Tobbes lilla Warhammer-armé..
+5
glimturen
Azgaron
Asuraswe
Sadolf
Tobias
9 posters
Sida 12 av 16
Sida 12 av 16 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16
Sv: Tobbes lilla Warhammer-armé..
Haha, precis! Måste vart det de skala ner på pizzan. Den vart nere o vände och levererades på en parkering i snarlikt skick..
Vad jag minns är du en duktig grillman dock Mal!
Vad jag minns är du en duktig grillman dock Mal!
Tobias
Coola figurer! Lite färg på dem sen så!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Tobias likes this post
Tobias likes this post
Ser snyggt ut!
Håkan
Håkan
Matt_Public and Tobias like this post
Just! Busbra, ju.Azgaron skrev:Ser snyggt ut!
Matt_Public- Master of DNF
Tobias likes this post
Tack - tack! Fortsatt lite med dem men inte mycket kvar så tar det när det är - typ klart..
Istället, första vågen av inkommande förstärkning.. en Goblin Wolf Chariot.. En av de coola modellerna jag ville ha, men aldrig hade back in the days..
GWs olika målningar..
Den släpptes i mars 1997, White Dwarf 207.. En cool modell jag aldrig skaffade.
Den var spelbar ensam i min favorit-version, 6th Ed. Och ganska lik nu, men är en "light chariot" så behöver egentligen vara en liten enhet med flera stycken, minst tre.. Men - man kan sätta en Goblin-"hjälte" i en (eller flera). Han är bra mycket bättre än en vanlig Goblin så kan ställa till med lite otyg på en flank. Och han kan ta en del magiska föremål.
Så planen är att kapa flaggviftarens påle och sätta dit ett yxskaft på toppen, strax ovanför hans näve.. och så blir han en Goblin Warboss..
Istället, första vågen av inkommande förstärkning.. en Goblin Wolf Chariot.. En av de coola modellerna jag ville ha, men aldrig hade back in the days..
GWs olika målningar..
Den släpptes i mars 1997, White Dwarf 207.. En cool modell jag aldrig skaffade.
Den var spelbar ensam i min favorit-version, 6th Ed. Och ganska lik nu, men är en "light chariot" så behöver egentligen vara en liten enhet med flera stycken, minst tre.. Men - man kan sätta en Goblin-"hjälte" i en (eller flera). Han är bra mycket bättre än en vanlig Goblin så kan ställa till med lite otyg på en flank. Och han kan ta en del magiska föremål.
Så planen är att kapa flaggviftarens påle och sätta dit ett yxskaft på toppen, strax ovanför hans näve.. och så blir han en Goblin Warboss..
Tobias
Azgaron, Matt_Public and Marlin like this post
Ballare boss än självaste Bruce!Tobias skrev:Planen är att kapa flaggviftarens påle och sätta dit ett yxskaft på toppen, strax ovanför hans näve, så att han blir en Goblin Warboss..
Läste Balders Balle först. Freudiansk felläsning?
Eller hur! Satt ihop det mesta av åket, minus Wunderbaumarma och rävsvansarna bak. Sånt har ni väl i Norrland med Matte?
Lite filande.. Får nog greenstuffa lite mellan huvud och kropp på dogz´en.. Behövs kanske inte tokmycket men varför itne anstränga sig?
Blir trångt i hytten men föraren sitter ner på en fäll eller något. Får klämma in de andra så gott det går. Bossen bak med yxan.
Eller hur! Satt ihop det mesta av åket, minus Wunderbaumarma och rävsvansarna bak. Sånt har ni väl i Norrland med Matte?
Lite filande.. Får nog greenstuffa lite mellan huvud och kropp på dogz´en.. Behövs kanske inte tokmycket men varför itne anstränga sig?
Blir trångt i hytten men föraren sitter ner på en fäll eller något. Får klämma in de andra så gott det går. Bossen bak med yxan.
Tobias
Azgaron likes this post
Vill inte att bladen skall gå utanför basen - blir krångligt om det blir fler kärror, de går ju bas-till-bas.. Men de ser ut som något de små kräken kan sparka till och fälla ut vid behov..
Skönt litet åk annars! Snabba som as.
Skönt litet åk annars! Snabba som as.
Tobias
Trevlig liten vagn! Ser fint ut så långt!
Håkan
Håkan
Nu börjar Black Orc Blood Bowl-teamet bli klara med! Ja Black orcsen iaf.. Sex goblins att måla..
Skall dra på lite klarlack så jag kan slabba på deras nummer i form av klibbisar med.. Nr 1-6. En på vänster axel, en på basen och kanske en på ryggen?
Måste limmat Varag fel någonstans för ena "snabelN" hamnar i näven.. Skumt.. Men det får vara så.
Skall se om jag kan få till bättre bilder när dekalerna är på..
Skall dra på lite klarlack så jag kan slabba på deras nummer i form av klibbisar med.. Nr 1-6. En på vänster axel, en på basen och kanske en på ryggen?
Måste limmat Varag fel någonstans för ena "snabelN" hamnar i näven.. Skumt.. Men det får vara så.
Skall se om jag kan få till bättre bilder när dekalerna är på..
Tobias
Azgaron likes this post
Grymt gäng! Ser bra ut!
Håkan
Håkan
Tobias likes this post
Coola grejjer och snyggt målat.
Mycket tandställningar o grejor.. Och tror folk kommer ha.. Känna ett horn i sidan till dem efter matchen..
Tobias
Sobert, stillsamt sällskap.
Tobias likes this post
Tack Matte. Jo mycket sofistikerade herrar. De gillar lugna hemmakvällar och läppjar stillsamt på ett litet glas rödvin. Typ..
Tobias
Matt_Public likes this post
Blev ju fint med lite nuffer på dem!
Håkan
Håkan
Tobias likes this post
Det gänget skulle inte jag vilja möta!
Snyggt målat!
Stefan
Snyggt målat!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Tobias likes this post
Tack Håkan och Stefan. Jag är ingen mästare men jag är faktislkt lite halvnöjd!
Inte jag heller! Deras taktik gynnas av att banka på motståndarna så det sen blir lättare att göra touchdown.. och de är väldigt bra på det och väldigt bra på att ta stryk.. Hårda grabbar..
Mycket är tillåtet, knogjärn är obligatoriskt och detta team har rabatt på att köpa mutor till domaren så det uppmanas snarare att foula nedslagna motståndare (Goblinsen som får göra). Mycket fula tricks och mycket hårda tag.. Hehe..
Inte jag heller! Deras taktik gynnas av att banka på motståndarna så det sen blir lättare att göra touchdown.. och de är väldigt bra på det och väldigt bra på att ta stryk.. Hårda grabbar..
Mycket är tillåtet, knogjärn är obligatoriskt och detta team har rabatt på att köpa mutor till domaren så det uppmanas snarare att foula nedslagna motståndare (Goblinsen som får göra). Mycket fula tricks och mycket hårda tag.. Hehe..
Tobias
Azgaron likes this post
Sida 12 av 16 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16
Liknande ämnen
» Min lilla samling :)
» Min lilla Su-37 Berkut
» Eduards lilla MIG-15
» Min lilla ninjanurse
» Dwarfen mountain holds - Mitt lilla armébygge
» Min lilla Su-37 Berkut
» Eduards lilla MIG-15
» Min lilla ninjanurse