Titta vad brevbäraren kom med!!!!
+22
fowi
Poseidon
denstore
dm4
Viggen
Claes
MiniStuff
Caverö
Gigabyte
ErikM
Linus
MagnusE
T-34
merlin1953packard
bjork_larsson
Stoffeliten
Warsawpact
JOooCKE
Stefan E
johan r
Azgaron
Janne.S
26 posters
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 21 av 40
Sida 21 av 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!!
Jasså, det var du som snodde T72an som jag stod o klämde på
Trevliga inköp !
Jocke
Trevliga inköp !
Jocke
JOooCKE
Mmm...de ser bra ut i alla fall men Viggen projektet ligger en bra bit in i framtiden......frammåt nästa år någon gång kanske. Väntar fortfarande på alla Two-Mikes grejer jag ska ha!
Hehe, det fanns två stycken T-72:or hos Puma....när någon hade nafsat åt sig den ena tyckte jag det var dags att nypa den andra innan någon hann före!
Hehe, det fanns två stycken T-72:or hos Puma....när någon hade nafsat åt sig den ena tyckte jag det var dags att nypa den andra innan någon hann före!
Janne.S- Moderator
Förbaskat bra saker du lagt beslag på Janne!!!
Ser också att du tagit ett steg närmare till att bli en warsawapakts byggare, det finns sannerligen inget som går upp mot en sliten, uber-vädrad, lerig, bucklig, modern T-vagn! Oh the joy!
Ett pack med Zvezdas Soviet Tank Crew anser jag vara obligatoriskt till någon av T- vagnarna!
Och en Mirage 2000.....JAG VISSTE DET!
Ser också att du tagit ett steg närmare till att bli en warsawapakts byggare, det finns sannerligen inget som går upp mot en sliten, uber-vädrad, lerig, bucklig, modern T-vagn! Oh the joy!
Ett pack med Zvezdas Soviet Tank Crew anser jag vara obligatoriskt till någon av T- vagnarna!
Och en Mirage 2000.....JAG VISSTE DET!
Warsawpact- Starwarsviritous
Jag letade faktiskt efter ett set eller två......men jag hittade bara andravärldskrigs besättningar
Janne.S- Moderator
Jag hade inte heller Merlin i närheten att stoppa mig!
Det blev både verktyg, färg och modeller den här rundan!
Markus (Ministuff) bistod med en del bra att ha, som slip-och polerstickorna samt den praktiska ritslinjalen!
Ritsverktyget hittade jag hos Alfa Hobby!
Tack Markus för trevlig service och trevliga samtal!
Alfa fick även bistå med lite färger!
Tänkte prova Alclad 2 och skaffade några burkar! Tamiyan ska vara till cockpiten på MiG-17!
Sen gjorde jag lite fynd i modellväg!
Dessa köptes ur det jag förstod var från ett dödsbo och vars intäkter gangnar IPMS Göteborg! Saknar beskrivning och dekaler, men sånt går ju ofta att ordna!
Sen köpte jag lite privat också!
Två Tornado i olika skalor och en 144 redan, så nu fattas väl bara en i 1/32! Revell har väl gett ut nån om jag inte missminer mig!
Där fanns ju helt klart mycket mer som man skulle vilja ha, men då hade det krävts en betydligt större plånbok och lastbil!
Missade nog att köpa några saker som jag tänkt och färglista fick jag inte heller med mig!
Håkan
Det blev både verktyg, färg och modeller den här rundan!
Markus (Ministuff) bistod med en del bra att ha, som slip-och polerstickorna samt den praktiska ritslinjalen!
Ritsverktyget hittade jag hos Alfa Hobby!
Tack Markus för trevlig service och trevliga samtal!
Alfa fick även bistå med lite färger!
Tänkte prova Alclad 2 och skaffade några burkar! Tamiyan ska vara till cockpiten på MiG-17!
Sen gjorde jag lite fynd i modellväg!
Dessa köptes ur det jag förstod var från ett dödsbo och vars intäkter gangnar IPMS Göteborg! Saknar beskrivning och dekaler, men sånt går ju ofta att ordna!
Sen köpte jag lite privat också!
Två Tornado i olika skalor och en 144 redan, så nu fattas väl bara en i 1/32! Revell har väl gett ut nån om jag inte missminer mig!
Där fanns ju helt klart mycket mer som man skulle vilja ha, men då hade det krävts en betydligt större plånbok och lastbil!
Missade nog att köpa några saker som jag tänkt och färglista fick jag inte heller med mig!
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Trevliga inköp Håkan !
Alclad hade jag tänkt att få med mig några hem men dem missade jag
Även JASen stog jag o klämde på , men jag la pengarna på fler modeller istället
Jocke
Alclad hade jag tänkt att få med mig några hem men dem missade jag
Även JASen stog jag o klämde på , men jag la pengarna på fler modeller istället
Jocke
JOooCKE
Jo, Alclad ska bli intressant att prova!
Jag såg att Rebell hade en Gripen men den här köpte jag privat av Bosnafly!
Håkan
Jag såg att Rebell hade en Gripen men den här köpte jag privat av Bosnafly!
Håkan
fina in köp Håkan, Hawker Typhoon ,,, är så läcker,,,,, den ser jag fram mot att få se på ditt bygg bord snart
Gigabyte
Hämtade min beställning idag hos Kempe. Den mannen kan få tag i ALLT !!!
Tack Giga!
Jo, Typhoonen är en läcker kärra!
Ser trevligt ut det där Chrille! Såg en sån i Göteborg, men ekonomin tillät inte mer!
Håkan
Ser trevligt ut det där Chrille! Såg en sån i Göteborg, men ekonomin tillät inte mer!
Håkan
Azgaron skrev:Tack Giga!
Håkan
Den i GBG var i högst troligt min som kempe tog med sig till mässan. Jag han dock inte hämta den där.
Hehehe...inte utan att du har blivit insnöad på Tornado, Håkan ?
Jo Revell har gett ut ett gäng Tornado i 1/32...de tillverkas inte just nu så man får leta på E-bay å sådant. Se upp för deras första bara....de gjorde om den tillsist och då blev den riktigt fin!
Jo Revell har gett ut ett gäng Tornado i 1/32...de tillverkas inte just nu så man får leta på E-bay å sådant. Se upp för deras första bara....de gjorde om den tillsist och då blev den riktigt fin!
Janne.S- Moderator
Warsawpact skrev:
Hämtade min beställning idag hos Kempe. Den mannen kan få tag i ALLT !!!
Trevligt! Jag hittade en sådan själv på söndagen hos Alfa, trodde inte mina ögon först men efter första chocken så förstod jag att jag måste ha den.
/Markus
MiniStuff- Vicesheriff
Hihihihih...det här kommer bli awesome!
2 Falkebyggen
2 Falkebyggen
Ja man är ju inte lite sugen.... och ännu mer sugen på att superdetaljera den. Och sen blev jag med ens väldigt kluven till vilken av de olika varianterna av färgschema man skall göra - ALLA är så cooooola!
Funderar på att låta er andra avgöra vilken jag skall göra i en omröstning, men det får bli senare...
/Markus
Funderar på att låta er andra avgöra vilken jag skall göra i en omröstning, men det får bli senare...
/Markus
MiniStuff- Vicesheriff
MiniStuff skrev:Ja man är ju inte lite sugen.... och ännu mer sugen på att superdetaljera den. Och sen blev jag med ens väldigt kluven till vilken av de olika varianterna av färgschema man skall göra - ALLA är så cooooola!
/Markus
Du är INTE ensam HAHAHAAH
Jag har groteska beslutskramp på vilket camo jag skall göra. Men det börjar sakta klarna....det lutar åt det camot som "japanen" använder på ett av korten. Arctic Camo!
Härligt att andra "hittar hem" till Ma.K....otroligt roligt!
Kul att ni hittat lite roligt, jag fattar inte riktigt det där Falke så om någon kan förklara lite.
Själv hittade jag ett och annat.
En del flygande ryssar och lite brittiska figurisar (favo) en grym hjuling och ett par sköna flygplan.
Själv hittade jag ett och annat.
En del flygande ryssar och lite brittiska figurisar (favo) en grym hjuling och ett par sköna flygplan.
Caverö
Trevliga inköp !
en Airacobra är aldrig fel , lika så BTR-80n såg trevlig ut , däcken ser rikgit feta ut !
Jocke
en Airacobra är aldrig fel , lika så BTR-80n såg trevlig ut , däcken ser rikgit feta ut !
Jocke
JOooCKE
Oj då...hägrar en hel del sovjetiskt hoS herr Caverö i framtiden
mums!
mums!
Senast ändrad av Janne.S den ons sep 09 2009, 20:40, ändrad totalt 1 gång
Janne.S- Moderator
Oj vad menar du med det Janne? "sovjetiskt hor" det var lite grova ord.
Caverö
Sida 21 av 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Liknande ämnen
» Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 21 av 40
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet
|
|