IFV CV9040B 1:35
+12
Exelon
linusorn
Jojje
Azgaron
cas
Stefan E
Mal
Matt_Public
Gigabyte
Janne.S
David
joopet
16 posters
Sida 3 av 4
Sida 3 av 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: IFV CV9040B 1:35
Snygga band! Ska bli kul att se dem och kärran vädrad!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Mycket läckert!
Eftermarknadsband verkar vara en nödvändighet
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Riktigt snyggt! Ser fabriksny!
Det är en nödvändighet, sitter just nu med orginalbanden på min lilla katt och är nära ett sammanbrott.
cas skrev:Mycket läckert!
Det är en nödvändighet, sitter just nu med orginalbanden på min lilla katt och är nära ett sammanbrott.
Jojje
Tackar alla så mycket. Tyvärr blev det lite bakslag idag. Tappade airbrushen när jag sköljde den med lösningsmedel och tappade den på modellen så färgen på högersidan blev förstörd
Där tappade jag lite utav koncentrationen vid målandet så råkade lägga på för mycket färg för grunden till vädringen.
Där tappade jag lite utav koncentrationen vid målandet så råkade lägga på för mycket färg för grunden till vädringen.
joopet
Men jag som inte kan nåt om vädring m.m. tycker iof sig att en CV90-kärra de ser ut som om de har rullat i skiten ungefär som en gris
så jag tyckte faktiskt du fick en bra start på grundningen av hur skitig den ska vara
så jag tyckte faktiskt du fick en bra start på grundningen av hur skitig den ska vara
Gäst- Gäst
Tråkigt med såna bakslag, men jag tror du kan fixa till den fint igen!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Tror du kommer gilla denna då detta får bli ett test på att göra en riktigt lerig vagn ola
Visst är det så håkan. Sitter och klurar på en lösning
Visst är det så håkan. Sitter och klurar på en lösning
joopet
Sådant som händer, men du hanterade det bra och gick vidare...ser fram emot leran!
Janne.S- Moderator
Ja detta blev ju kanske inte riktigt som det var tänkt men det blir ju lite övning iaf
Bjuder på en liten bild på leran. Ju mer jag kollar ju fler saker hittar jag som är fel men tycker den ser ganska kladdig ut ändå
Och en liten bild bak.
Får se om man kan fixa det andra bandet och hitta på något med den skadade sidan också.
Bjuder på en liten bild på leran. Ju mer jag kollar ju fler saker hittar jag som är fel men tycker den ser ganska kladdig ut ändå
Och en liten bild bak.
Får se om man kan fixa det andra bandet och hitta på något med den skadade sidan också.
joopet
Kors då, det där lersplattret var inte att leka med!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Det var ingen dålig lera! Gillar verkligen effekten du fick till där. Skulle kanske behövas lite på hjulen också?
Stråhatt
joopet skrev:Ja detta blev ju kanske inte riktigt som det var tänkt men det blir ju lite övning iaf
Sluta titta på saker som är fel, se saker som är bra istället!
Leran ser grym ut, kanske lite för jämn kant? Det jag menar är att den färska leran kanske har "slagit" upp på sidan på nått stället? Försökte hitta någon bild på hur jag menar men jobbet blockerar lite för mycket.
/Joseph
Jojje
Här kommer jag inflygande och säger att det där ser bra ut, i min smak smutsigt är fint
Caverö
Mycket snyggt! Synd det där med olyckan med modellen men du har gjort en kanonsnygg vagn hur som haver.
Exelon
Tackar för dom fina kommentarerna jag missat. Satt häromnatten och tyckte modellen behövde en liten vagnchef
Har bara målat en gubbe innan men tycker ändå den livar upp lite
Har bara målat en gubbe innan men tycker ändå den livar upp lite
joopet
Hatten av för alla som målar M90-kammo på gubbar i 1/35!
Imponerande!
Imponerande!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Sida 3 av 4 • 1, 2, 3, 4
Liknande ämnen
» Academy CV9040B IFV 1/35
» Academy CV9040B 1/35
» CV9040B Hobbyboss 1/35
» Swedish IFV CV9040B - Academy 1/35
» CV9040B Hobbyboss 1/35 -Klar
» Academy CV9040B 1/35