Mals Way...Corsair...USS Bunker Hill.
+23
Tobiasr
frznlogic
Pyret
johan r
Warsawpact
Caverö
linusorn
tiking
Gigabyte
Marlin
TommyKillander
Janne.S
Henrik Bergman
flarpen
Exelon
Stefan E
cas
Erik
Azgaron
Tobias
Matt_Public
Agensjö
Mal
27 posters
Sida 15 av 31
Sida 15 av 31 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 23 ... 31
Sv: Mals Way...Corsair...USS Bunker Hill.
Hoppas värken släpper.
Jag bet själv av en kindtand i maj.
Ska till Danderyd i september och operera ut den, och min sista visdomstand.
Tack och lov har jag inte ont, än......
Kirurgen har förvarnat om att jag kommer ha fruktansvärt ont i fem dagar efteråt, och sen kommer jag bara ha ont i fem dagar till.
Inget jag direkt längtar till.
/Bosse
Kirurgen har förvarnat om att jag kommer ha fruktansvärt ont i fem dagar efteråt, och sen kommer jag bara ha ont i fem dagar till.
/Bosse
Marlin
Ajajajaj....Marlin skrev:Hoppas värken släpper.
/Bosse
Har opererat ut 4 visdomständer med stygn, så jag vet....men tat lugnt med värktabletterna, ta dem innan sova, samt ingen BOOLZ m dem, då det sliter som fan.........
det är starka saker, då på mig så domnar jag av......och jag gillar dem inte alls.....
Mal
Tack Mal.
Ingen fara för oro, sponken och tabletter hör inte ihop.
Kommer nog bosätta mig i stugan de första dagarna.
Då kan man gapa och skrika utan att man stör familjen, samt sova bort tiden så gott det går.
/Bosse
Ingen fara för oro, sponken och tabletter hör inte ihop.
Kommer nog bosätta mig i stugan de första dagarna.
Då kan man gapa och skrika utan att man stör familjen, samt sova bort tiden så gott det går.
/Bosse
Marlin
Nepp så sant...gjort det engång o alldrig mer...fan mådde skit efter det.....spydde så in ihlvette lol.....den erfarenheten satt kan jag lova...25 år sen men minns den som det var igår.....(buk operation då...fick fina coctails av sjuksyrrna efter operationen....)
Sa alldrig mer....yep testat..och inget att rekomendera...ett gift i taget bara
Sa alldrig mer....yep testat..och inget att rekomendera...ett gift i taget bara
Mal
Aj då jo när tand - gynnarna krånglar så ligger man pall , ,
men din modell biter ifrån sig , vilken finish på målning och detaljer !
men din modell biter ifrån sig , vilken finish på målning och detaljer !
Gigabyte
Fan, vad är det med kindtäner? Bet av en i underkäken jag me.. får vänta till remodellering, skiten gör inte ont, ännu. ;P
Ännu ett mästerverk Mal.. Härligt!
Ännu ett mästerverk Mal.. Härligt!
Tobias
Hey....
Besök tandläkaren rätt tidigt....så slipper du böket jag har.....
Jag lovar galet mkt nerver i kindtänderna och som du vet drar du en infektion i skiten så är det antibiotika o allt....så dra ett besök o fixa tidigt kanske tom räcker för dig en lagning......samt billigare.
Besök tandläkaren rätt tidigt....så slipper du böket jag har.....
Jag lovar galet mkt nerver i kindtänderna och som du vet drar du en infektion i skiten så är det antibiotika o allt....så dra ett besök o fixa tidigt kanske tom räcker för dig en lagning......samt billigare.
Mal
Tänker lite som med Tjernobyl annars.. ..hälla in betong/superlim och täcka över skiten?
Jodå, vet tyvärr alltför väl vad det kan leda till..
Vad hade du planerat efter detta mästerverk sa du - tanks och Hurricanes? Hur går det med din andra Buffalo..?
Jodå, vet tyvärr alltför väl vad det kan leda till..
Vad hade du planerat efter detta mästerverk sa du - tanks och Hurricanes? Hur går det med din andra Buffalo..?
Tobias
Det svänger åt alla håll
Det är som sagt mkt kvar, då det ska bli diobas till denna med...del av hangardäcket Uss Bunkerhill....
Så har flera månader kvar säkert
Det är som sagt mkt kvar, då det ska bli diobas till denna med...del av hangardäcket Uss Bunkerhill....
Så har flera månader kvar säkert
Mal
Lite fipplat....egenblandad coctail...
perfekt overspray här o var....primern lyser perfekt igenom...exact som jag tänkt mig....yep passerar Mals kalitets kontroll utan anmärkning....japp len o fin finnish...
perfekt overspray här o var....primern lyser perfekt igenom...exact som jag tänkt mig....yep passerar Mals kalitets kontroll utan anmärkning....japp len o fin finnish...
Mal
Ser snyggt ut!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Tackar grabbar...
En närbild på finnishen...jo man har fått slita o lära sig o dra på färg m ABn....easy to lesrn...lifetime to master....
Utspätt ordentlugt samt retarder....gå på vått.....när largret torkat så ät det tunt med...flera sådana lager ca 10st ....japp tar tid men helvette det betalar sig alltid...
En närbild på finnishen...jo man har fått slita o lära sig o dra på färg m ABn....easy to lesrn...lifetime to master....
Utspätt ordentlugt samt retarder....gå på vått.....när largret torkat så ät det tunt med...flera sådana lager ca 10st ....japp tar tid men helvette det betalar sig alltid...
Mal
Ahhhhhh!
Nu börjas det!
Nu börjas det!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Tackar Cas.....
Jupp....next stop, klarlack på vinroten o lite washer....kommer inte o shynas men men bara vetskapen ...det är inspektions glas så man ser allt subtilt....
Jupp....next stop, klarlack på vinroten o lite washer....kommer inte o shynas men men bara vetskapen ...det är inspektions glas så man ser allt subtilt....
Mal
Tackar grabbar.
Fördelen med att jobba på det sättet jag gör med ratio 30/70 samt retarder i är att om man får en micro partikel så får man bort den med en plattpensel så fort det lagret torkat, sen på m nästa lager...osv, man får en felfri målning...utan skavanker
Ja tar tid men det betalar sig
Fördelen med att jobba på det sättet jag gör med ratio 30/70 samt retarder i är att om man får en micro partikel så får man bort den med en plattpensel så fort det lagret torkat, sen på m nästa lager...osv, man får en felfri målning...utan skavanker
Ja tar tid men det betalar sig
Mal
Lite mera gjort, maskat och målat, sikes glaset är faktiskt modellens egen, slapp göra min egen då modellen är så crisp och de har banne mig fått till mkt rätt här....
Siktesglaset maskades med Maskol....haha japp maskar ju allt jorå penselmålar med, den svarta detaljen på siktesfästet
annan vinkel....
fler paneler på plats....
Siktesglaset maskades med Maskol....haha japp maskar ju allt jorå penselmålar med, den svarta detaljen på siktesfästet
annan vinkel....
fler paneler på plats....
Mal
Snyggt siktglas!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Men jämmer, vad snyggt!
Låt gå för att man får mycket på köpet med Tamiya, men du börjar bli deras like i det du gör.
Låt gå för att man får mycket på köpet med Tamiya, men du börjar bli deras like i det du gör.
Matt_Public- Master of DNF
Håller med Matt, JÖSSES vad snyggt!
Stefan
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Tackar grabbar, tackar.
Det är moment byggande mkt, en del i taget/område, tar tid, men har all tid i världen....Ska beställa förankrings delar, Tiedowns ets för diobasen.....
Det är moment byggande mkt, en del i taget/område, tar tid, men har all tid i världen....Ska beställa förankrings delar, Tiedowns ets för diobasen.....
Mal
Sida 15 av 31 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 23 ... 31
Liknande ämnen
» A-7E Corsair II i 1/32
» Mals Way B-17G Kapitel 1 avslutat, Fw190A8 kapitel 2 avsutat, kapitel 3 fortsättning följer på sidan 21 en oob BF109G6 Mals Way, eller hur det sket sig direkt med OOB, igen.
» Panther turret bunker.
» Tiger II bunker klar, tror jag.
» GBU-28 Bunker Buster Bomb i 1/48 - problemet löst.
» Mals Way B-17G Kapitel 1 avslutat, Fw190A8 kapitel 2 avsutat, kapitel 3 fortsättning följer på sidan 21 en oob BF109G6 Mals Way, eller hur det sket sig direkt med OOB, igen.
» Panther turret bunker.
» Tiger II bunker klar, tror jag.
» GBU-28 Bunker Buster Bomb i 1/48 - problemet löst.
Sida 15 av 31
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet