Italeri Volvo VN780 '' European Style '' 1/24
+6
bjork_larsson
merlin1953packard
Janne.S
Gigabyte
Azgaron
JOooCKE
10 posters
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: In The Works :: Civilt
Sida 5 av 5
Sida 5 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Italeri Volvo VN780 '' European Style '' 1/24
Jo du , det går undan nu, jag får springa runt i hela lägenheten och jaga lastbils modell , men den är snabbare än mig
JOooCKE
Här händer det saker,, snart dax för hytten att få sina första färg stänk , ser mycket lovande ut,,, härligt mycket krom o klara färger att njuta av Jocke
Gigabyte
Det var en väldans fart på ditt bygge, Jocke! Ser ut att bli en riktig bamse, om man jämför med den lilla pyttiga tamiyaburken med färg. Den lär väl knappast rymmas så där lätt i ett vitrinskåp, antar jag. Skall bli spännande att se den i flammor (alltså målade sådana på karossen), nu när du löpt ny färgspruta! Vi väntar på den spännande fortsättningen!
merlin1953packard
Tack Merlin !
Nej , nu har du nog miss uppfattat , ny färgspruta har jag inte , evon fick jag i julklapp förra året , det är bara nytt munstycke och nål jag har
Dock så ska jag lägga undan det här projektet en liten stund , för rutorna gick åt skogen så jag ska köpa micromesh och fixa till dem först och jag har inte pengar till det just nu så jag har börjat lite på T55an , men jag åter kommer när jag har köpt micromesh och fixat till rutorna
Jocke
Nej , nu har du nog miss uppfattat , ny färgspruta har jag inte , evon fick jag i julklapp förra året , det är bara nytt munstycke och nål jag har
Dock så ska jag lägga undan det här projektet en liten stund , för rutorna gick åt skogen så jag ska köpa micromesh och fixa till dem först och jag har inte pengar till det just nu så jag har börjat lite på T55an , men jag åter kommer när jag har köpt micromesh och fixat till rutorna
Jocke
JOooCKE
Sida 5 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Liknande ämnen
» Italeri Volvo FH (1993-2002) 1/24
» Volvo 760 GLE - Italeri 1/24 - Projekt "Shorty"
» Volvo FH 16 610 Swedtrans
» Volvo F16 Globetrotter
» A&N Volvo FMX hytt i 1/24 (resin)
» Volvo 760 GLE - Italeri 1/24 - Projekt "Shorty"
» Volvo FH 16 610 Swedtrans
» Volvo F16 Globetrotter