Allmänt om Star Wars
+33
Matilda_J
TommyKillander
frznlogic
Annika_B
Timo P
glimturen
Tobhol
Exelon
linusorn
Per K
Moggy
Cacahuate
Tobias
SkelettetS
Mal
denstore
Caverö
Marlin
Gigabyte
Kent
Stefan E
Viggen
wolcker
Jörgen.E
Azgaron
Obed
MiniStuff
cas
Janne.S
Warlord
Matt_Public
Jokkocze
Warsawpact
37 posters
Sida 14 av 19
Sida 14 av 19 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19
Sv: Allmänt om Star Wars
Lirade Beta-versionen av Battlefront på PS4....gudomligt! Bara ljudeffekterna är värt fullpris!
Warsawpact- Starwarsviritous
Sitter och funderar på vilket man ska köra, har ju ps4 som polarna spelar med, men pc är ju näppet vassare både spel och grafikmässigt och man slipper koppla ihop xim så man får tbord. Tror det blir kanon oavsett vilket jag väljer ser ruskigt snyggt ut.
Exelon
Exelon skrev:Sitter och funderar på vilket man ska köra, har ju ps4 som polarna spelar med, men pc är ju näppet vassare både spel och grafikmässigt och man slipper koppla ihop xim så man får tbord. Tror det blir kanon oavsett vilket jag väljer ser ruskigt snyggt ut.
Blir nog bra vilket plattform du än väljer. Däremot aningen surt att de inte bemödat sig med en Campaign utan att allt är multiplayer. Kanske "a sign of the times"?
För övrigt, ser fram emot nya SW filmen. Ska bli skoj o se hur de designat den nya Death Star.
Vad är chansen/risken att internet går sönder idag när den riktiga EpVII-trailern släpps?
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
You would prefer another target? A military target? Then name the system!cas skrev:Vad är chansen/risken att internet går sönder idag när den riktiga EpVII-trailern släpps?
Matt_Public- Master of DNF
Vad säger ni om den nya "Death Star" designen?
Tycker att de tidigare såg mycket coolare ut.
Tycker att de tidigare såg mycket coolare ut.
En liten del av mig vill bara säga:
I find the lack och Luke disturbing.
Och var det Wedge Antilles som flög en X-vinge i trailern???
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
cas skrev:En liten del av mig vill bara säga:
Indeed...inte är han med på postern heller.
Det kan mycket väl vara Wedge, eller kanske hans son? Enything goes verkar det som nu när Disney gått in och tröskar runt i lore'n.
Luke kanske har gått och följt sin fars fotspår eller eventuellt gått och blivit en "yoda". Och ja gamla dödstjärnan såg coolare ut, denna ser mer ut som en gigantisk boll med en rörlig kanon, lite Technodrome vibbar.
Exelon
Dragon har fått licens att tillverka Star Wars modeller !!!!
At-At mock-ups har skymtats.
http://modelgeek.kitmaker.net/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=21108
https://www.facebook.com/dragonmodels/photos/a.203029476390213.62417.183787521647742/1248220671871083/?type=3&theater
Lovande! Mycket lovande.Warsawpact skrev:Dragon har fått licens att tillverka Star Wars-modeller!
Med lite tur så blir det en trave sköna imperie-pryttlar framöver.
*gnolar glatt på ni-vet-vad*
DET var sannerligen en god nyhet!Matt_Public skrev:Lovande! Mycket lovande.Warsawpact skrev:Dragon har fått licens att tillverka Star Wars-modeller!
Med lite tur så blir det en trave sköna imperie-pryttlar framöver.
*gnolar glatt på ni-vet-vad*
Hoppas vi får se lite fler skepp/fordon i 48!
Jag hoppas på en Y-vinge (ja, jag VET att den är från första trilogin, men det är MITT favoritskepp)!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Hoppas bara att Dragon inte råkar ut för samma skit som Bandai gjorde.
Bandai förbjöds att sälja alla sina SW kits utanför den Japanska marknaden av Disney pga licens. Det är därför t.ex HLJ inte längre har några sådana kits till försäljning.
Men som tur finns ju Amazon, om än lite dyrare...
Hoppas Dragon gör en Blockade Runner och B-Wing !
Bandai förbjöds att sälja alla sina SW kits utanför den Japanska marknaden av Disney pga licens. Det är därför t.ex HLJ inte längre har några sådana kits till försäljning.
Warsawpact skrev:Hoppas bara att Dragon inte råkar ut för samma skit som Bandai gjorde.
Om Dragon nu har fått Licens från Disney att tillverka SW, så kan det ju inte vara något problem!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
N
Tyvärr framkommer det inte vilken marknad denna licens avser. Kan bli problem om den enbart avser Asien eller NA vilket inte är omöjligt.
Förhoppningsvis är det world wide
Stefan E skrev:Warsawpact skrev:Hoppas bara att Dragon inte råkar ut för samma skit som Bandai gjorde.
Om Dragon nu har fått Licens från Disney att tillverka SW, så kan det ju inte vara något problem!
Stefan
Tyvärr framkommer det inte vilken marknad denna licens avser. Kan bli problem om den enbart avser Asien eller NA vilket inte är omöjligt.
Förhoppningsvis är det world wide
Om inte så vore det ju ännu lämpligare med en Blockade Runner.Warsawpact skrev:Förhoppningsvis är det worldwide!
Matt_Public skrev:Om inte så vore det ju ännu lämpligare med en Blockade Runner.Warsawpact skrev:Förhoppningsvis är det worldwide!
Nå vad tycks om filmen ni som har sett den??? Tyckte den var riktigt bra, men det är ju lite deja vu över den då det har nallats friskt från dom gamla filmerna. Men slår det 1-3 hell yea med hästlängder.
" />
" />
Exelon
LA-LA-LA-LA!!!!!! Jag läser inte ett ord av vad du skriver!
Jag har inte sett den ännu
Jag har inte sett den ännu
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Och vips fick Gunnar Rehlin fel i sitt påstående att Star Wars inte kommenterade samtiden!
(fast han skrev det 1978...)
(fast han skrev det 1978...)
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
cas skrev:Och vips fick Gunnar Rehlin fel i sitt påstående att Star Wars inte kommenterade samtiden!
På tal om trötta små farbröder:
Sida 14 av 19 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19
Liknande ämnen
» Allmänt om Star Trek
» Star Wars-trailern...
» Star Wars fan film.....
» Star Wars - The Old Republic MMO
» Star Wars filmerna
» Star Wars-trailern...
» Star Wars fan film.....
» Star Wars - The Old Republic MMO