Tobbes lilla Warhammer-armé..
+5
glimturen
Azgaron
Asuraswe
Sadolf
Tobias
9 posters
Sida 10 av 16
Sida 10 av 16 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16
Sv: Tobbes lilla Warhammer-armé..
Det artar sig fint med din armé! Snyggt jobbat Tobbe!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Tobias likes this post
Bastant brutalitet i ordets mest bedårande betydelse.
Matt_Public- Master of DNF
Tobias likes this post
Tack mina herrar! Gillar hur de ser sammanbitna ut längst fram, men gapiga och viftandes längre bak!
Tobias
Möjligen producerar det främre, mer ansträngda ledet något som de bakre har all anledning att försöka vifta bort (och kippa efter andan till följd av).Tobias skrev:Gillar hur de ser sammanbitna ut längst fram, men gapiga och viftandes längre bak!
Ah! Så kan det vara!
Hmm, hur modellerar man det? Känns väldigt Orcy.. Typ Blazing Saddles, bönscenen-nivå.. Sån hade ju inneburit en etta på Animosity och en rejäl fight i leden.. Vem vill gå bakom Gorfang som käkat troll-kebab liksom? Liquid ass som hänger i luften..
Hmm, hur modellerar man det? Känns väldigt Orcy.. Typ Blazing Saddles, bönscenen-nivå.. Sån hade ju inneburit en etta på Animosity och en rejäl fight i leden.. Vem vill gå bakom Gorfang som käkat troll-kebab liksom? Liquid ass som hänger i luften..
Tobias
Oh.. Sex till.. Ny flagga till spjut-killarna.. Han var limmad med armarna lite väl högt, bakåt.. Men mycket lim så valde att lämna det så. Ville itne sabba. Och det ser ut som om han "stabbar" med sin spjutflagga - passar!
Så de är också 30 nu. Två "Core" Mobs med 30 orcs är ganska saftigt i 6th Ed.
Så de är också 30 nu. Två "Core" Mobs med 30 orcs är ganska saftigt i 6th Ed.
Tobias
Azgaron likes this post
De ser ju inte fel ut!
Farlig fanbärare!
Håkan
Farlig fanbärare!
Håkan
Tobias likes this post
Flaggstången vet var den ska in.Azgaron skrev:Farlig fanbärare!
Azgaron and Tobias like this post
Oh ja! Där varken sol elelr måne lyser!
har en till, plus en trummis men bara 10 spear-Orcs till.. Måla upp ändå eller måla de två till Arrer Boyzen tro?
jaja, börjat med de där 20 Night Goblins med short bows iaf. Sen troll och Black Orcs.. Och jag målar parallellt på Rock Lobbas´en, en är klar..
har en till, plus en trummis men bara 10 spear-Orcs till.. Måla upp ändå eller måla de två till Arrer Boyzen tro?
jaja, börjat med de där 20 Night Goblins med short bows iaf. Sen troll och Black Orcs.. Och jag målar parallellt på Rock Lobbas´en, en är klar..
Tobias
Igår släpptes reglerna...
Jag kom tillbaka i hobbyn en månad innan GW berättade att Warhammer Fantasy skulle komma tillbaka.. september 2019 om jag komemr ihåg rätt.. En lång väntan och jag hade förtroende för dem, som dog lite under förra året.. Men nu, ja.. Jag gillar reglerna.. Det är helt ok!
Inte målat sen.. September? Men har lite roliga grejor att måla och helt underbart kommer nästan ALLA mina gamla favoriter i plast OCH metall tillbaka!
Orc Warriors, Boar Chariots, Boar Boyz, Goblins, Giants, Trolls, SNOTLINGS!!
Så fortsätter snart här....
Jag kom tillbaka i hobbyn en månad innan GW berättade att Warhammer Fantasy skulle komma tillbaka.. september 2019 om jag komemr ihåg rätt.. En lång väntan och jag hade förtroende för dem, som dog lite under förra året.. Men nu, ja.. Jag gillar reglerna.. Det är helt ok!
Inte målat sen.. September? Men har lite roliga grejor att måla och helt underbart kommer nästan ALLA mina gamla favoriter i plast OCH metall tillbaka!
Orc Warriors, Boar Chariots, Boar Boyz, Goblins, Giants, Trolls, SNOTLINGS!!
Så fortsätter snart här....
Tobias
Yipp, ganska glad för allt förarbete jag gjort..
Du hakar på? Sugen på något speciellt?
Tobias
Tobias skrev:Yipp, ganska glad för allt förarbete jag gjort..
Jag kommer nog fokusera på andra projekt vill du spela Necromunda/heroquest/forbidden psalm, är jag dock på
Asuraswe
Jag borde fixa något till Necromunda! Gillar det..
Tobias
Asuraswe likes this post
Kör på det om inte annat, har jag lag att lånaTobias skrev:Jag borde fixa något till Necromunda! Gillar det..
Asuraswe
Kolla min Instagram (painter.asura.swe)Tobias skrev:Ah coolt. har du några att visa?
Asuraswe
Trevlig liten armé! Hoppas du får tag i det du behöver!
Håkan
Håkan
Squig med punkfrilla på papegoj-pinne är vägen till seger!
Tobias likes this post
haha, det absolut bästa med dem! Gillar den starkt! har en till, men den är kvar på pinnen som sitter på en ryggsäck.
STYX verkar förresten finnas kvar matte! Hörde i en podd att några spelare från Styx skulle spela i ett event snart.. De verkar ta up Warhamemr the Old world och det spelas säkert annat.. .)
STYX verkar förresten finnas kvar matte! Hörde i en podd att några spelare från Styx skulle spela i ett event snart.. De verkar ta up Warhamemr the Old world och det spelas säkert annat.. .)
Tobias
Matt_Public likes this post
De figurerna ser ju najs ut!
Håkan
Håkan
Tobias likes this post
Sida 10 av 16 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16
Liknande ämnen
» Min lilla samling :)
» Min lilla Su-37 Berkut