Mals Way ABC bygge P51D Tamiya 1:32 OOB
+11
glimturen
cas
Marlin
Stefan E
Gigabyte
linusorn
rsm.gbg
Matt_Public
TommyKillander
Henrik Bergman
Mal
15 posters
Sida 7 av 7
Sida 7 av 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sv: Mals Way ABC bygge P51D Tamiya 1:32 OOB
Fast de brukar ha hyggliga priser även på nya kit och ibland snubblar man över en begagnad pärla som man letat efter. Har aldrig beställt online men brukar kolla in hemsidan och sedan bege mig in till stan. Har även sålt en hel del kit som jag vetat aldrig kommer att bli byggda av mig. Då får man pengar till nya grejerMatt_Pulic skrev:Jag brukar avkrävas bevis på min mänsklighet via bilder på fordon som ska identifieras och grupperas i två led. Det är unikt för den firman och inget som direkt främjar besök. Emellertid finns ju andra, bättre aktörer.
linusorn
Ett förtydligande tycks lämpligt: Jag uppskattade verkligen Hobbybokhandeln till dess att mina spontana besök försvårades av deras förändrade, otympliga webbskyddsfunktion. Omdömet "bättre aktörer" föräras i detta fall de webbutiker vilka inte har uppfört digitala vallgravar och pallisader i min väg; i efterhand förefaller "tillgängligare" vara ett lämpligare omdöme, rent värderingsmässigt.linusorn skrev:Fast de brukar ha hyggliga priser även på nya kit och ibland snubblar man över en begagnad pärla som man letat efter. Har aldrig beställt online men brukar kolla in hemsidan och sedan bege mig in till stan. Har även sålt en hel del kit som jag vetat aldrig kommer att bli byggda av mig. Då får man pengar till nya grejer.
Matt_Public- Master of DNF
Det har du helt rätt i. Betydligt enklare och tillgängligare webbutiker finns på andra håll. Överlag tycker jag dock att sökfunktionerna kunde förfinas.Matt_Public skrev:Ett förtydligande tycks lämpligt: Jag uppskattade verkligen Hobbybokhandeln till dess att mina spontana besök försvårades av deras förändrade, otympliga webbskyddsfunktion. Omdömet "bättre aktörer" föräras i detta fall de webbutiker vilka inte har uppfört digitala vallgravar och pallisader i min väg; i efterhand förefaller "tillgängligare" vara ett lämpligare omdöme, rent värderingsmässigt.
linusorn
Impad med bilbilderna,, mycket snyggt ,,,, inte det lättaste att få metallic ny lack "blend in" i den gamla lacken
en hel del rubbing o polish blir det ,,
Ang rebellen så köper jag det mesta färg o modeller där ifrån ,inte den billigaste ,men den bästa !!!
en hel del rubbing o polish blir det ,,
Ang rebellen så köper jag det mesta färg o modeller där ifrån ,inte den billigaste ,men den bästa !!!
Gigabyte
Känner igen detta, så går det alltid när jag bara skall ha lite färg.....
Liknande ämnen
» Mals Riktiga snabb bygge... 4 Timmar... P51C 1:48..
» Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge
» Mals Quick Build FW190a3 Assi, Tamiya 1:48, 1 Vecka,
» Mals Way B-17G Kapitel 1 avslutat, Fw190A8 kapitel 2 avsutat, kapitel 3 fortsättning följer på sidan 21 en oob BF109G6 Mals Way, eller hur det sket sig direkt med OOB, igen.
» Mals Way, Corsair F4U-1......
» Tamiya A10A thunderbolt 2 1/48 "speed" bygge
» Mals Quick Build FW190a3 Assi, Tamiya 1:48, 1 Vecka,
» Mals Way B-17G Kapitel 1 avslutat, Fw190A8 kapitel 2 avsutat, kapitel 3 fortsättning följer på sidan 21 en oob BF109G6 Mals Way, eller hur det sket sig direkt med OOB, igen.
» Mals Way, Corsair F4U-1......
Sida 7 av 7
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet