IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

+13
Mal
Sadolf
LudvigN
Gigabyte
LasseThid
Mårten Fredrik
Matt_Public
cas
Azgaron
Tobias
Noobson
Marlin
Stefan E
17 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Sida 13 av 17 Föregående  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Nästa

Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Mal tis jun 11, 2024 6:17 pm

Fick mitt paket idag av Matt Public..Allt var precis som han skrev, exemplariskt paketerat med mkt fluff plast och packchips, helt perfekt, karln vet vad han pysslar med.

WOW, säger jag bara WOW, med extra allt, helt galet, sjukt fin modell desutom, Hasegawa.
Samt kommer bli min första JET jag kommer bygga, och dekaler i massor...jäklars.

Detta paket är verkligen huvudrätt med extra sideorders på allt altså

...Detnna modell kommer sätta mig på prov altså...Prestations ångest haha What a Face. ser fasiken fram emot bygga den, kommer nog en del frågor till Jetkunniga forum rävar på IPMS göteborg....
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 Img_2245
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 Img_2244


Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 Img_2246
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 Img_2247




Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 Img20381


Tack som fasiken Matt Public
Mal
Mal


Azgaron and Matt_Public like this post

Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Matt_Public tis jun 11, 2024 6:34 pm

Tack själv, kul att den kom fram! Very Happy

Det ska bli rejält roligt att se dig snygga till modellen. Om den är det minsta lik F-versionen lär vingens undersida vilja bråka rätt friskt, rent passformsmässigt, med nosens dito. Risk för trappstegseffekt, liksom. Torrpassa därför delarna noga, och slipa ned vingdelens upphöjda anliggningsytor i framkant efter behov.
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Mal likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Mal tis jun 11, 2024 6:37 pm

Matt_Public skrev:Tack själv, kul att den kom fram! Very Happy

Det ska bli rejält roligt att se dig snygga till  modellen. Om den är det minsta lik F-versionen lär vingens undersida vilja bråka rätt friskt, rent passformsmässigt, med nosens dito. Risk för trappstegseffekt, liksom. Torrpassa därför delarna noga, och slipa ned vingdelens upphöjda anliggningsytor i framkant efter behov.


Torrpassa is the shit och tidigt för adressera ev problem tidigt som kan komma, och tack som fasiken för heads up på den. +1.

så är det med många modeller. en bråkdel av en mm där och en annan bråkdel av mm, summeras upp npn mm och, japp resten.

modellen är mkt fin verkligen i delarna
Mal
Mal


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Stefan E tis jun 11, 2024 8:03 pm

Jag var lite sugen på den modellen, men du hann före!

Det gör inget, jag har redan minst ett dussin Phantoms i högen!

Phantom II är min favoritkärra av "moderna jetplan", har jag sagt det?

Min gamla tag här på forumet var "Phantom II", jag erkänner, jag är en Phantom Phan!

Det ska bli jäkligt kul att se dig bygga den här fina modellen.

Jag har byggt ett antal av den här byggsatsen nu, enda saken att se upp med är passningen på undersidan mot nosen, som Matt sa, men med lite torrpass och sandande så går den ihop fint!

Det är som vanligt är det väldigt snålt med vapen i Hasses lådor, du får själv komplettera, jag rekommenderar Res-kits delar.

Stefan  sunny
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Mal likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Mal tis jun 11, 2024 8:30 pm

Oops stakes are high då. fasiken ser verkligen fram att börja bygga denna, knallpallarna (som många kallar dem för) i resin ser fantastiska ut. samt vädringen, då dessa kunde bli rätt slitna och mkt ojämna i färgen etc, måste nog införskaffa som nån skrev splattermask, underlättar jobbet en del, visst kan köra salt effekten men slippa den då masken kommer nog underlätta en del.
Mal
Mal


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Marlin ons jun 12, 2024 6:10 am

Hejsan Very Happy

Igår kom min leverans från Ukraina.
Och lådan levererades faktiskt till vår postbox i trapphuset, så jag slapp svänga förbi mitt normal postombud för att få tag på det.
Kändes som jag åtminstone fick något för avgiften på 100.- till PostNord de tar för att jag får förmånen att betala 118.- i tull och importmoms på prylarna. Smile

Vad har jag då köpt.
Jo vapen laster till alla de F-16 jag planerar för 2024.

2 x 2 AGM-65 Mavericks
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 53786170409_4aae5842ae_k20240611_172330 by Bosse Persson, on Flickr

En uppsättning AIM-9P och en uppsättning AIM-7M
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 53786170414_a31d3b1952_k20240611_172346 by Bosse Persson, on Flickr

En uppsättning Python 5
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 53784908127_2f23bee1e1_k20240611_172414 by Bosse Persson, on Flickr


En uppsättning Mk.82 bomber med bromsfallskärmar.
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 53784908152_01572e13d6_k20240611_172424 by Bosse Persson, on Flickr


Och dubbla uppsättningar av olika versioner av MER balkar.
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 53785851126_ea2a6b984d_k20240611_172457 by Bosse Persson, on Flickr

Det var allt för denna gång, men Tyskland väntar nästa vecka och vi kommer göra ett besök i shopping gallerian Waterfront i Bremen och där ligger en Müller butik som åtminstone sist vi var nere hade ett rätt bra sortiment av byggsatser, sen finns det även ett varuhus i Cuxhaven som också har modeller.
Så chansen är rätt stor att jag kommer hem med något mer till stashen.
Jag hoppas att jag kan få tag i Revells nya låda med en A400M Atlas och en Tornado IDS i 1/144
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 Image?url=https%3A%2F%2Fbackend.carrera-toys

Och en Revell Tornado IDS ASSTA 3.1 kan jag också tänka mig.
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 1304686-38473-26-pristine

/Bosse
Marlin
Marlin


Azgaron and Matt_Public like this post

Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Stefan E ons jun 12, 2024 6:47 am

Ett rejält matigt paket från Res-Kit!  cheers

Det är fiina grejer....    drunken
Stefan  sunny
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Marlin likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Marlin ons jun 12, 2024 6:51 am

Tack Stefan. Very Happy
Jo Res-Kit har snabbt seglat upp som en riktig favorit tillverkare.
Numera kollar jag hos dem först vad jag vill ha till mina byggen.
Och jag beställer delarna direkt från Ukraina så pengarna går direkt till dem och ingen mellanhand tar sin del av kakan.
Självklart blir det tull och moms på prylarna men i det här fallet har jag inget emot det.
/Bosse
Marlin
Marlin


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Azgaron fre jun 14, 2024 8:19 am

Trevliga inköp Mal och Bosse! Smile

Passar på att tacka Matt för bra leverans av F-86an jag köpte av honom! Smile

Fick ett paket från GW med lite trevligheter i.

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 Nyanlant_19

Lite alternativa dekaler till mina riddare, fler riddare, beridna soldater och herr Grombrindal! Smile
Lite trista lådor de levererar vissa pryttlar i!

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Matt_Public likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Matt_Public fre jun 14, 2024 9:59 am

Vita dvärgar är bästa sortens. albino
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Azgaron likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Brage lör jun 15, 2024 5:19 pm

Hejsan

Jag försöker undvika att köpa ryska modeller just nu. Men ibland är man bara tvungen. Grossisten har försökt dölja ursprunget genom att sätta en passande dekal över firmanamnet (Zvezda). 

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 20240614_02

Normalt försöker jag bygga "Ryska" förebilder med alternativa målningar. När det gäller Ka-52 är det dock svårt. De har inte lyckats sälja typen utanför Ryssland. Ukrainska dekaltillverkaren Print Scale, presenterar en möjlig lösning. De har släppt ett dekalark med nedskjutna ryska flygplan, varav två är Ka-52. 

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 20240614_03

Som avslutning en ny lastbil från AFV Club i skala 1/35

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 20240614_01

MVH
Lars
Brage
Brage


Azgaron, cas and Marlin like this post

Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av glimturen tis jun 18, 2024 6:04 pm

Jag har försummat att posta inköp sedan 2020...... Embarassed

Det har inte varit sååå många Very Happy clown ehrm ... 80st tror jag. Shocked

Fast jag har byggt minst 90, så stashen minskar.....

Så när hedersknyffeln Matt P kraftigt rabbaterade godbitar till skampris, så slog jag till.

Detta är vad som trillade in.


Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 DSCN0426
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 DSCN0427
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 DSCN0429
Kfir C2/7
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 DSCN0430
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 DSCN0431
A-10A
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 DSCN0428
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 DSCN0429
F-2A
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 DSCN0423
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 DSCN0424
A-6E
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 DSCN0425
Tie Fightet Advanced in flight

Tack Matt! Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 2699807934

cheers

_________________
Jag är inte alls beroende av plastmodeller, jag kan sluta närsomhelst.....
glimturen
glimturen


Azgaron, Matt_Public, cas, Marlin and Mal like this post

Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Stefan E tis jun 18, 2024 7:46 pm

Många godbitar där!   cheers

 Bra att du köpte dom, annars hade jag gjort det!   Laughing

Stefan  sunny
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Matt_Public likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Azgaron tis jun 18, 2024 10:37 pm

Trevliga inköp Rickard! Smile

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Noobson tis jun 25, 2024 5:41 pm

Många trevliga inköp ialla dess former från herrarna över mig 🙂🍻

Själv fick jag hem en låda ifrån GW. Många som frestat med figurspelsprojekt så tillslut så fick jag ge efter 😋
Noobson
Noobson


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Noobson tis jun 25, 2024 5:42 pm

Kanske skall lägga in en bild också...
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 20240610
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 20240611
Noobson
Noobson


Azgaron, Matt_Public and Mal like this post

Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Matt_Public tis jun 25, 2024 5:58 pm

Exakt allt blir ballare med en Ziqqurat! drunken

Bra köp, det där.
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Noobson likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Noobson tis jun 25, 2024 7:00 pm

Tack 🫡
Både jag och dottern är ivriga att komma igång.
Noobson
Noobson


Matt_Public likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Marlin ons jun 26, 2024 6:11 am

Hejsan. Very Happy

Nu har jag kommit tillbaka till jobbet igen efter en mycket trevlig semester vecka i Otterndorf ute vi den Tyska Nordsjökusten..
Och visst fick jag med mig hem lite saker till byggbordet.
Jag hade i princip bara en byggsats på min önskelista och den fick jag tag i på direkten.
Revells återutgåva av A400 Atlas i 1/144.
Nyutgåvan innehåller även en Tornado IDS i samma skala.
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 53812820791_86e93b44dd_k20240624_170101 by Bosse Persson, on Flickr

Jag norpade även de två sista förpackningarna av klämmor butiken hade.
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 53813155489_5c7bb2d60d_k20240624_170153 by Bosse Persson, on Flickr

Och ett nit verktyg kan ju vara bra, Revell skickar med fyra olika hjul till det.
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 53813054953_601a42ab6a_k20240624_165819 by Bosse Persson, on Flickr

Sen gillar jag ju pansar i skala 1/72.
Så en liten Mård fick följa med hem.
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 53812817456_4cba3f9fab_k20240624_165831 by Bosse Persson, on Flickr

Och till min östtyska samling blev det en BTR-50PK
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 53813257025_20c02c1a96_k20240624_165850 by Bosse Persson, on Flickr

Och en PT-76B
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 53812818196_e92fce309c_k20240624_165859 by Bosse Persson, on Flickr

Och sist men inte minst ett container fartyg i form av Revells fina Colombo Express i 1/700.
Jag har klämt och känt på denna byggsats varje gång vi har varit i Tyskland, men lämnat kvar den på hyllan för något annat.
Men nu fick den följa med hem.
Det går att göra alla sex fartygen som finns i serien, min kommer bli Bremen Express. Very Happy
När dessa togs i bruk 2005 så var de de allra största fartygen i världen, men sen dess har det byggts ännu större fartyg.
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 53813258320_83902e717d_k20240624_170037 by Bosse Persson, on Flickr
Det finns inte mycket eftermarknads delar till denna, men det finns åtminstone ett ets set som jag kommer införskaffa, och jag har för mig att jag har sett ett dekal ark med olika märkningar till containrarna. Hittar jag det så kommer jag även köpa det.
Skulle vara kul om det inte bara står Hapag-Lloyd på containarna. Very Happy

Det var det jag fick med mig hem från Tyskland denna gång.
/Bosse
Marlin
Marlin


Azgaron and Gigabyte like this post

Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Azgaron ons jun 26, 2024 8:53 am

Trevliga inköp Noobson och Bosse! Smile

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Marlin likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Matt_Public ons jun 26, 2024 10:42 am

Nästan halvmetern lång i skala 1:700?! Shocked

Jislaaik, det var mig en redig pråm! Very Happy
Fin-fina prylar i övrigt med. Ett utmärkt semesterlass.
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Marlin likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Marlin ons jun 26, 2024 10:53 am

Tack Matt, jo det är inga små båtar man kan se på Elbe.
Tyvärr fick jag inga bra egna bilder på någon av jättarna denna gång heller.
Såg några betydligt mindre container fartyg.
Bilder kommer så fort jag har hunnit tanka ur system kameran. scratch

/Bosse
Marlin
Marlin


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Azgaron ons jun 26, 2024 11:00 am

Idag hämtade jag ett stort paket med detta innehåll! Smile

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 Nyanlant_20

Tack Matt för väl paketerat innehåll!
Det var den sidan som var upp! Smile

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Matt_Public, cas and Marlin like this post

Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Marlin tor jun 27, 2024 6:09 am

Hejsan. Very Happy

Kom på att jag glömde visa lite prylar.
Nosvikter i form av fiske sänken från Biltema i lite olika storlekar.
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 53816927488_f97aeb6857_k20240625_114814 by Bosse Persson, on Flickr

Och så två tygmärken jag köpte i butiken på Aeronaticum.
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 53818894473_828a635ffd_k20240626_194531 by Bosse Persson, on Flickr

De runt 400 bilderna vi tog på Aeronaticum kommer så fort jag har tankat ur system kameran.  Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 853532160

/Bosse
Marlin
Marlin


Azgaron and Matt_Public like this post

Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Stefan E tor jun 27, 2024 6:35 am

Oj, vad ni har handlat!   Shocked

Många läckra och användbara inköp över lag den senaste veckan!   cheers


Sommarstiltje på inköpsfronten här, får se hur länge det håller i sig.   Very Happy


Stefan  sunny
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Azgaron likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 13 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 13 av 17 Föregående  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Nästa

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet