Griffon-Spit..
+2
Azgaron
Tobias
6 posters
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sv: Griffon-Spit..
Detta tog faktiskt längre tid än man kan tro.. Resultatet var ok, bättre än jag lyckats innan med liknande förfarande. Även formen på målningen är nästan godkänd va?
Dock är det lite svagt på stjärten, men det syns faktiskt inte med ögat. Eller med mina iaf.. ;)Inte alls lika bra som på kortet hur som helst.
Ett litet stycka av den grå undersidan lossnade på en av gummipluggarna för den blinda 20mm-kanonen, men det är enkelt ordnat! (Humbrol 64)
Skall shejda och grisa lit i panellinjerna osv..
Tobias
Blev ju helt OK!
Nog ser det ut som en Spitfire alltid!
Stefan
Nog ser det ut som en Spitfire alltid!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Tack Stefan!
Tror det kan bli helt ok med lite arbete. Ångrar dock lite att jag inte öppnande upp den - och jag ser fram emot dagen då jag plockat hem en airbrush..
Tror det kan bli helt ok med lite arbete. Ångrar dock lite att jag inte öppnande upp den - och jag ser fram emot dagen då jag plockat hem en airbrush..
Tobias
Då öppnar du dörren till en helt ny värld....Paramedic skrev:
- och jag ser fram emot dagen då jag plockat hem en airbrush..
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Japp det gör han,Stefan E skrev:Då öppnar du dörren till en helt ny värld....Paramedic skrev:
- och jag ser fram emot dagen då jag plockat hem en airbrush..
Stefan
Oja, snyggt byggt
Mal
Snyggt målat!
Spruta ger helt klart större frihet.
Håkan
Spruta ger helt klart större frihet.
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Det där blev ju alldeles strålande!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Jodå, spruta blir det. Men när? Skulle handlat efter sommaren men bytte jobb i sista sekunden och jobbade 40% istället för 100% så får vänta lite till.
Ramlade på lite mer färg, ett Sky-band och gul-ID och rött tyg fram på vingarna (lite smutsig färg och lite smalt och inte helt symmetriskt dock).
Får se hur jag ger mig på vädringen nu. Tror att de lite större panellinjerna kanske hjälper mig här..
Avgasrören är nästan färdiga med.
Ramlade på lite mer färg, ett Sky-band och gul-ID och rött tyg fram på vingarna (lite smutsig färg och lite smalt och inte helt symmetriskt dock).
Får se hur jag ger mig på vädringen nu. Tror att de lite större panellinjerna kanske hjälper mig här..
Avgasrören är nästan färdiga med.
Tobias
Den där camon ser kalasbra ut, och du kör med spray , så maska kan du helt klart
Det kommer du få göra med när du har ABn tro mig maskar allt jag kan lol, tom detaljer hahaha
Så är rätt säker att ABn blir din nya trollpinne i byggeriet och du har grymma skills
Det kommer du få göra med när du har ABn tro mig maskar allt jag kan lol, tom detaljer hahaha
Så är rätt säker att ABn blir din nya trollpinne i byggeriet och du har grymma skills
Mal
Den behöver du inte skämmas för!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Sida 2 av 2 • 1, 2
Liknande ämnen
» Eduard Spit..
» Min första 1/32, Revell Spit
» Spit on floats and Luft46 with Me P-1111...men också en liten T6:a...
» Mini-Spit - Airfix Supermarine Sptifire MkIa (A01071A)
» Mini-Spit - Airfix Supermarine Sptifire MkIa (A01071A)1:72 - färdig, typ....
» Min första 1/32, Revell Spit
» Spit on floats and Luft46 with Me P-1111...men också en liten T6:a...
» Mini-Spit - Airfix Supermarine Sptifire MkIa (A01071A)
» Mini-Spit - Airfix Supermarine Sptifire MkIa (A01071A)1:72 - färdig, typ....
Sida 2 av 2
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet