IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

+15
Janne.S
Gigabyte
Brage
glimturen
Henrik Bergman
Marlin
Matt_Public
Mårten Fredrik
Azgaron
rsm.gbg
Tobias
cas
TommyKillander
Stefan E
linusorn
19 posters
Skapa nytt ämne   Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det.

Sida 30 av 40 Föregående  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Nästa

Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Tobias fre sep 30 2022, 14:41

Hasegawa detaljmässigt är väl superfina - men kvar lite i... De har inte utvecklats med Tamiya, Eduard i "byggmässighet". och är dyra..?


Men roligare när Eduard gör egna grejor. Smile
Tobias
Tobias


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Tobias fre sep 30 2022, 18:18

Blev sugen på en P-38 när matte nämnde andra lightnings.. Så knatade till hobbybokhandeln, de hade ju en J inne.. Trodde de.. men den fanns itne.. jaja, fick ta en annan twin-tail-boom och en Tunnan och en bok till farsan. Wink

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 30 52395477878_2522e0bc4b_h
Tobias
Tobias


Azgaron, Matt_Public and cas like this post

Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Sadolf fre sep 30 2022, 19:20

Oh najs, Kongo cammo- supercool!
Sadolf
Sadolf


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Matt_Public fre sep 30 2022, 19:37

Tobias skrev:[...] och en bok till farsan.
Du är en synnerligen välartad son. Very Happy
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Tobias likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Sadolf fre sep 30 2022, 19:48

På tal om Lightning-
Det kom idag...
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 30 AL9nZEXCTu6JBskdEO-mJQLw1WD4ONjnXGQtq5DfdIPSaM93vfHjMjP-H4N43yB0jbrfdJSiWYni8CLqvbfoUyMAGrKIgnjDbg3V1-3ZHl-FPlUzWxzm7BYunm-1wiPiFvMWpe8b_lyAZ075cvP-Zz8QCG51=w2327-h1131-no?authuser=0
Sadolf
Sadolf


Azgaron and Matt_Public like this post

Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Tobias fre sep 30 2022, 21:30

Matt_Public skrev:
Tobias skrev:[...] och en bok till farsan.
Du är en synnerligen välartad son. Very Happy

Han gilalr "båtar".. Wink Blev glad, men han får den inte ännu.. Får komma o hämta den från Varberg.. Men jag erkände ju också att det var för att jag själv var nyfiken med.. Wink

Schyst Sadolf! Vilka kap!
Tobias
Tobias


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Stefan E fre sep 30 2022, 22:29

Både en J och en F, snyggt köp!  cheers

Hases P-38or har rykte om sig att vara lite kluriga att få ihop, men det är väl bara att vara noggrann.

Hasegawa var en gång i tiden i framkanten av modelltillverkningen tillsammans med Tamiya.

Hases serie med Japanska flygplan, ja alla moderna 1/32or är superba modeller, men de stannade där någonstans på -10talet.
Tamiya däremot kommer fortfarande med nya modeller och är definitivt med bland de främsta även idag.

Men många nyare företag har sprungit om Hasegawa som i stort sett slutat med vanliga modeller och nästan helt gått över till Gundam och andra Japanska Animé-serier.

Jag gillar Hasegawa men de brukar försöka pressa ut alla versioner ur en form så det brukar bli ett pussel med olika små paneler, fyllbitar och pluggar som ibland ställer till det med passformen.

Där Hasegawa låter byggaren rista om och fylla luckor och panellinjer gör tex. Eduard en helt ny form där byggaren inte behöver göra något åt modellen för att få den avsedda versionen.

Lite kan jag naturligtvis tänka mig att göra själv, men Hasegawa har tagit detta till överdrift och har blivit omsprungna nästan på alla punkter idag.

Stefan  sunny
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Tobias fre sep 30 2022, 23:36

Ja de är lite.. Meckiga med det där att pressa ut alla varianter.  Men det är iaf inte på Kitty Hawks nivå? Wink

Jag gillar deras Draken, som fan.. Kanske vart mindre lyrisk över dem om någon annan gett ut en lika bra.. Men deras plast känns nice, detaljerna så crips.. Men Eduard slår ju dem på fingrarna nu förtiden..
Tobias
Tobias


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Sadolf lör okt 01 2022, 09:59

Ärligt talad så jag är hasegawas fanboi , det var de bästa modellerna på min 1:72 tid för 30 år tillbaka.
Jämfört med revell eller tidiga airfix grov virke så liknade deras byggsatser förebilder och var lätta att få ihop..
De har kommit lite i överdrift med gazzilion av extra ramar och miljoner versioner, men det som är fin på deras modeller är hur ytan är skulptrad.
Den gamla focke -wulfen som jag byggde innan eduards , försedd med extra nitar ser inte mycket sämre ut än Eduard... TOM vissa bitar ser bättre ut...
Det jobbiga är som sagt att de ibland gör delning av delarna på ganska omöjliga platser där man måste slipa och spackla ( som p 40)
De har också en vana att göra fel i cammo och dekaler, blanda olika versioner- Gräfs Focke wulf var bästa exempel där de låter folk spackla och ändra luckor på flygkroppen, där de använde som förebild en foto av EN ANNAN plan... Gräf hade A4 och A5 inom period av 2 månader som var målade med samma motiv, hans privata dekorer.
Det som man skulle bygga är A5 med hög -höjd luftinlopp till kompressor. Då skickar de resindelar till inlopp anpassade till A4 vilka är för korta för A5, Cammo/dekal till A5 där de visar cammo felaktig, sen de vill att man gör om luckor på flygkroppen från A5 till A4...baserad på bilden av Gräfs A4...
Ör man förvirrad när man läser detta=? Ja de har gjort fullständigt mess. På toppen så vill de att man monterar kanoner i vinge, där man klart se på bilder att de var borta på hans lättad och "customizerad" A5....Samma gäller montering av landningsstall luckor...
Går man vidare- P 47 D "Angie" Det finns gott om dokumentation om denna plan. De har gjort en research mess igen- och har inte rättad till detta bara donkar ut samma byggsats närmaste 15 år eller så...
Det roliga när Arma Hobby glömde en linje på flygkroppen så har de lag errata på en separat lapp till alla instruktioner----en vecka efter de upptäckte felet.

En annan sak som jag hatar hos hasegawa - de KAN  INTE trycka ut ordentliga " pinuppar" i sina dekaler. De extremt fin målade motiv kör de i förenklad variant som ser ut som 5-åringens klotter. Det är så jidrans tragisk...
Nu finns det dekal tillverkare som kan trycka fenomenal kvalite- kan de inte göra själva så kan de köpa eller outsourca dekaler.
Nu fick jag en lightning till - "jeronimo 2" Den har en extrem fin målning av en Indian flicka- som man kan se på det fantastiska omslagsbilden...
Sen öppnar man boxen och se det eländiga dekalen.... Jag svär om jag fotar deras omslagsbild och trycker ut det med min skrivare så blir det bättre....
Dekalmässig så ligger de i stenåldern... Men de tar BRA betald... För samma pris så få man mycket bättre produkter idag...
Det bästa Lighting boxar från hasegawa var ...Eduard... Jag simpelt fattar inte varför kan de inte beställa de detaljer från Eduard, Köra ordentlig research och använda det i instruktioner, skaffa dekaler från cartograf och sälja så det rycker....
Som tur för mig Eduard säljer dessa dekaler och resin/printade/plåtdelar....
Så Lightning frågan i min samling är definitivt löst för gott....
Nu har jag stor stor funderare om jag ska investera i Eduard närmaste dagar och köpa en stor bunt som Stefan... Hjärtat säger JA.. Men jag är rädd för vad händer när min Sambo upptäcker att jag spenderar 2800 Kr på en hög av plast....

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 30 AL9nZEXZsJr3GFmrousqz84jDv4tIL1yaxDJcPtwUjykARw5gR2UecpcyJXC1t8VKzzOGdEPzES1GKW8NUKQV2MEoYBtT-Ee2kmnPLXXvaohat4j7gy8HnuMghU4ePYbfCbcWAc9FxfvBzx-O6FmaROJbdzo=w2091-h1016-no?authuser=0Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 30 AL9nZEV_ot7uLEFL80PWIwTOboB1jhazV1R4jpQcXY-R-vORjNFPd0PxCC9rq0iIzA-UvD6281_Z9hATYkqLFA9Vdwp-HwzJ0oTlFQoRhqLlbzz4wqlKtF6u0VavqmR_CNz8-IFOnbmz4uAvEGD6HOAje0qw=w2091-h1016-no?authuser=0


Senast ändrad av Sadolf den sön okt 02 2022, 18:09, ändrad totalt 1 gång
Sadolf
Sadolf


Tobias likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av cas lör okt 01 2022, 11:22

Tänk så mycket fina dubbelbommar det landar!
Börjar jag ana tvestjärt gruppbygge?
(eller borde jag göra den där Lansen istället?)

_________________
På byggbordet just nu:
2x P-38J Lightning 1/72, P-47M 1/72, Shackleton MR3 1/72, F-14A Tomcat 1/48

I skämslådan:
Fairey Gannet 1/48, Tornado IDS 1/48, P-61A Black Widow 1/48, Harrier GR9 1/72, Harrier GR3 1/72,  F-100F Wild Weasel 1/72, Sea Vixen 1/48,  F-4C 1/48, Seamew 1/72,Mirage IIIC 1/48,  Messerschmitt BF110C 1/48, mfl
cas
cas
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Tobias lör okt 01 2022, 12:12

Svårt val... :)Jag trillade in i svenskt igen.. Får ta tag i min AJ, J 26 och dessa kände jag..
Tobias
Tobias


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Matt_Public lör okt 01 2022, 12:36

cas skrev:Börjar jag ana ett tvestjärtsgruppbygge?
Så kan det möjligen vara, ja. What a Face
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Tobias likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Sadolf lör okt 01 2022, 16:37

J 21=P38.swe

Jag ska lägga en till, kom precis från ICA Maxi... Postnörd har klantat sig lite, den har kommit den 27 de , men jag fick ingen meddelande om detta...
Nu är den här: hahahhahahahaaaaaaahahahahaha!
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 30 AL9nZEX34dJ5DM6lUkAVwnKAL8cm7Uj3F6cqH01gtBvzG4Xy-UyFxbM-1R1a_XazIdWTNPFB51JleJn4TPcXTVE54X08JVWgrBN451aIufi7Oki0lQmGVkZpwGz_nFT9PuE9RuwWB1dpDNCEqTqkvW8vzdZx=w2091-h1016-no?authuser=0


Senast ändrad av Sadolf den sön okt 02 2022, 18:10, ändrad totalt 1 gång
Sadolf
Sadolf


Tobias likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Tobias lör okt 01 2022, 17:06

fasen vad trevligt! Cool kärra! Ingår det bomber?
Tobias
Tobias


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av linusorn lör okt 01 2022, 21:35

Stefan E skrev:Både en J och en F, snyggt köp!  cheers

Hases P-38or har rykte om sig att vara lite kluriga att få ihop, men det är väl bara att vara noggrann.

Hasegawa var en gång i tiden i framkanten av modelltillverkningen tillsammans med Tamiya.

Hases serie med Japanska flygplan, ja alla moderna 1/32or är superba modeller, men de stannade där någonstans på -10talet.
Tamiya däremot kommer fortfarande med nya modeller och är definitivt med bland de främsta även idag.

Men många nyare företag har sprungit om Hasegawa som i stort sett slutat med vanliga modeller och nästan helt gått över till Gundam och andra Japanska Animé-serier.

Jag gillar Hasegawa men de brukar försöka pressa ut alla versioner ur en form så det brukar bli ett pussel med olika små paneler, fyllbitar och pluggar som ibland ställer till det med passformen.

Där Hasegawa låter byggaren rista om och fylla luckor och panellinjer gör tex. Eduard en helt ny form där byggaren inte behöver göra något åt modellen för att få den avsedda versionen.

Lite kan jag naturligtvis tänka mig att göra själv, men Hasegawa har tagit detta till överdrift och har blivit omsprungna nästan på alla punkter idag.

Stefan  sunny
Ja, jag återkom till hobbyn strax innan Draken släpptes i 1/48. Den är väl ok. Det som jag tycker är problematiskt med Hasegawa är väl att de försöker suga ut så mycket varianter som möjligt till minsta möjliga arbete/kostnad. Det drabbar passformen, jag har nog hittills inte byggt någon Hasegawa som inte behövt rätt mycket spackel och omristning av panellinjer. Då spelar det egentligen ingen roll att det är fina detaljer från början. Jag är inte så förtjust i deras plast heller. Den är så hård att det knappt går att skära i den heller. När man klipper loss delarna är det alltid nervöst också eftersom man inte riktigt vet var den kommer att spricka. Spricker den vid delen och inte spruen får man garanterat fula märken. Själv har jag i princip slutat köpa deras modeller eftersom de numer kostar som Tamiya, men det är definitivt inte den kvalitén.

Hoppas Eduard teamar ihop med Special hobby och gör en ny Draken, den skulle jag springa benen av mig för att få tag i flera ex. Skulle dessutom komplettera Special Hobby och deras del i Viggen Very Happy

linusorn


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Tobias lör okt 01 2022, 22:16

Jasså, fan, jag som gillar deras plast. Hehe. Smile Brukar vara ganska fina insprutningssaker eller vad det heter så inte så farligt att klippa bort..?

Fler SAAb-flygplan välkomnas dock. Hoppas andra får upp ögonen för dem. Bra gripen av alla modeller i 1/48 t ex..

Trevligt med Pilot replicas Sk 60 aif - vem var det nu som gjorde deras plast?
Tobias
Tobias


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Stefan E lör okt 01 2022, 22:43

Ja, jag håller med Linus, jag är inte heller så förtjust i Hasegawas plast.

Jag tycker den är alldeles för hård och spröd, dessutom flagar den ibland!

Missförstå mig inte, jag gillar Hasegawa, men de hänger inte riktigt med idag!

Sadolf, i Eduards Lightning lådor hittar du Academys plast!

Ett Lightninggruppbygge?

 Tja varför inte, jag har flera sköna tvestjärtar i högen!   Very Happy

Stefan  sunny
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Stefan E sön okt 02 2022, 12:06

Äntligen, ÄNTLIGEN har min Viggenmodell från Jetmads trillat in!   cheers cheers cheers cheers cheers
 
Den här beställde jag för ganska precis ett år sedan och det har varit en lång väntan!
 
Jag tvivlade dock aldrig på Jetmads, de skickade uppdateringar med jämna mellanrum och de höll vad de lovat!
 
 
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 30 52396980147_7b461a0c32_k

 
Min modell är nummer 205 av 500 ur andra serien…
 
 
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 30 52397494791_0322bcea38_k

 
Modellen kom mycket väl förpackad i en väl vadderad låda, men trots det hade en liten dela av högra vingtippen brutits av!
 
 
Lyckligtvis hittade jag den lilla biten och kunde limma den på plats igen.
 
 
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 30 52397920685_a48413211f_n

 


 
 
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 30 52397920820_3f43ba110e_z

  
Dragstången hade klarat sig nästan helt utan skador, förutom en liten bit längst fram.
 
 
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 30 52397920805_68571a6591_b

 
 Vingspetsen kunde jag reparera själv och dragstången är inte så svårt att fixa heller men dessa är väl kända delar som reklamerats ofta så det är underligt att JM inte har lärt sig att förpacka dem bättre.
 
Smådelarna kommer fixerade i sina ramar, men vingar, fena, luftintag och de stora kroppsdelarna ligger i samma fack, insvepta i bara lite bubbelplast.
Det räcker inte för att skydda mot posthanteringen, som måste vara väldigt våldsam och oförsiktig.
 
Bara en bit skumgummi runt vingspetsarna och en plasttub för dragstången hade hjälpt långt.
 
 
Jag ska skriva till jetmads så de får veta detta, men jag kommer inte att begära nya delar.


Jag är mycket nöjd med mitt köp!  Very Happy
 
 
Stefan   sunny
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Azgaron, Matt_Public and Tobias like this post

Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Sadolf sön okt 02 2022, 18:12

Tobias skrev:fasen vad trevligt! Cool kärra! Ingår det bomber?
Konstig nog de inte skickade med bomber...
Jag kommer göra lite research vilka av de var patrullplan och vilka hade bomber , det igår 3 camouflage i den...
Definitivt kommer göra lite research innan bygge...
Sadolf
Sadolf


Tobias likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Sadolf sön okt 02 2022, 18:15

Stefan E skrev:Ja, jag håller med Linus, jag är inte heller så förtjust i Hasegawas plast.

Jag tycker den är alldeles för hård och spröd, dessutom flagar den ibland!

Missförstå mig inte, jag gillar Hasegawa, men de hänger inte riktigt med idag!

Sadolf, i Eduards Lightning lådor hittar du Academys plast!

Ett Lightninggruppbygge?

 Tja varför inte, jag har flera sköna tvestjärtar i högen!   Very Happy

Stefan  sunny
Ja det stämmer, academy var i Eduards... Däremot dekaler och tillbehör från Eduard kan användas till Hasse...
Jag tycker tamiyas lighting är bästa men de är så dyra,....
Skulle jag lägga 700 spänn på en så bättre jag köper 2 eduard proffi pack för de pengar...
Sadolf
Sadolf


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av linusorn sön okt 02 2022, 18:46

Är inte alls avundsjuk på den där Viggen....
Ge den till mig Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 30 1507288375 Laughing

linusorn


Tobias likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Stefan E sön okt 02 2022, 22:16

linusorn skrev:Är inte alls avundsjuk på den där Viggen....
Ge den till mig Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 30 1507288375 Laughing


Kom o ta den om du vågar....   Basketball   Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 30 2601981293

Nä, skaffa en själv, vet ja!   Very Happy


Stefan  sunny
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av linusorn sön okt 02 2022, 22:49

Om jag kan hitta en skulle jag nog göra det. Very Happy

linusorn


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Tobias sön okt 02 2022, 23:45

Fan, jag avbeställde min.. Lite synd.. Kunde ju langat den till dig.. Embarassed En köpare i Japan fick min... Eller fick, han har nog inte fått den ännu om Stefan fick sin nu. Tror jag låg efter Stefan.
Tobias
Tobias


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Azgaron tis okt 04 2022, 09:11

Attans najs inköp Stefan! Smile

Av nån anledning strulade det med betalningen, så det blev ingen för min del.
Får väl vänta tills det kommer en injektionsgjuten! Smile

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Matt_Public likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 30 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 30 av 40 Föregående  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Nästa

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det.
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet