Hasegawa P-51D
+6
Azgaron
cas
Matt_Public
Sadolf
Stefan E
Tobias
10 posters
Sida 6 av 6
Sida 6 av 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: Hasegawa P-51D
Blir lite sugen på att piffa upp lite mera.. Kanske gör det.. Men lovat farsan den.. han är helt okritisk. Länge sedan han byggde själv (tidigt 90-tal?). Jag hade många modeller i hyllan som han byggde o målade åt mig. En fin F-16 och F-15. En Gina, massa Airfix.. Allt 1772.
Han blir glad när han får modeller att ställa i datorrummet..
Han blir glad när han får modeller att ställa i datorrummet..
Tobias
cas likes this post
Toppen rent och snyggt!
Just det med musse Eduard leder men inte så himla mycket, det behövs inte så mycket nitar på de för att de var spacklade och jämnade ut i fabriken i vingarna.
Så Hasegawa ligger inte sååå mycket bakåt... De ger mycket snyggt modell. IMHO ICM kan också vara rätt OK trots det lite grovt virke att snickra ifrån...
Just det med musse Eduard leder men inte så himla mycket, det behövs inte så mycket nitar på de för att de var spacklade och jämnade ut i fabriken i vingarna.
Så Hasegawa ligger inte sååå mycket bakåt... De ger mycket snyggt modell. IMHO ICM kan också vara rätt OK trots det lite grovt virke att snickra ifrån...
Sadolf
Jag gillade den men ansträngde mig verkligen inte mycket. Men jag tycker att man kan göra en superfin Musse av den! Både Tamiyas och hasses är fortfarande ok. Det är bara det att Eduards är så "käck" (Czeck) för inte mycket mera kostande... MCYEKT mera detaljer.. Men trillar man över dem för en fin peng eller har dem - ingen anledning att inte bygga. Den generellla formen är rätt. Men ev detaljer kanske itne är i paritet med Eduards.. Men med bra jobb, målning, delkaler, så blir de superfina.
Tobias
Tjusigt bygge Tobias!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Tobias likes this post
Det där blev att vackert!
Liknande ämnen
» F-16c Hasegawa 1/48
» Hasegawa PBJ-1J 1/72