Panzer, Pansarvagn, Panssarivaunu
+8
Noobson
Sadolf
Marlin
Azgaron
Stefan E
cas
LudvigN
Mal
12 posters
Sida 3 av 3
Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Sv: Panzer, Pansarvagn, Panssarivaunu
Totalt 7 dagar tog det att få ihop denna, Tack Matt Publik som sålde vagnen till mig för att prova nåt annat för flera år sedan...varit skitkul att bygga denna och hoppas att det synns att jag haft kul.
nästa gång blir det i bildrutan
ps sista bygget som färdigställdes senast var ju denna..herre jösses var ett tag.
https://www.largescaleplanes.com/articles/article.php?aid=2927
nästa gång blir det i bildrutan
ps sista bygget som färdigställdes senast var ju denna..herre jösses var ett tag.
https://www.largescaleplanes.com/articles/article.php?aid=2927
Mal
Jag gillar verkligen stålkänslan i banden och alla rostrinningar!
Toppjobb!
Toppjobb!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Mal likes this post
Jag är CAS country-joddlande eko.cas skrev:Jag gillar verkligen stålkänslan i banden och alla rostrinningar!
Ruskigt rara rostrinningar, minsann.
Matt_Public- Master of DNF
Mal likes this post
Mycket fint bygge Mal! Ser fram emot bilder i Bildrutan!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Mal likes this post
Tackar, det värmer med dem fina orden. var ett jäkla tag sen man vädra en modell, Vill inte overdo it.
man kan ju sitta i timmar o pilla m oljefärger, justera, ta en paus ,justera, flytta, ta bort....sån terapi....man har en bild i skallen (flummigt?) som man vill ha det....skumt jaja....tills sunda förnuftet (om det finns nåt sånt) säger stopp, bli klar nångång
Inget byggt idag, då man lekt m oljefärger så vill låta den torka några dagar till,
kedjan ska dit, en fin ankarkätting i Silver perfekt storlek imo, den behöver inte vädras alls, då den kommer mörkna med tiden och bli perfekt, lite rost ska läggas till men subtilt.
en tidigare bild.
man kan ju sitta i timmar o pilla m oljefärger, justera, ta en paus ,justera, flytta, ta bort....sån terapi....man har en bild i skallen (flummigt?) som man vill ha det....skumt jaja....tills sunda förnuftet (om det finns nåt sånt) säger stopp, bli klar nångång
Inget byggt idag, då man lekt m oljefärger så vill låta den torka några dagar till,
kedjan ska dit, en fin ankarkätting i Silver perfekt storlek imo, den behöver inte vädras alls, då den kommer mörkna med tiden och bli perfekt, lite rost ska läggas till men subtilt.
en tidigare bild.
Mal
Azgaron and Gigabyte like this post
Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Liknande ämnen
» Panzer
» Vad är det här för sorts pansarvagn?
» Panzer IV....
» Mystisk eldriven pansarvagn från Tamiya
» Panzer III ausf. M
» Vad är det här för sorts pansarvagn?
» Panzer IV....