Mals Adventures....FW190A8R2...Hey Another FW190...
+15
Marlin
Stråhatt
Jojje
frznlogic
Janne.S
Warsawpact
Gigabyte
Stefan E
linusorn
Henrik Bergman
Matt_Public
Azgaron
cas
Tobias
Mal
19 posters
Sida 16 av 20
Sida 16 av 20 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20
Sv: Mals Adventures....FW190A8R2...Hey Another FW190...
Nej förfan...lol.....
Ingen fara....utsätter mig inte för sånt...
Ingen fara....utsätter mig inte för sånt...
Mal
Sa du Hurricane?
Det lär glädja en och annan rätt rejält!
Matt_Public- Master of DNF
Matt_Public skrev:Sa du Hurricane?
Nåt sånt här kanske .....införskaffades billigt från begagnad hobby bok handeln......gillar snabbisar som e kul mellan krävande byggen Mals Quicky hehehe......
Mal
Mycket jobb bakom dina vädringar men snyggt blir det ju!
Inte fel med en Hurricane! Det ser jag fram emot!
Håkan
Inte fel med en Hurricane! Det ser jag fram emot!
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Tackar Håkan......
Japp bra o köra mellanspel i byggen...då jag vet Janne S gör likadant.....bra m pauser o köra annat iom man får friska ögon igen o köra lite snabbisar basic byggen mellan varven... ...sen tillbaka...bygge ska ju vara kul iom hobby o som Matt säger...its only a model...det säger massor
Japp bra o köra mellanspel i byggen...då jag vet Janne S gör likadant.....bra m pauser o köra annat iom man får friska ögon igen o köra lite snabbisar basic byggen mellan varven... ...sen tillbaka...bygge ska ju vara kul iom hobby o som Matt säger...its only a model...det säger massor
Mal
Ja det är bra att köra nåt annat emellan. Skönt med lite variation. och som sagt det är ju bara en modell.
Håkan
Håkan
Wurgern blir bara bättre o bättre!
En Hurri kan aldrig vara fel, en riktig favoritkärra för mig, så den ser vi fram emot!
Stefan
En Hurri kan aldrig vara fel, en riktig favoritkärra för mig, så den ser vi fram emot!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Ökenhurricane från Juha!?
Nu får jag stora dåndimpen på allvar!
Tycker allt att den där Wurgern växer fram fenomenalt, trots felplacerade tummar
Nu får jag stora dåndimpen på allvar!
Tycker allt att den där Wurgern växer fram fenomenalt, trots felplacerade tummar
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Wow! Riktigt fint!
Fina detaljer och extremt fint vädrat!
Fina detaljer och extremt fint vädrat!
Tobiasr
Snyggt fixat med ställen!
Håkan
Håkan
Danke Tobias och Håkan.
Kom på nu när jag pimpat ställen m rör...slang...kablar....samt extra pinnen på högra ställets led....det kommer gå en vajer feån den....jupp för sporrhjulet...samt jag får nu inte flömma landsställs indikator på vingens ovansida...en på vardera vingen...en röd pinne....som säger att landstället är nere....
Kom på nu när jag pimpat ställen m rör...slang...kablar....samt extra pinnen på högra ställets led....det kommer gå en vajer feån den....jupp för sporrhjulet...samt jag får nu inte flömma landsställs indikator på vingens ovansida...en på vardera vingen...en röd pinne....som säger att landstället är nere....
Mal
Dina scratchbyggarkonster är ett föredöme för oss alla!
Snyggt t.o.m. utan färg!
Snyggt t.o.m. utan färg!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Tackar....
Mer problem lol....faen....inte nog med att mycket varit trasigt i modellen.....nu jäklas fläkten....den måste slipas ner grrrrr....
Jaja är ju van m denna nu lol.....den är väl lite speciell...gissar att mpnga slängt en sån skadad för länge sen...men fasiken gav mig fan på fixa denna.....kanske dags för en paus nudå fåse
Ingen bild iom mobilen slockna....
Mer problem lol....faen....inte nog med att mycket varit trasigt i modellen.....nu jäklas fläkten....den måste slipas ner grrrrr....
Jaja är ju van m denna nu lol.....den är väl lite speciell...gissar att mpnga slängt en sån skadad för länge sen...men fasiken gav mig fan på fixa denna.....kanske dags för en paus nudå fåse
Ingen bild iom mobilen slockna....
Mal
Limfläckiga tummen upp för ställen. Grymjobb!
Också: den där fläkten är ett i det närmaste medeltida otyg. Hur många gånger blev jag inte tvungen att måla om den efter diverse justeringar. Passar fint vid provpassning, på med färg, rogntudjuu!
Också: den där fläkten är ett i det närmaste medeltida otyg. Hur många gånger blev jag inte tvungen att måla om den efter diverse justeringar. Passar fint vid provpassning, på med färg, rogntudjuu!
Matt_Public skrev:Limfläckiga tummen upp för ställen. Grymjobb!
Jupp...torrpassat ett otal gånger.....sen färg.....nepp nyper åt.....mera slipa.....
Det får tas senare i bygget....ska hålla på med flapsen som i sig är ett jucklo...sjunkmärken from hell...samt vinkeln ska justeras.
återkommer m en update ikväll.
Mal
De där ställen blir fin-fina med färg på! Ska komma ihåg det där med fläkten när jag bygger min.
Erik
Voj! Den är ju snygg nog att vara boxart.
Matt_Public skrev:Voj! Den är ju snygg nog att vara boxart.
Tackar Mattias...oj, det var fina betyg.....Jo fasiken är nöjd att jag gick in för dem RLM02 färgade pansarplåtarna med oxidröd primer på, den blir lixom, hehe Brutalt utseende......riktig rovfågel och ruffig,
en ställe till det kommer röd oxidfärg på är ladställs luckorna muttrar, iom den ökade vikten pasnaret gav så måste ju ladstället justerats för detta so betyder altså...nerplockade, sen tillbaka satta, o fält modifikationer så sket man i att måla då man verkligen inte hade tid med det eller hade färg, ett enda syfte å få fanskapet i luften
Mal
Snyggt! Går framåt fint!
Håkan
Håkan
Lite déjà vu över det här, men snyggt blir det. Jajamän!
Haha ja jo sant Mattias....har ju blivit några nu så....lite mer på varje i takt att man lär sig mer om dem ....har ju en till i stashen.....en A8....ska se vad som blir av den i framtiden.....men annat först emellan så man inte bränner ut sig på wurgers i onödan ......
bestämt mig att jag vill bli klar med denna innan nåt påbörjas....
Lutar tungt åt en Tamiya Corsair Birdcage...reservation för ändringar hehe...e ju sån som kan göra så lol.....så får se...
bestämt mig att jag vill bli klar med denna innan nåt påbörjas....
Lutar tungt åt en Tamiya Corsair Birdcage...reservation för ändringar hehe...e ju sån som kan göra så lol.....så får se...
Mal
Sida 16 av 20 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20
Liknande ämnen
» Airfix FW190-D
» Mals Way B-17G Kapitel 1 avslutat, Fw190A8 kapitel 2 avsutat, kapitel 3 fortsättning följer på sidan 21 en oob BF109G6 Mals Way, eller hur det sket sig direkt med OOB, igen.
» Mals Way Fw190A8 R2 (R8?) Sturmbock. Part: I. The End, It Is Done......
» Fw190F-8 (Hasegawa, 1/32)
» Fw190 landninsställ
» Mals Way B-17G Kapitel 1 avslutat, Fw190A8 kapitel 2 avsutat, kapitel 3 fortsättning följer på sidan 21 en oob BF109G6 Mals Way, eller hur det sket sig direkt med OOB, igen.
» Mals Way Fw190A8 R2 (R8?) Sturmbock. Part: I. The End, It Is Done......
» Fw190F-8 (Hasegawa, 1/32)
» Fw190 landninsställ
Sida 16 av 20
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet