IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Behöver Hjälp med taket av händiga hemma byggare....

+6
Stefan E
frznlogic
Warlord
Exelon
Marlin
Mal
10 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

Behöver Hjälp med taket av händiga hemma byggare.... - Sida 2 Empty Sv: Behöver Hjälp med taket av händiga hemma byggare....

Inlägg av Mal sön dec 28 2014, 21:37

Tackar grabbat.....

Jo lärt sig ett o annat på vägen till det mkt finska grova svordommar gick åt.....

Materialkostnader....fasiken inte billigt altså.....

Sen lär jag tänka mig för innan
..men svårt ayt se innan man börjar lol....som detts fall...man börjar lite lätt sen så rasar allt Wink då man inser att 7 lager tapet måste bort för att få det snyggt.....lika bra o gör allt rätt....

Nästa blir golvet senare i år.....där kommer jag ta in en hantverkare, m mig som hjälp Wink.....litr billigare då mrd samt man lär sig nåt på vägen Smile....golv e knepigare o mkt viktigt att det blir rätt från början....

Mal
Mal


Till överst på sidan Gå ner

Behöver Hjälp med taket av händiga hemma byggare.... - Sida 2 Empty Sv: Behöver Hjälp med taket av händiga hemma byggare....

Inlägg av Azgaron mån dec 29 2014, 00:27

Snyggt jobbat Mal! Smile Ser ju snyggt ut!

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

Behöver Hjälp med taket av händiga hemma byggare.... - Sida 2 Empty Sv: Behöver Hjälp med taket av händiga hemma byggare....

Inlägg av Matt_Public mån dec 29 2014, 14:34

Behöver Hjälp med taket av händiga hemma byggare.... - Sida 2 83da75b2e27c423a8e9f42258e4e21cf
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

Behöver Hjälp med taket av händiga hemma byggare.... - Sida 2 Empty Sv: Behöver Hjälp med taket av händiga hemma byggare....

Inlägg av Mal lör jan 03 2015, 21:33

Tackar Grabbar...

Jupp Matt...fått sovrumsmöblerna på plats....en del av dem iaf What a Face skojjar bara...två av topparna har varit på service (jupp kört slut på slutrören på dem) sånt som händer......
Behöver Hjälp med taket av händiga hemma byggare.... - Sida 2 2z9mjuq de ska ner till replokalen igen....

Du har ju koll påå dessa doningar om jag inte missminner mig Very Happy......

ps....skönt att man e särbo sen 10år tebax lol.....annars hade dessa inte hittat till sovrumet iom protester What a Face
Mal
Mal


Till överst på sidan Gå ner

Behöver Hjälp med taket av händiga hemma byggare.... - Sida 2 Empty Sv: Behöver Hjälp med taket av händiga hemma byggare....

Inlägg av Matt_Public lör jan 03 2015, 22:05

Vad nu då? Trodde alla fruntimmer gillade slutrörsdist. Laughing
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

Behöver Hjälp med taket av händiga hemma byggare.... - Sida 2 Empty Sv: Behöver Hjälp med taket av händiga hemma byggare....

Inlägg av Mal lör jan 03 2015, 22:22

LOL...jodå det gör de hahaha.....men inte som möbler lol.....
Mitt senaste förvärv är faktiskt en Plexi en JMP reissue från -07...den e på bilden......
Jäklar de är har to com by till vettigt pris....många håller håller hårt i dem.....den låter kalas...samma som min JMP MK2 från 74.....

ville ha en ny iom driftsäkerheten....gammal stärk...japp det händer saker i dem o har erfarit det trots kontinuerligt underhåll lol....snart e allt bytt i den gamla utom trafon...skalet....chassiet...den är en arbetshäst....saker slits med åren..

Btw....den från -74 köppte den på en auktion....800 spänn för 14 år sedan......pluggade in den i replokalen......andre gitarristen var med....jäklar vad den lät bra i 5 minuter What a Face sen börja det ryka ut den LOL....swn gig säkringar i fastigheten o stärken Hahahaha.....

mem en service rådde bot på den...sen dess har dwn o jag hållt ihop en favvis Very Happy
Mal
Mal


Till överst på sidan Gå ner

Behöver Hjälp med taket av händiga hemma byggare.... - Sida 2 Empty Sv: Behöver Hjälp med taket av händiga hemma byggare....

Inlägg av Matt_Public lör jan 03 2015, 22:41

Mal skrev:[…] jäklar, vad den lät bra i 5 minuter! What a Face Sedan börja det ryka ur den.
Let there be rock! Laughing
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

Behöver Hjälp med taket av händiga hemma byggare.... - Sida 2 Empty Sv: Behöver Hjälp med taket av händiga hemma byggare....

Inlägg av Mal lör jan 03 2015, 22:45

Japp...

Pratade m honom igår han drog den för mig....kommer du ihåg.....lol....jupp....samt fyfan vad det luktade efteråt wn surbesk lukt som tog månader o bli av med.....(kondingarna var uppsvälda som tjockisar)...

Total service.på 14år på den är ca 4000Kr....plus 800Kr....så inte illa...Ola insulander har ju en journal på den Smile.....
Han har servat sen alla gånger....i höstas sa han...jahop på återsende....vad gör du Mal m dina toppar lol....sa bara...jag spelar på dem.......dvs drar på...samt kör atruunatur mellan...jepp det sliter lite mer men ack så murrigt.....me like alot....Acca Dacca
Mal
Mal


Till överst på sidan Gå ner

Behöver Hjälp med taket av händiga hemma byggare.... - Sida 2 Empty Sv: Behöver Hjälp med taket av händiga hemma byggare....

Inlägg av Azgaron tis jan 13 2015, 17:23

Uj, där ligger jag i lä med min Roland Cube-40 Smile

Ser ju trevligt ut! Smile

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

Behöver Hjälp med taket av händiga hemma byggare.... - Sida 2 Empty Sv: Behöver Hjälp med taket av händiga hemma byggare....

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet