JA37Di Jaktviggen
+19
Erik
Martin Bo
Hayabusa
Mal
denstore
Caverö
frznlogic
Gigabyte
Henrik Bergman
Tobias
linusorn
LudvigN
Azgaron
Marlin
cas
flarpen
Stefan E
Matt_Public
Janne.S
23 posters
Sida 14 av 17
Sida 14 av 17 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17
Sv: JA37Di Jaktviggen
Matt_Public skrev:Slanka små antenner ser alltid så lustiga ut på en knubbad krigsmaskin.
Hehe, så är det nog....jag får alltid känslan att de kommit till av en slump. Oj här sätter vi en antenn!
Tack BosseMarlin skrev:Galet vacker Viggen.
/Bosse
Janne.S- Moderator
Tack TobiasTobiasr skrev:Väldigt fint bygge! Och fantastiskt fint måleri och vädring!
Janne.S- Moderator
Stiligt bygge! Vädringen känns rätt på många sätt.
Har hört en del rykte om Tarangus och MPM, ska bli intressant att följa fortsättningen.
Har hört en del rykte om Tarangus och MPM, ska bli intressant att följa fortsättningen.
Hayabusa
Tack HayabusaHayabusa skrev:Stiligt bygge! Vädringen känns rätt på många sätt.
Borde väl komma MPM grejer snart..
Janne.S- Moderator
Ja.....sjunger med kören....
Jag gillar verkligen vädringen m streaksen...gösses vad effektivt snyggt....den är lätt att man gör "overdo" på....samt det måste passa in på den befintliga vädringen....detta är ett bra exempel verkligen...gillas mkt mkt......den är anteknad o ska testas vid rät bygge.....
Jag gillar verkligen vädringen m streaksen...gösses vad effektivt snyggt....den är lätt att man gör "overdo" på....samt det måste passa in på den befintliga vädringen....detta är ett bra exempel verkligen...gillas mkt mkt......den är anteknad o ska testas vid rät bygge.....
Mal
Tack Juha!Mal skrev:Ja.....sjunger med kören....
Därför man vädrar i lager. ...just för att alla olika vädringar ska komplettera varandra och bidra till helheten.
Janne.S- Moderator
Janne.S skrev:Tack Juha!Mal skrev:Ja.....sjunger med kören....
Därför man vädrar i lager. ...just för att alla olika vädringar ska komplettera varandra och bidra till helheten.
Japp..så sant så sant.....vet vet...ögonen måste vila...det är det jag lärt mig...man ser det inte och när man ser...japp faar too muuch...men tar man pauser så ser man det subtila o helheten....det är krass modellbyggares dåliga egenskap...för ivrig...när man kommit en bit på vägen...så vet man hu man funkar....så tar man lägger i långsam växel istället ....så sant så sant.
Mal
Men jösses!
Den är så vacker att man baxnar!
Och en sån hedersknyffel som fixade divisionsmärken också, helbra!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
cas skrev:Men jösses!
Tack Christer
Javisst, kryllar av trevligt och hjälpsamt folk på nätet Jag har under alla åren blivit hjälpt från Japan, USA, Tyskland, Italien, Nederländerna och inte minst gamla Svedala.
Folk skickar de allra festligaste pryttlar.
Janne.S- Moderator
Fler plutte pryttlar fixas....
Huvudställens alla smågrejer är på...
Ett plutte pitotrör...
Som ska hit....
Alfa givaren från Master....
Borra hål...
Och jag har lärt min läxa..inte använda pincetter för sådanthär....en tandpetare med häftmassa är mycket bättre!
Och på plats...
Min scratchade temperatur givare...
Limmad på plats.
SLutligen ett pitotrör till...nu till fenan....igen
En liten men intensiv uppdatering!
VAd är kvar då? IFF antennerna på buken, ljuset på ryggåsen, nos pitotröret, huven, vingspetsljusen....och vapnen...tror jag väl?
Nä luckan till RAT och själva generatorn är kvar att fixa också.
Limma lugnt!
Huvudställens alla smågrejer är på...
Ett plutte pitotrör...
Som ska hit....
Alfa givaren från Master....
Borra hål...
Och jag har lärt min läxa..inte använda pincetter för sådanthär....en tandpetare med häftmassa är mycket bättre!
Och på plats...
Min scratchade temperatur givare...
Limmad på plats.
SLutligen ett pitotrör till...nu till fenan....igen
En liten men intensiv uppdatering!
VAd är kvar då? IFF antennerna på buken, ljuset på ryggåsen, nos pitotröret, huven, vingspetsljusen....och vapnen...tror jag väl?
Nä luckan till RAT och själva generatorn är kvar att fixa också.
Limma lugnt!
Janne.S- Moderator
Snyggt jobbat med alla småprylar som antenner och pitotrör mm! Ser snyggt ut, Janne!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
En sån massa antenner och jox det skall vara!
Snyggt!
Snyggt!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Tack Christercas skrev:En sån massa antenner och jox det skall vara!
Snyggt!
Så är det....
Janne.S- Moderator
Oki, de sista antennerna....
GPS pucken....
"Ögonen" på radarvarnaren...
IFF antennerna bak...
Och fram...
Slutligen pitotröret
Nu ska alla di små målas och sedan är det bara RATen, huven,vapnen och positionsljusen kvar
Limma lugnt!
GPS pucken....
"Ögonen" på radarvarnaren...
IFF antennerna bak...
Och fram...
Slutligen pitotröret
Nu ska alla di små målas och sedan är det bara RATen, huven,vapnen och positionsljusen kvar
Limma lugnt!
Janne.S- Moderator
Små skitsaker Janne.....som man inte ser alls när man kollar....de finns där...ja de tillför mkt utan att man ser dem....försän man kollar igen.....
Larvigt snyggt....inte för att jag har ingen koll...men ser vad det till för....grymt.,......gillas .D
Larvigt snyggt....inte för att jag har ingen koll...men ser vad det till för....grymt.,......gillas .D
Mal
Tack JuhaMal skrev:Små skitsaker Janne.....som man inte ser alls när man kollar....de finns där...ja de tillför mkt utan att man ser dem....försän man kollar igen.....
Janne.S- Moderator
Vid Phobos lädergudinnor! Nu är karln strax i mål.
Klar guldvittring, alltså!
Matt_Public- Master of DNF
Tack MatteMatt_Public skrev:Vid Phobos lädergudinnor! Nu är karln strax i mål.
Janne.S- Moderator
Tack Stefan. ...du får mig att rodnaStefan E skrev:Underbar, helt enkelt underbar!
Stefan
Janne.S- Moderator
Sida 14 av 17 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17
Sida 14 av 17
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet