gigabyte, skaffa en fotoram som går precis utanför banden, ös i lite gips eller nåt på med lite sand och gräs, spruta lite brunt och grönt, färdigt. Det gör massor till helhetsintrycket och tar inte mer plats än själva modellen. Det är denna vagnen värd.
Magnus
jo vi får se, jag tröttnar så fort på mina byggen , men en liten platta kan det må hända bli
en backe och en stengärdesgård som den forcerar,, eller en trägrind som blir mosad får,,, se
Gigabyte
Tack johan
har väl inte hänt så mycket men har fått på lite reserv länkar o börjat vädra den så smått i "jallafalla"
har väl inte hänt så mycket men har fått på lite reserv länkar o börjat vädra den så smått i "jallafalla"
Gigabyte
Så nu är den färdig , tre bilder på elendet följer ,,det är skööööööönt att denna modell är klar
Tack för titten
Tack för titten
Gigabyte
Den blev riktigt snygg Gigabyte. Grattis tille tt lyckat bygge, även om det tog tid.
Magnus
Magnus
T-34
Snygg Panther med vädring och zimmerit! Nu fattas det bara en liten platta att ställa den på med lämpligt underlag, om jag får säga min åsikt!
merlin1953packard
Tack för era positiva kommentarer o stöd !!,nej, ingen platta till denna panther är så trött på den just nu :
Gigabyte
Den blev riktigt snygge Giga, och så till pratet om platta . Det går ju bra att göra en basic platta för fotografering, som går att använda till olika fordon
alltså inte permanent.
Härligt bygge!!!
alltså inte permanent.
Härligt bygge!!!
Caverö
Sida 3 av 4 • 1, 2, 3, 4
Liknande ämnen
» Panther II
» Sd. Kfz 171 Panther F , Dragon, 1/35
» Panther G 1:48 Tamiya
» Italeri Panther A
» Panther-bilder