Winter 40K
+10
MagnusE
merlin1953packard
JOooCKE
Gigabyte
Matt_Public
Azgaron
Warsawpact
Joppo
Janne.S
MiniStuff
14 posters
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: In The Works :: Diorama
Sida 3 av 3
Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Sv: Winter 40K
Stämmer Merlin! De är från figurspelet Warhammer 40.000 av Games Workshop. Dock är det väldigt många, mig inräknat, som i princip aldrig har eller kommer att spela spelet utan är samlare/målare av figurerna.
/M
/M
MiniStuff- Vicesheriff
MiniStuff skrev:Stämmer Merlin! De är från figurspelet Warhammer 40.000 av Games Workshop. Dock är det väldigt många, mig inräknat, som i princip aldrig har eller kommer att spela spelet utan är samlare/målare av figurerna.
/M
Aha! Det finns samlare på dessa figurer! Synd att man inte köpte rubbet i fyndlådan med dessa figurer, då de bara kostade 1 krona styck (!!!) på loppisen. Snyggt målade var de också och metalltyngden gjorde att de stod stadigt.
merlin1953packard
Imponerande bygge, hur fan får du dessa figurer så detaljmålade? Dom är ju mindre än backspeglarna på min lastbil...? Eller ja, nästan iaf...
Bygget ser kanon ut!
Terje
Bygget ser kanon ut!
Terje
bjork_larsson
bjork_larsson skrev:Imponerande bygge, hur fan får du dessa figurer så detaljmålade? Dom är ju mindre än backspeglarna på min lastbil...? Eller ja, nästan iaf...
Bygget ser kanon ut!
Terje
Tackar Terje!
Ja det undrar jag också ibland, men stadig hand, bra pensel, rätt konsistens på färgen och lite knep å knåp och ett par timmar framför målarbordet så blir de till.
/M
MiniStuff- Vicesheriff
Min uppfattning när det gäller fantasyfigurer är att detaljer ofta är mer överdrivna, vilket underlättar vid torrborstning etc.
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: In The Works :: Diorama
Sida 3 av 3
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet
|
|