Tysk Panzerhaubitze
+7
Caverö
cas
Azgaron
Marlin
Matt_Public
Gigabyte
joopet
11 posters
Sida 3 av 3
Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Sv: Tysk Panzerhaubitze
Snyggt! Uttrycket "too much gun" illustreras på ett förtjänstfullt sätt.
Matt_Public- Master of DNF
Tackar Matt, Mal och håkan
Denna är vagnen är verkligen "rockig". Har suttit och kollat en del på tuben om denna elakingen
Denna är vagnen är verkligen "rockig". Har suttit och kollat en del på tuben om denna elakingen
joopet
Ska försöka mig på en liten uppdatering med bygget. Ingen mästerfotograf som har varit igång så bilderna blir ju som dom blir med en telefon
Tänkte försöka med att göra hjul som ser lite använda ut så hoppas försöket blir bra.
Lite wash och dekaler väntar nu.
Sakta men säkert rullar arbetet i rätt riktning
Tänkte försöka med att göra hjul som ser lite använda ut så hoppas försöket blir bra.
Lite wash och dekaler väntar nu.
Sakta men säkert rullar arbetet i rätt riktning
joopet
Ser snyggt ut! Skönt när det lackar mot hjul!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Trevligt....mkt snyggt jobbat fasiken...
Sen mobilkameran är perfekt för byggloggar, snabbt o ladda upp o smidigt då syftet är i visa hur det går o uppdateringar på det man gjort
Sen mobilkameran är perfekt för byggloggar, snabbt o ladda upp o smidigt då syftet är i visa hur det går o uppdateringar på det man gjort
Mal
Hjuletider hela veckan lång!
Inte illa alls i mars!
Inte illa alls i mars!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Tackar alla
Ja det blir ju några hjul. Hade gärna haft airbrush mask till dom så det hade gått lite smidigare.
Något som blir ett ordentligt tidskrävande arbete är att fixa banden
Mycket delar blir det.
Lite wash på och dekalerna har också blivit monterade
Stör mig verkligen på gjutskarvarna som man har missat och att jag glömde spackla på några ställen. Men är ändå väldigt nöjd med modellen
Ja det blir ju några hjul. Hade gärna haft airbrush mask till dom så det hade gått lite smidigare.
Något som blir ett ordentligt tidskrävande arbete är att fixa banden
Mycket delar blir det.
Lite wash på och dekalerna har också blivit monterade
Stör mig verkligen på gjutskarvarna som man har missat och att jag glömde spackla på några ställen. Men är ändå väldigt nöjd med modellen
joopet
Mycket länkar blir det!
Men snyggt också!
Men snyggt också!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
En och annan länk, va? Hujedamig...
Men det blev mäkta snofsigt med dekaler.
Men det blev mäkta snofsigt med dekaler.
Matt_Public- Master of DNF
Tack Cas, Håkan, Ola och Matt
Visst blir det några länkar men hoppas på ett riktigt fint resultat i slutändan.
Ett band är klart för målning och det andra är inte påbörjat än. Ett band består av ungefär 300 delar
Pilligt värre
Matt_public; Det känns helt klart mycket roligare när det kommer på lite detaljer så som dekaler
Visst blir det några länkar men hoppas på ett riktigt fint resultat i slutändan.
Ett band är klart för målning och det andra är inte påbörjat än. Ett band består av ungefär 300 delar
Pilligt värre
Matt_public; Det känns helt klart mycket roligare när det kommer på lite detaljer så som dekaler
joopet
Ser mycket trevligt ut med dekalerna på , något får mig att tänka på kommunala arbetsfordon
Caverö
Caverö skrev:Ser mycket trevligt ut med dekalerna på , något får mig att tänka på kommunala arbetsfordon
Kommunala arbetsfordon? Ja det kan man ju undra vad som för dina tankar till det
joopet
Kanske är där som försvar ifall dansken kommer....
Mycket snygg vagn och har faktiskt inte sett några gjutskarvar på bilderna. Men man är ju alltid extra hård mot sig själv.
Mycket snygg vagn och har faktiskt inte sett några gjutskarvar på bilderna. Men man är ju alltid extra hård mot sig själv.
Exelon
Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Liknande ämnen
» Tysk camoflage.
» Tysk flakcrew.
» Tysk softskin
» En liten tysk fransman... eller fransyska.
» Tysk-frågor - färg
» Tysk flakcrew.
» Tysk softskin
» En liten tysk fransman... eller fransyska.
» Tysk-frågor - färg
Sida 3 av 3
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet