Die Kaiserin
+9
Warsawpact
Matt_Public
merlin1953packard
MiniStuff
Janne.S
Jörgen.E
Azgaron
Delmar
Joppo
13 posters
Sida 4 av 4
Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Die Kaiserin
Otroligt...den ser ju ut som om det verkligen är en real-life tank!
Warsawpact- Starwarsviritous
Sweet Linda Lee!
Häll i lite diesel och dra igång, vetja. Den ser ut att kunna föra krig mot apelsiner.
Häll i lite diesel och dra igång, vetja. Den ser ut att kunna föra krig mot apelsiner.
Matt_Public- Master of DNF
Det där är grymt vackert!
Skall omedelbart inleda nåt som skall saltbegjutas!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Tack igen pojkar!
Har du sniffat låsspray nu igen Matt? Vad har apelsiner att göra med detta? Eller har jag missat nåt? hehe
Det tycker jag du ska göra Till just detta bygge har jag dock inte saltat nåt utan kört med pensel och tvättsvamp. Jag tycker det ger mer kontroll, även fast det tar rätt lång tid
Matt_Public skrev:Sweet Linda Lee!
Har du sniffat låsspray nu igen Matt? Vad har apelsiner att göra med detta? Eller har jag missat nåt? hehe
CAS skrev:Det där är grymt vackert!
Det tycker jag du ska göra Till just detta bygge har jag dock inte saltat nåt utan kört med pensel och tvättsvamp. Jag tycker det ger mer kontroll, även fast det tar rätt lång tid
Joppo
Joppo skrev: Har du sniffat låsspray nu igen Matt? Vad har apelsiner med detta att göra? Eller har jag missat nåt? Hehe...
Eeh, de är lagom stora och roliga att mosa? Vi skyller på kemikalierna tills vidare och fortsätter glatt framåt.
Matt_Public- Master of DNF
Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Sida 4 av 4
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet