IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Titta vad brevbäraren kom med!!!!

+22
fowi
Poseidon
denstore
dm4
Viggen
Claes
MiniStuff
Caverö
Gigabyte
ErikM
Linus
MagnusE
T-34
merlin1953packard
bjork_larsson
Stoffeliten
Warsawpact
JOooCKE
Stefan E
johan r
Azgaron
Janne.S
26 posters
Skapa nytt ämne   Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det.

Sida 30 av 40 Föregående  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Nästa

Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!!

Inlägg av Janne.S ons dec 23 2009, 15:54

Heh, ja de behöver en del...om man inte vill scratcha. För all del, man kan bygga riktigt fina Viggar utan resinet åxå...för det blir dyrt med all resin!
Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 DSC01054
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!!

Inlägg av denstore ons dec 23 2009, 21:54

Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Mp200cTitta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 MpcildangSom någon kanske har sett, så har jag krängt av en hög med airbrushar. Bl.a. på grund av att finansiera ett framtida projekt, men även för att kunna komplettera min lilla samling Olympos-airbrushar. Idag har jag de modeller som jag anser är creme de la creme, och förhoppningsvis så ska jag inte behöva köpa så många fler. Nu har jag ingen att skylla på längre, när jag målar taffligt. Här är min MP-200C. Gud vad jag hillar den!
denstore
denstore


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!!

Inlägg av Janne.S ons dec 23 2009, 23:10

Vacker liten historia det där Very Happy Ser ut att sitta fint i handen.
Hur många sprutor har du nu Mange?
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!!

Inlägg av denstore ons dec 23 2009, 23:22

Jag har precis sålt 5st, så nu har jag bara 6st kvar. Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Icon_biggrin
Dock så kan jag rekommendera folk att låta bli tokerier som att köpa 3 Microns. En räcker mer än väl, i alla fall i kombination med en vettig airbrush för lite större ytor.
denstore
denstore


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!!

Inlägg av Janne.S ons dec 23 2009, 23:39

Hehehehehe....tror du är en patologisk färgsprutesamlare!
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!!

Inlägg av denstore tor dec 24 2009, 09:46

Absolut. Jag älskar mina airbrushar, men ibland undrar man varför. Finns det någon egentlig nytta med samlande, eller är det bara en knasgen kvar från äldre stenåldern? Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Suspect
Och det är ju inte bara airbrushar. Jag samlar fan a mig allt. Modeller, tidningar, böcker o.s.v. Det bara blir så...
God Jul till er alla!
denstore
denstore


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!!

Inlägg av Janne.S tor dec 24 2009, 10:05

Bor en samlare i oss alla....instinktivt tror jag! Very Happy
God Jul!
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!!

Inlägg av JOooCKE tor dec 24 2009, 15:36

Lite plast fick jag i dag! Very Happy

En Gawa Phantom, showtime 100 som är en favorit... Smile
Och en Pzh.2000, har kollat lite på den och den ser väldigt fin ut! gjutskägg, va? vad är det? Very Happy
Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 DSC02253
Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 DSC02252

Tänkte slänga upp en in-box review på den här, kan slänga upp en på F-4an också om ni vill Smile

Nu har mitt F-4 flygvapen börja växa Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Icon_twisted
Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 DSC02254


/ Jocke, god jul på er!! Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Icon_santa
JOooCKE
JOooCKE


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!!

Inlägg av Janne.S tor dec 24 2009, 18:42

Trevligt med lite plast under granen! Stashen växer sig större.....
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!!

Inlägg av T-34 fre dec 25 2009, 12:46

Tomteeländet begrep aldrig vad jag önskade mej så det fick bli till att åka in på mellandagsrean och handla själv. Det blev en Canon EOS 1000D, så nu har jag inget att skylla på om jag får dåliga bilder. Smile

Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Canon
Magnus
T-34
T-34


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!!

Inlägg av MiniStuff fre dec 25 2009, 13:11

Gratulerar Magnus! Kanonserie av kameror EOS-serien, köpte själv en 450 för ett tag sen och har inte ångrat mig en dag.


Själv har jag shopat loss på www.xtrememodelling.com ett antal böcker som jag inte hade då vi har avskaffat julklappar inom familjen.

/Markus

_________________
MiniStuff
MiniStuff
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!!

Inlägg av Janne.S fre dec 25 2009, 19:24

Mumsig kamera där...blir nästan lite avis!
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!!

Inlägg av Azgaron lör dec 26 2009, 18:32

Trevlig kamera Magnus!

Själv fick jag ett litet paket veckan innan jul ifrån en vän i Vancouver! Smile

Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Bf_109G-4_trop_32nd_bagged_640x480

Om allt går som jag tänkt så ska den bakdateras till en känd tropisk F-kärra! Smile

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!!

Inlägg av Janne.S lör dec 26 2009, 18:37

Tropisk formel 1 kärra? Very Happy
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!!

Inlägg av Azgaron lör dec 26 2009, 20:00

Precis! Smile Det visste du inte fanns va? Smile

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!!

Inlägg av T-34 mån dec 28 2009, 15:53

Jultomten från Ukraina lämnade av ett paket idag med lite godsaker från Hobby Terra. Ett par vagnar och alldeles "nya" ammoboxar plus lite dekaler från nån obskyr tillverkare.

Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Ammoboxar

Magnus
T-34
T-34


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!!

Inlägg av Janne.S mån dec 28 2009, 16:03

Ser ut som kommande dion kommer innehålla många ammo lådor Very Happy
BT-7 helt klart en av de tuffare tanksen...liten racer tank!
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!!

Inlägg av Stefan E mån dec 28 2009, 16:42

Hejsan!

Jag måste varit en snäll pojke i år!
Först "fick" jag denna av Tomten ett par dagar innan jul;
Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 039-1

Otroligt fin modell, banne mig om inte det är DEN BÄSTA modell jag någonsin sett!!!! Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Icon_eek Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Icon_eek Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Icon_eek Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Icon_eek
Lite dyr, men väl värd varenda krona! Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Icon_biggrin

Av Lena fick jag den här Hett önskade Corsairen från Hobby-Boss i 1/48!
Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 007-1

Sedan måste ju fantasi och själ ha lite näring!
Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 006-1

Även den här var hett önskad, nu är Orginal-serien komplett!

En Riktigt Bra Jul!!!! Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Icon_santa Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Icon_santa Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Icon_santa Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Icon_santa Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Icon_santa Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Icon_santa Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Icon_santa Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Icon_santa Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Icon_santa

Stefan
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!!

Inlägg av Janne.S mån dec 28 2009, 16:49

Wow!!! Du har verkligen varit en snäll pojke i år!!! Jag väntar fortfaranade på att få mitt Babylon 5 komplett......
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!!

Inlägg av Azgaron tis dec 29 2009, 02:33

Trevliga inköp Magnus!

Det var inga dåliga presenter Stefan!

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!!

Inlägg av JOooCKE tis dec 29 2009, 12:35

Trevligt! Very Happy
När kommer en byggtråd på Spiten? Razz

/ Jocke
JOooCKE
JOooCKE


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!!

Inlägg av Stefan E tis dec 29 2009, 17:49

JOooCKE skrev:Trevligt! Very Happy
När kommer en byggtråd på Spiten? Razz

/ Jocke

SNART!!!!!!!!

Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Icon_bounce Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Icon_bounce Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Icon_bounce Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Icon_bounce

Stefan Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Icon_biggrin Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Icon_biggrin Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Icon_biggrin
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!!

Inlägg av MagnusE sön jan 03 2010, 00:00

Var hos Kempes innan jul och gjorde affärer.
Schurzen, tornlavett och annat godis, Ingen zimmerit dock.
Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 P4h

Magnus
MagnusE
MagnusE


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!!

Inlägg av Azgaron sön jan 03 2010, 01:39

Ser trevligt ut Magnus!

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!!

Inlägg av dm4 ons jan 06 2010, 18:53

Jul för mig också, passade på när Rebellen hade momsfritt!

Lite Svenskt!
Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Img1171lk

Ännu mer Svenskt..
Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Img1172l

Fynd på tradera..
Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Img1169l

Tradera, blir svensk..
Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Img1170l

Läggs undan i högen och väntar på bygge. Har väl några års byggen i högen nu Wink

Mvh
dm4
dm4


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!!

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 30 av 40 Föregående  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Nästa

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det.
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet