Wild Donkey P51K.......
+16
JOooCKE
Henrik Bergman
Marlin
ernie87
Janne.S
Caverö
Gigabyte
Björn Eriksson
flarpen
linusorn
Azgaron
Tobias
cas
Stefan E
Matt_Public
Mal
20 posters
Sida 4 av 24
Sida 4 av 24 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 14 ... 24
Sv: Wild Donkey P51K.......
Tja
Här är en del referenser på nödflotten som kanske kan vara behjälpliga ifall infon inte kommer för sent
Länk till hyperscale: http://www.network54.com/Forum/149674/message/1354236127/P51+seat+back+cushion
/Johan
Här är en del referenser på nödflotten som kanske kan vara behjälpliga ifall infon inte kommer för sent
Länk till hyperscale: http://www.network54.com/Forum/149674/message/1354236127/P51+seat+back+cushion
/Johan
flarpen- AMS patient zero
Tackar.
där är den, tack som tusan,
Ska försöka moddelera den som är med röda bakgrunden.
En av modellbilderna med Tamiyas packet, snyggt målad och allt, men personligen gillar jag den inte alls,
Sista modellbilden e grymmt snygg m gula säckiga påsen
där är den, tack som tusan,
Ska försöka moddelera den som är med röda bakgrunden.
En av modellbilderna med Tamiyas packet, snyggt målad och allt, men personligen gillar jag den inte alls,
Sista modellbilden e grymmt snygg m gula säckiga påsen
Mal
Nån som har bra bilder på utrymmet bakom piloten m batterierna osv
Scratca kabel och lite detaljer
Scratca kabel och lite detaljer
Mal
En sann hjälte!
Se där! Du gjorde ditt pack precis som det skall vara Mal!
Se där! Du gjorde ditt pack precis som det skall vara Mal!
Tobias
Varsegod, bara roligt att man kan bidra med lite grann till ett sånt finbygge som detta kommer bli.
Ser ut som du fått till det riktigt bra.
/Johan
Ser ut som du fått till det riktigt bra.
/Johan
Snyggt! (Nu har jag sagt det igen! ) - hoppas det ligger ett gäng kylda och något att knapra på tillsammans med luftmadrassen.
Lätt värt mödan ("...och det är väl vägen dit som är mödan värd!" semi-citat av Karin Boye ) att göra sånt, gör ju den till din unika - och bättre. *Big thumbs up!*
Lätt värt mödan ("...och det är väl vägen dit som är mödan värd!" semi-citat av Karin Boye ) att göra sånt, gör ju den till din unika - och bättre. *Big thumbs up!*
Tobias
Paramedic skrev:Snyggt! (Nu har jag sagt det igen! ) - hoppas det ligger ett gäng kylda och något att knapra på tillsammans med luftmadrassen.
Word +1 det är sant, så sant.
Tackar det värmer verkligen.
Mal
Snygg dyna, Mal!
Blev kalasbra, mycket bättre än originalet!
Stefan
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Tackar Tackar....Ett slit och jucklo var det men värt det, kommer bli kul o måla o vädra dennaStefan E skrev:Snygg dyna, Mal!
Stefan
Nu kablaget från batteriet och kablar bakom sätet
Nån som har bra bilder? vill scratcha lite ögongodis och jag kan ingenting om Mustanger.... bara det jag lärt mig med detta bygge....
Mal
Tjusig dyna Mal! Såna detaljer som gör skillnad!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Tackar Håkan. Det värmer.Azgaron skrev:Tjusig dyna Mal! Såna detaljer som gör skillnad!
Håkan
Så sant så sant.
Helhets intryck påverkas av sätt detaljer.
har vädringsbilden klar vad göra i cockpiten .
Detta kommer bli kul som fasiken
Mal
Ja, den dynan blev inte dum den!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Hej Mal
Om du kollar in denna länk så lär du få bra mycket tips om hur du kan göra. Även hur utrymmet bakom stolen ser ut.
Det är väl den bästa (så här långt) byggtråden på Tamiyas P-51
http://www.arcforums.com/forums/air/index.php?showtopic=250499
Den är väldigt utförlig och det finns väldigt mycket att gå igenom, men det är väl värt det.
/Johan
Om du kollar in denna länk så lär du få bra mycket tips om hur du kan göra. Även hur utrymmet bakom stolen ser ut.
Den är väldigt utförlig och det finns väldigt mycket att gå igenom, men det är väl värt det.
/Johan
Tackar Johan.flarpen skrev:Hej Mal
/Johan
Kikat på den tråden sen tidigare, han gjorde samma fel på motorn som jag, och kollat på ref bilder, dragit tändkablarna från röret....Japp skönt o veta att man inte var ensam om den missen.
Jupp kalas snyggt bygge fasiken på en musse, men saknar real foton :/ det är dem jag vill åt och ont om bilder fasiken
Mal
För motor- och cockpit-detaljer gillar jag dessa:
Klicky
Finns en för Mustang också men jag har bara denna och kikat i Hurricane. Vet inte hur sugen du är på att köpa en för "bara" modellen när det borde finnas online-pics dock?
Klicky
Finns en för Mustang också men jag har bara denna och kikat i Hurricane. Vet inte hur sugen du är på att köpa en för "bara" modellen när det borde finnas online-pics dock?
Tobias
Mer online pics :/
Dom där böckerna är säkert grymma verkligen, grymmt om man bygges sjukt mkt av en kärra, fast risken finns med haha.
Japp, nu är den förbaskade liflotten klar och den får fasiken duga, måste vidare i bygget hahaha
and the real deal.
[img][/img]
Kommer säkerligen få kleta bollar längre fram
Dom där böckerna är säkert grymma verkligen, grymmt om man bygges sjukt mkt av en kärra, fast risken finns med haha.
Japp, nu är den förbaskade liflotten klar och den får fasiken duga, måste vidare i bygget hahaha
and the real deal.
[img][/img]
Kommer säkerligen få kleta bollar längre fram
Mal
Okejdå , men man e självkritisk hela tiden hahaha, jo ställer krav på mig gör om o gör rätt o kan göra många många försök tills jag blir nöjd (samtidigt kritisk) fast driver mig framåtParamedic skrev:Duga?? Den är ju supersnygg!
Mal
Det där blev ju sjukt bra! Gott jobbat Mal!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Azgaron skrev:Det där blev ju sjukt bra! Gott jobbat Mal!
Håkan
Tackar Håkan, det värmer
JO har funderat om ställa ut. (frågan på LSP)
Jo kommer ställa ut på Open 08 några kärror men inte tävla, har vet inte svårt för tävla i en konst form :/
Mal
Synd, för det kan nog gå hur bra som helst. Men jag håller med dig, lite, inget ont om de tävlande dock!
08 Open ser vi fram emot!
08 Open ser vi fram emot!
Tobias
Sida 4 av 24 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 14 ... 24
Liknande ämnen
» Hobby Boss F-105F Wild Weasel
» F16CJ Wild Weasel - "First In Last Out"
» F-16CJ Wild Weasel, Tamiya 1:48
» Trumpeter 1/72 F-105G Wild Weasel
» YGBSM, F-100F Wild Weasel I
» F16CJ Wild Weasel - "First In Last Out"
» F-16CJ Wild Weasel, Tamiya 1:48