IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

United Arab Emirate Leclerc S2-Gen 3 Main Battle tank (V2.0)

+9
bjork_larsson
MiniStuff
Caverö
Gigabyte
Azgaron
T-34
JOooCKE
Janne.S
Warsawpact
13 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

United Arab Emirate Leclerc S2-Gen 3 Main Battle tank (V2.0) - Sida 2 Empty Sv: United Arab Emirate Leclerc S2-Gen 3 Main Battle tank (V2.0)

Inlägg av Warsawpact tor 17 feb 2011, 14:24

Joppo skrev:[Trådkapning] Har du sett denna byggsats nån gång Matt? E.F.G.F.M61A5 MAIN BATTLE TANK-BANDAI Den är rätt jäkla fet IMO. Och stor som ett jäkla hus också: HUS! [/Trådkapning]

Den är ifrån Gundam.
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous

Till överst på sidan Gå ner

United Arab Emirate Leclerc S2-Gen 3 Main Battle tank (V2.0) - Sida 2 Empty Sv: United Arab Emirate Leclerc S2-Gen 3 Main Battle tank (V2.0)

Inlägg av Matt_Public tor 17 feb 2011, 14:27

Bandai? Gundam?

Okända fiskevatten, förvisso. Men inte länge till. rabbit
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF

Inlägg av Joppo tor 17 feb 2011, 14:30

Det står Bandai på boxen? Kolla bilden på Ebay-länken Smile Inte för att det spelar så stor roll egentligen dock.

Den ska i alla fall vara en riktigt fin byggsats enligt vad jag läst. Passform och liknande ska vara riktigt trevlig.

Nåja. Sorry för den lilla utsvävningen Chrille. Nu ska jag återgå till att beundra din fransyska.

/J
Joppo
Joppo

Inlägg av Matt_Public tor 17 feb 2011, 14:37

Joppo skrev: Nåja. Sorry för den lilla utsvävningen Chrille. Nu ska jag återgå till att beundra din fransyska.

Just! Jag älskar den dammiga looken. Hela rasket ser så påfallande hett ut. Helhjärtade hyllningar för att så påtagligt ha lyckats förmedla omgivande miljö på det viset utan ett helt diorama.
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF

Inlägg av Warsawpact tor 17 feb 2011, 15:45

Joppo skrev:Det står Bandai på boxen? Kolla bilden på Ebay-länken Smile Inte för att det spelar så stor roll egentligen dock.

Den ska i alla fall vara en riktigt fin byggsats enligt vad jag läst. Passform och liknande ska vara riktigt trevlig.

Nåja. Sorry för den lilla utsvävningen Chrille. Nu ska jag återgå till att beundra din fransyska.

/J

Bandai är tillverkaren ( som t.ex. Hasegawa, Tamiya) och tanken kommer ifrån Gundam serierna/filmerna.
Ingen fara angående OT.

Matt_Public skrev:
Joppo skrev: Nåja. Sorry för den lilla utsvävningen Chrille. Nu ska jag återgå till att beundra din fransyska.

Just! Jag älskar den dammiga looken. Hela rasket ser så påfallande hett ut. Helhjärtade hyllningar för att så påtagligt ha lyckats förmedla omgivande miljö på det viset utan ett helt diorama.

Tack! Very Happy
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous

Inlägg av Caverö fre 18 feb 2011, 16:14

Snygg och stilren ökenvädring, gratulerar till ett lyckat avslut på det bygget. cheers cheers cheers
Caverö
Caverö

Inlägg av Sponsored content

Sponsored content

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet