United Arab Emirate Leclerc S2-Gen 3 Main Battle tank (V2.0)
+9
bjork_larsson
MiniStuff
Caverö
Gigabyte
Azgaron
T-34
JOooCKE
Janne.S
Warsawpact
13 posters
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sv: United Arab Emirate Leclerc S2-Gen 3 Main Battle tank (V2.0)
Joppo skrev:[Trådkapning] Har du sett denna byggsats nån gång Matt? E.F.G.F.M61A5 MAIN BATTLE TANK-BANDAI Den är rätt jäkla fet IMO. Och stor som ett jäkla hus också: HUS! [/Trådkapning]
Den är ifrån Gundam.
Warsawpact- Starwarsviritous
Bandai? Gundam?
Okända fiskevatten, förvisso. Men inte länge till.
Okända fiskevatten, förvisso. Men inte länge till.
Matt_Public- Master of DNF
Det står Bandai på boxen? Kolla bilden på Ebay-länken Inte för att det spelar så stor roll egentligen dock.
Den ska i alla fall vara en riktigt fin byggsats enligt vad jag läst. Passform och liknande ska vara riktigt trevlig.
Nåja. Sorry för den lilla utsvävningen Chrille. Nu ska jag återgå till att beundra din fransyska.
/J
Den ska i alla fall vara en riktigt fin byggsats enligt vad jag läst. Passform och liknande ska vara riktigt trevlig.
Nåja. Sorry för den lilla utsvävningen Chrille. Nu ska jag återgå till att beundra din fransyska.
/J
Joppo
Joppo skrev: Nåja. Sorry för den lilla utsvävningen Chrille. Nu ska jag återgå till att beundra din fransyska.
Just! Jag älskar den dammiga looken. Hela rasket ser så påfallande hett ut. Helhjärtade hyllningar för att så påtagligt ha lyckats förmedla omgivande miljö på det viset utan ett helt diorama.
Matt_Public- Master of DNF
Joppo skrev:Det står Bandai på boxen? Kolla bilden på Ebay-länken Inte för att det spelar så stor roll egentligen dock.
/J
Bandai är tillverkaren ( som t.ex. Hasegawa, Tamiya) och tanken kommer ifrån Gundam serierna/filmerna.
Ingen fara angående OT.
Matt_Public skrev:Joppo skrev: Nåja. Sorry för den lilla utsvävningen Chrille. Nu ska jag återgå till att beundra din fransyska.
Just! Jag älskar den dammiga looken. Hela rasket ser så påfallande hett ut. Helhjärtade hyllningar för att så påtagligt ha lyckats förmedla omgivande miljö på det viset utan ett helt diorama.
Tack!
Warsawpact- Starwarsviritous
Snygg och stilren ökenvädring, gratulerar till ett lyckat avslut på det bygget.
Caverö
Sida 2 av 2 • 1, 2
Liknande ämnen
» Battle Damaged/Destroyed LAV III
» NVA Cottbus 1990 - T-55AM 7th Tank Division, Tank Regiment 15
» BBC Battle of Britain
» Street Battle
» A6M5 1:32 100% Battle Mode.
» NVA Cottbus 1990 - T-55AM 7th Tank Division, Tank Regiment 15
» BBC Battle of Britain
» Street Battle
» A6M5 1:32 100% Battle Mode.