IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Vought V-173 "Flying Pancace", Special Hobby, 1/48

+8
Gigabyte
Caverö
SAU
Janne.S
Matt_Public
Marlin
cas
Stefan E
12 posters

Sida 3 av 3 Föregående  1, 2, 3

Gå ner

Vought V-173 "Flying Pancace", Special Hobby, 1/48 - Sida 3 Empty Sv: Vought V-173 "Flying Pancace", Special Hobby, 1/48

Inlägg av Stefan E tor 20 feb 2014, 20:52

cas skrev:Skall se vad jag kan göra.

Edit.. Begriper inte riktigt vad som är felet om du klistrar in direct länken med image-knappen här på forumet.  scratch 
Skall ta och ändra i ditt inlägg så gott det går.

Hejsan!

Det funkar utmärkt att kopiera in länken direkt i forumet (kom jag på just nu).

Jag skriver alltid mina inlägg i ett word-dokument först, så jag kan spara o redigera utan risk att förlora något i etern (det har hänta alltför ofta).
Sedan kopierar och klistrar jag in inlägget i forumet.

Brukar fungera klockrent, men det är något som ställer till det.

Får forska lite mera...

Det är inte forumets fel i alla fall.

Tack för hjälpen!

Stefan
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen

Till överst på sidan Gå ner

Vought V-173 "Flying Pancace", Special Hobby, 1/48 - Sida 3 Empty Sv: Vought V-173 "Flying Pancace", Special Hobby, 1/48

Inlägg av Janne.S tor 20 feb 2014, 21:16

Det kan vara något med din Word version....testa att använda "Anteckningar" istället.
Får du img taggarna före och efter URL:en när du kopierar in i texten förresten?
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator

Inlägg av Stefan E fre 21 feb 2014, 09:57

Janne.S skrev:Det kan vara något med din Word version....testa att använda "Anteckningar" istället.
Får du img taggarna före och efter URL:en när du kopierar in i texten förresten?

Ja, men programmet "fattar" inte att länka bilderna till photobucket där jag har bilderna.

Skumt, vi får titta på det i helgen.
Kanske min egen "lokala systemansvariga" kan lösa det.
Tur man har någon som är en fena på datorsystem, jag är oftast totalt lost när det blir problem.

Behöver väl knappast säga VEM som orsakar mesta felen.....  What a Face  What a Face  Embarassed  Embarassed  Embarassed  Embarassed 

Stefan  Very Happy
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen

Inlägg av Stefan E fre 28 feb 2014, 19:03

Hejsan!

De sista delarna har fallit på plats och Pannkakan är nu färdig!
Propellrarna sitter där de skall (var tvungen att limma dem) och antenntrådar har spänts mellan fenorna och huven.

Vought V-173 "Flying Pancace", Special Hobby, 1/48 - Sida 3 IMG_7133_zpseaf769ee

Vought V-173 "Flying Pancace", Special Hobby, 1/48 - Sida 3 IMG_7135_zps3dbd2713

Vought V-173 "Flying Pancace", Special Hobby, 1/48 - Sida 3 IMG_7136_zps8cbb7a25

Vought V-173 "Flying Pancace", Special Hobby, 1/48 - Sida 3 IMG_7137_zpscd2d2640

Vought V-173 "Flying Pancace", Special Hobby, 1/48 - Sida 3 IMG_7138_zpsc95df741

Vought V-173 "Flying Pancace", Special Hobby, 1/48 - Sida 3 IMG_7141_zpsdb698715

Vought V-173 "Flying Pancace", Special Hobby, 1/48 - Sida 3 IMG_7139_zpsd0444422

Det här var ju ett experiment/prov-flygplan så vädring och slitage är nästan obefintlig, bara en aningens wash mellan roderytorna och mycket lite vid avgasrören.
Man kan ju anta att maskinen vårdades extemt väl och rengjordes efter varje flygning.

Bildrutan nästa….

Stefan
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen

Inlägg av Azgaron fre 21 mar 2014, 14:32

Mycket tjusigt bygge Stefan! Härlig färgsättning på pannkakan!

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009

Inlägg av Sponsored content

Sponsored content

Sida 3 av 3 Föregående  1, 2, 3

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet