IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

B-52 Stratofortress - Big, bad and beautiful - Monogram 1/72

+6
Gigabyte
merlin1953packard
Caverö
Janne.S
JOooCKE
Azgaron
10 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Sida 3 av 3 Föregående  1, 2, 3

Gå ner

B-52 Stratofortress - Big, bad and beautiful - Monogram 1/72 - Sida 3 Empty Sv: B-52 Stratofortress - Big, bad and beautiful - Monogram 1/72

Inlägg av Joppo tis 06 apr 2010, 16:47

Jäklarns Håkan Smile BIIIGGG! Vart ska du ha den när den blir färdig? Har du nån slags gigantisk monter för ändamålet eller ska du göra en pojkrumsklassiker och hänga den i taket?

/J
Joppo
Joppo

Till överst på sidan Gå ner

B-52 Stratofortress - Big, bad and beautiful - Monogram 1/72 - Sida 3 Empty Sv: B-52 Stratofortress - Big, bad and beautiful - Monogram 1/72

Inlägg av Janne.S ons 07 apr 2010, 00:10

Hehe...när du e klar med den lille kanske du ska ge dig på den här :
http://www.sangereng.fsnet.co.uk/boeing_52.htm#B-52%20Decal%20Samples

Very Happy
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator

Inlägg av merlin1953packard ons 07 apr 2010, 00:11

Väl kämpat, Håkan! Du går från klarhet till klarhet! En stor maskin blir det och det är väl inte vilket som helst IKEA-skåp som sväljer det, antar jag. Men jag antar att du har någon lösning där den kommer att samla kopiösa mängder med damm, hehe!
merlin1953packard
merlin1953packard

Inlägg av merlin1953packard ons 07 apr 2010, 00:15

Janne.S skrev:Hehe...när du e klar med den lille kanske du ska ge dig på den här :
http://www.sangereng.fsnet.co.uk/boeing_52.htm#B-52%20Decal%20Samples

B-52 Stratofortress - Big, bad and beautiful - Monogram 1/72 - Sida 3 Icon_biggrin

Ohaa! Det där blir stooooort i skala 48! Har sett Monograms B-36 i skala 72, också monstruöst stort.
merlin1953packard
merlin1953packard

Inlägg av Azgaron ons 07 apr 2010, 22:52

Hehe, nä nån gigantisk monter har jag inte, utan det blir en variant av pojkrumsklassikern, då jag tänkt hänga den på väggen.

Maffig modell Janne! Hade nog varit kul att bygga. Plats och ekonomi tillåter dessvärre inga såna projekt just nu. Dock funderar jag på att ge mig i kast med ännu en bombare.

Jo, samla damm lär den nog göra så det räcker! Smile

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009

Inlägg av Sponsored content

Sponsored content

Sida 3 av 3 Föregående  1, 2, 3

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet