IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia

+3
JOooCKE
merlin1953packard
Warsawpact
7 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia Empty Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia

Inlägg av Warsawpact ons mar 04 2009, 18:19

Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia 41
"Oh...han skall bygga en till driftbil.......TUMMEN UPP GRABBAR!!!"




NU drar jag igång igen på allvar med ännu ett D1GP bygge, och inte en dag för sent tycker jag.

Jag inbjuder högaktligen härmed samtliga forum medlemmar att slå mig följe då jag ger mig iväg ut på ett episkt äventyr med att bygga en Team Kei Office S-15 bil och på vägen dit ta en djupdykning i allt som går diagonalt i 180 km/h och kallas drifting.
Denna resa kommer att vara kantad av faror; snabba bilar, frenetiskt gapande kommentatorer, limmångor, sylvassa tandpetare, ett groteskt överflöd av sushi samt diverse halvgalna D1GP förare kommer att vara ständigt närvarande......


Jag förklarar härmed denna episka resa för startad!




Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia Kei

Låt mig presentera Yasuyuki Kazama, en 39-årig galning som kan skryta med att ha driftat ut över en bergsavsatts och störtat 10 meter ner och överlevt, vunnit ett D1GP, arbetat på en bensinmack som pumpansvarig samtidigt som han kedjerökte....SAMTIDIGT som han tankade bilarna.....och privat så kör han en "högst respektingivande" Nissan Cube.
Han kör för Team KEI OFFICE stallet som är ägt av Keiichi Tsuchiya, som för övrigt är en av de 3 D1GP dommarna, och hur hans egna stall kan delta i D1GP tävlingar samtidigt som ägaren själv dömmer har förmodligen totalt förbluffat alla driftfans.
Det är dennes bil i fråga som skall byggas i skalan 1/24.

Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia DSC00983
Då var det dags att skrida till verket.

Efter att ha läst instruktionerna så är det första som jag noterar är detta lilla klistermärke.
Nog för att Japan är företagens och copyrightens förlovade land men detta....på skalamodeller...?!
Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia DSC00888


Och raskt vidare till instruktionshäftet, och en liten jämförelse mellan HKS Genki's röda silvia jag byggde tidigare och nu Kei Office's.
Kei Office bilen är den till vänster, den som ser ut som en igelkott med alla dekalnummer på silent En "liten" skillnad jämfört med Genki bilen, "liiiten" skillnad som sagt.
Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia DSC00894


...och det som skall på sedan.
Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia DSC00985

De urläckra guldchromade fälgarna åkte på av bara farten.
Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia DSC00891

Till skillnad från HKS Genki's S-15 Silvia så var själva S-15 "kroppen" inte helgjuten utan man fick sätta på sidokjolarna , hela frontpartiet, de lustiga bakre -/övre hjulhus skjolarna och den bakre kofångar sektionen. Jag föredrar numera helgjuten kaross Twisted Evil
Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia DSC00892
Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia DSC00893

Och för att få den rätta tonen i gen gröna färgen så använder vi idag en blandning av Soja, en vår-rulle, lite Sakè och Tamiyas X-28 a.k.a Park Green.
...poooof....
Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia DSC00993

Här är de referensbilderna jag kommer gå efter....och dräggla av.
Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia 2487073005_2c4041a149_b
Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia 2487240693_68f94c5c67_b
Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia 2488211754_73f1235ed3_b
Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia 5915750_635ed3a93e_o



Sådär, det var första posten det. Nästa update kommer handla om hur bygget fortskrider och även tonnvis med D1GP fakta och intriger och även en förklaring om vilka de tre filurerna, på bild i början, är.
Sayonara!


Senast ändrad av Warsawpact den ons mar 04 2009, 22:12, ändrad totalt 4 gånger
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous


Till överst på sidan Gå ner

Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia Empty Sv: Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia

Inlägg av merlin1953packard ons mar 04 2009, 18:32

Ohaaa! Det kallar jag bil! Förnämligt med historik och bakgrund. Sådant ger ju onekligen lite mer krydda för oss andra som dräglande följer ditt bygge!
Best of luck!/BL
merlin1953packard
merlin1953packard


Till överst på sidan Gå ner

Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia Empty Sv: Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia

Inlägg av JOooCKE ons mar 04 2009, 19:08

Jippi ! Very Happy

Härligt Chrille , detta kommer bli j***igt roligt att följa , jag bara älskar dessa sönder trimmade japanerna ! lol!
Lycka till !

Jocke
JOooCKE
JOooCKE


Till överst på sidan Gå ner

Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia Empty Sv: Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia

Inlägg av Janne.S ons mar 04 2009, 19:10

EEEEEEEEEEEEK!!!! Så grönt!! Razz

Dårskapet fortsätter ser jag Very Happy Jag följer det med största nöje!
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia Empty Sv: Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia

Inlägg av T-34 ons mar 04 2009, 19:18

Detta ska bli kul att följa, jädra snygga fälgar som sagt.
Magnus
T-34
T-34


Till överst på sidan Gå ner

Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia Empty Sv: Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia

Inlägg av Gigabyte ons mar 04 2009, 21:29

Skall bli mer än kul att följa detta drifting äventyr och vad med smarriga delkaler , blir intressant att följa då den sticker ut lite både som sport o färg val , så KÖR SÅ DET RYKER Very Happy Exclamation
Gigabyte
Gigabyte


Till överst på sidan Gå ner

Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia Empty Sv: Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia

Inlägg av Warsawpact lör mar 07 2009, 21:26

Kära medresinärer....



Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia 5-1
" May the horsepowers be whit you, young Padawan"
- The man, the myth, the legend.....Ken "Saru" Nomura.


Oralket har talat!

Under Nomura Ken's vigilanta blick så har vi nu tillryggalagt en bråkdel av resan.Nu är karossen airbrushad med en mix av 95% Tamiya Park Green 3% Tamiya Chrome Silver och 2% Tamiya Nato Black samt att dekalerna på bilens vänstra del har börjat hitta sin rätta plats.
MicroSol stänket står som spön i backen och handleden snärtas något frenetiskt för att få bort de använda, fuktiga, dekalpappren från handen.
Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia DSC01213
Själva "grundlagret" av bildekalerna som består av en enda blaffig KEI OFFICE dekal är på plats och diverse sponsordekaler är i full gång med att infinna sig på sin räta plats.
Nu finns det hela 8st sponsordekaler på bilen, nästan lika många som det var på den röda Team Genki/ HKS bilen, så nu borde det vara klart......men nej, nej, nej, på denna så skall det på 20 st till enbart på vänster sida...centrerat vid dörren. Dags att konsultera dekalinstruktionerna study

Tog en närmare titt på dekalarket samtidigt som jag smaskade i mig en 15 bitars portion sushi jag köpt nere på den lokala sushihålan av en riktig gentleman vid den smått kryptiska namnet Mr Fujiwara, och hittade detta:
Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia DSC01214
Det finns en hel del svarta hårstrå liknande saker insmälta i dekalerna/-arket.
Jag utesluter inte att det är något asiat som krafsat lite på huvudet under utprintningen av arket....konspirationsideerna haglar tätt.
Summa sumaro 16st strå "saker" i arket, trevligt värre!


Men detta stoppar inte vår resa utan vi ångar på mot de vida, svarta, asfaltsvidderna.


Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia 41
I min förra post så lovade jag att berätta vilka de här tre gentlemännen på bilden är och de är inga mindre än ( fr. Vänster) :
Daijiro Inada 稲田大二郎 ( a.k.a Go Go Daijiro) , Manabu Suzuki 鈴木 学 ( a.k.a Mana-P) , Keiichi Tsuchiya 土屋圭市 ( a.k.a Old Man, The Perv)


*Daijiro Inada, grundaren av Toyko Auto Salon och Option Magazine, har som arbete /-inofficiell hobby att helt enkelt köra överjävligt fort med de hårdast trimmade driftingbilarna med huvudet utstickandes ur solluckan i 210 knyck. Att se " Go Go Daijiro" en dimmig dag med sitt lilla huvud guppande upp och ner ur en sollucka, komma vrålande förbi ( bokstavligt talat) "GOOOO...GOOOO! " i över 200 km/h sägs bringa den observerande personen säker bilfärd i det nästa asiatiska året.
Mr. Go Go in action.



*Manabu Suzuki, faktiskt släkt med grundaren av Suziku koncernen, sägs vara den person som är mest slängs-i-käften i hela japan. En D1GP tävling är inte sig lik utan hans ekande,frenetiska malande över högtalarna.
Han sägs kunna rabbla Tokyos telefonkatalog på en dag.
Manabu fick smeknamnet Mana-P pågrund av sitt nästan maniska , frenetiska, pratande ( ibland skrattande) .......som.....ger upphov till muntorrhet......som.....i sin tur ger upphov till konstans intagande av vättska och därav konstanta toalettbesök. Därav Mana( manisk)- P ( pee)
Mana-P med sitt "trademark" maniska skratt in action.



*Keiichi Tsuchiya, mannen som i stort sätt uppfann drifting, därav The Old Man.
Och varav The Perv.....?

I say no more. silent


Lite värdelöst vetande ang. D1GP säsongen 2008 där Team Falken som var favorit tippade hamnade sist av alla.
Varför detta?
Jo köra medresinärer...när man i en sport där de senaste bildelana på markanden och datortrimmning är A och O så tenderar det att gå åt skogen när man investerar 85% av sitt årliga kapital, som Team Falken gjorde........i det här :
Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia 108213355_ad12f4f823
Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia IMG_4829-vi

Somliga må kalla detta för extremt dålig investeringar...men det är inget mysterium varför publikrekorden slogs vi de turneringar där Team Falken var med.
Jag kallar det "taktiskt säkrande av biljettintäkter".


Nästa update kommer självfallet innehålla mer info om hur Team KEI OFFICE bilen fortskrider men även sådana godbitar som På Spåret a la Japan, vad händer på Wangan Highway, vad händer när en Team Top Secret bil växler direkt från 2an till 6an, och sist men inte minnst...hur får man en D1GP bil till att bli "street legal" i Tokyo. ( vilker Team K-O gjort)

Untill next time,
Sayonara!


Senast ändrad av Warsawpact den lör mar 07 2009, 23:18, ändrad totalt 2 gånger (Orsak för redigering : Staaavfel.)
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous


Till överst på sidan Gå ner

Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia Empty Sv: Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia

Inlägg av Janne.S sön mar 08 2009, 00:00

Hehehehe förutom massa lättklädda damer så har du ju åtminstonbe fått lite grönt på bilen Razz

Ser bra ut Chrille Very Happy
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia Empty Sv: Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia

Inlägg av Warsawpact sön mar 08 2009, 11:04

Janne.S skrev:Hehehehe förutom massa lättklädda damer så har du ju åtminstonbe fått lite grönt på bilen Razz

Ser bra ut Chrille Very Happy

Nja, vet inte om 2 bilder kan kallas för massa.
Men japanerna lever nog kvar i det förgångna. Det finns inte någon mototsport vad jag kan komma på här i Europa eller i USA som numera har sådana damer längre. Men, men..det går väll hem hos japanerna som på något vis tycker att det hänger ihop med sporten. Begreppet "syns man så finns man" tror jag är ganska så använt där borta.
Men det är bara till att ta det hela med en klackspark. Smile


Jag har dock råkat ut för lite grus i maskineriet:

När jag skulle sätta fast hjulen i upphängningen så råkade jag på denna lilla infolapp.
Någon som är bättre på japanska änn jag?
Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia DSC01215

Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia DSC01216

Vad felet ser ut att vara är att pluggarna 67 och/- eller 70 skall bytas mot någon av varandra. Det är de som connectar hjulets plastkapp till upphängningen. Men jag testade både med pluggarna 70 o 67 men ingen avdem fungerar. Antingen så fastnar hjulet i hjulhuset eller så kommer hjulet för långt ut och ser totalt orealisktiskt ut.

Några ideer....någon?
Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia DSC01217
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous


Till överst på sidan Gå ner

Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia Empty Sv: Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia

Inlägg av Janne.S sön mar 08 2009, 11:57

Hur blev det med den där "del 12" som står i ritningen då?

Jag skickade över bilden på texten till ARC, som är ett internationellt forum....hittar säkert en japs där Very Happy
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia Empty Sv: Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia

Inlägg av Azgaron sön mar 08 2009, 15:18

Kul med ännu ett driftingbygge! Ser ju bra ut så långt! Lite trist med hårstrå i dekalarket, som det inte vore tillräckligt sjå ändå med alla dessa dekaler!

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia Empty Sv: Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia

Inlägg av merlin1953packard tis mar 10 2009, 10:21

Hmm, de där japanerna verkar kunna sin sak med att bränna gummi på asfalten. Som alltid i olika racingsammanhang verkar också den kvinnliga fägringen finnas med. Färgen på karossen är ju sanslöst läcker! Liknar inget annat jag sett (i alla fall inom bilracing). Keep on driftnin'!
merlin1953packard
merlin1953packard


Till överst på sidan Gå ner

Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia Empty Sv: Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia

Inlägg av JOooCKE lör mar 14 2009, 10:16

Hej !

Jag är lite nyfiken ... har det löst sig med delarna ? bounce Smile
JOooCKE
JOooCKE


Till överst på sidan Gå ner

Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia Empty Sv: Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia

Inlägg av Warsawpact lör mar 14 2009, 20:32

JOooCKE skrev:Hej !

Jag är lite nyfiken ... har det löst sig med delarna ? bounce Smile


Jocke, det löste sig tack vare Jannes hjälp.

Bilen börjar nu likna en sann D1 bil, dvs extremt snabb reklamtavla på 4 hjul, och chassit skall snart sakta och noggrannt monteras fast i karossen.

Dock så håller jag på och packar idag (...lördag kväll) och kommer att på söndag bege mig till det tråkigaste ställe man förmodligen kan tillbringa 2 veckor genom arbetet på, nämligen Öland.
UUUUhhh fy f@n vad tråkigt Neutral
Två veckor låter inte mycket men två veckor känns som det fyrdubbla när de skall spenderas på Öland...men vad gör man inte för att tjäna pengar ?!

Så att den här tråden kommer att ligga lågt två veckor framöver. Jag kommer åter hem till civilisationen nu till helgen så jag kanske kan få upp några foton.



Keep on burning rubber , kära drifting-apostlar!

Mvh Christian
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous


Till överst på sidan Gå ner

Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia Empty Sv: Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia

Inlägg av Janne.S lör mar 14 2009, 20:36

Attnas stackare....låter som du ska interneras i två veckor Razz Du kommer väl bara stå till armbågarna i en ko...är väl inte så farligt Razz

Ha det gött, hoppas du är riktigt motiverad att bygga när du kommer hem igen Smile
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia Empty Sv: Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia

Inlägg av JOooCKE lör mar 14 2009, 20:44

Kul att det löste sig ! cheers

Jag säger som Janne , hoppas att du har rejäl bygglust när du kommer hem ! Very Happy

Jocke
JOooCKE
JOooCKE


Till överst på sidan Gå ner

Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia Empty Sv: Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia

Inlägg av Warsawpact mån mar 30 2009, 10:59

Sådär, nu har man fått vila upp sig efter ölands äventyret!

Nu är det dags att lägga i tubro växeln och bränna gummi något frenetiskt! Byggsuget har hittat tillbaka!

Kära medresinärer, tag plats, dörrarna stängs, spänn fast bältet....nu beger vi oss in i Drifting universumet!
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous


Till överst på sidan Gå ner

Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia Empty Sv: Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia

Inlägg av Warsawpact tis mar 31 2009, 22:47

"And,here...we...go!"


Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia 3401904619_9d6231d769_b

Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia 3402711058_cf1628c97d_b

Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia 3402711964_ed82935a5d_b

Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia 3401907739_3240bc31b2_b

Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia 3402714172_93e4b307c1_b

Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia 3401910125_a8bfb2666a_b


Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia 3401916997_5ae1241292_o
Resan drar vidare och författaren gör en matpaus medans han knåpar ihop lite sido-historia för er att åtnjuta Cool

Mer inom ( mycket) kort!
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous


Till överst på sidan Gå ner

Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia Empty Sv: Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia

Inlägg av Janne.S tis mar 31 2009, 23:30

Inge sushi??

Uj vad med dekaler...värre än en Phantom Razz Hur många dekaler är det?? ett hundratal?
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia Empty Sv: Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia

Inlägg av JOooCKE ons apr 01 2009, 08:35

Snyggt Chrille ! cheers

Det var inte några ikoner du har på skrivbordet Razz
Ser jag helt fel eller är det en Legacy som gömmer sig bakom ikonerna ? Razz

Jocke
JOooCKE
JOooCKE


Till överst på sidan Gå ner

Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia Empty Sv: Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia

Inlägg av Warsawpact ons apr 01 2009, 10:44

Janne.S skrev:Inge sushi??

Uj vad med dekaler...värre än en Phantom Razz Hur många dekaler är det?? ett hundratal?

Det blev lite amerikanskt (för sushihålan håller på att bygga om) och jag kan försäkra er om att detta kommer inte ända igen!

Dekalerna gav jag upp att räkna på arket när jag var uppe i 154st, så det är en del.


@ Jocke.
Ja jag har massa spel på datorn, därav ikonträsket på skärmen Smile
Bilen som jag har som wallpapper är Subarus nya personbil, en Subaru Legacy Concept. Ett vinnande koncept helt enkelt Razz
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous


Till överst på sidan Gå ner

Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia Empty Sv: Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia

Inlägg av Janne.S mån apr 06 2009, 22:52

Är den klar än?? bounce
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia Empty Sv: Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia

Inlägg av Warsawpact lör apr 18 2009, 22:14

Janne.S skrev:Är den klar än?? bounce

Bra fråga Janne!
Den är nästan färdig. montering av däcken samt chassit är kvar men that's that. Inte mycket kvar som sagt men jag är dålig på att komma ihåg att fota när jag blir lite "carried away" med byggandet.

Jag skall ta och montera ihop den och fota på tisdag så ni kan få se den. Det är nog den D1 bil jag är stoltast över, hittills.
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous


Till överst på sidan Gå ner

Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia Empty Sv: Aoshima's 1/24 D1GP Team KEI OFFICE S-15 Silvia

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet